[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez graf_art w 13 Lis 2009, 22:01

@Dymitr Izotop
Wypróbowałem wszystkie możliwości, skończyłem na 1440x900 i dalej buba...
Image
Awatar użytkownika
graf_art
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 16:51
Ostatnio był: 14 Gru 2009, 10:03
Miejscowość: Festung Breslau
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 13 Lis 2009, 22:20

@graf_art może poprostu masz karte graficzną która nie obsługuje większych tekstur niż 2048 na 2048 ten sam błąd miałem na starej karcie graficznej z pierwszym DM
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez graf_art w 13 Lis 2009, 22:46

@matrix_strefa14 - to chyba jest wskazówka, bo na tym kompie mam dość wiekową grafę. Chociaż wszystkie części (na średnich ustawieniach) chodzą, mody też wszelakie na nim przerabiam. Kurczę, niedobrze, bo mod na razie sprawia świetne wrażenie.. A z inventory po którym trzeba się po omacku poruszać to udręka.. Cóż, trudno się mówi. Anyway, dzięki za sugestię.
Zapytam jednakowoż - to sprawa nie do obejścia?
Image
Awatar użytkownika
graf_art
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 16:51
Ostatnio był: 14 Gru 2009, 10:03
Miejscowość: Festung Breslau
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 13 Lis 2009, 23:47

Do normalnego DM Witcher wydał fixa który to poprawiał, możliwe że do tego też ktoś zrobi
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stalker51 w 14 Lis 2009, 00:08

No grałem grałem i... jestem zajebi**** zadowolony :D.
Grałem w pierwszego Dimas Moda ale ten bije go na głowę!
Żadnych wywałek do pulpitu (póki co :wink:)
Łesjponsy z Arsenala są tak zrobione, że stopniowo mamy do nich dostęp - nie ma wszystkiego na początku (nareszcie ktoś kto tak zrobił!)
Bo to moim zdaniem nic tylko ŚCIĄGAĆ! SCIĄGAĆ! i ŚCIĄGAĆ!
Wódka dla autora! :wódka:

Proszę o nieużywanie tylu wykrzykników/emotikonów. Post o wiele lepiej wygląda bez nich - do tego jest bardziej czytelny. - Czaro16
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 14 Lis 2009, 01:06

@graf_art weź spróbuj może tego fixa http://www.megaupload.com/?d=Q8XZKGZY jest on co prawda ze zwykłego DM ale może troche pomóc (poprawia wyświetlanie broni z arsenala).
Najpierw weź gdzieś skopiuj folder gamedata\config\weapons oraz plik gamedata\textures\ui\ui_icon_equipment.dds, bo ten fix może Ci grę zwalić, a tak będziesz mógł z powrotem powrócić do wcześniejszego stanu
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez graf_art w 14 Lis 2009, 10:49

@matrix_strefa14 - wszystko zadziałało, balszoje Tobie spasiba)

@edit: Moja Żona Tobie zupełnie nie spasiba - właśnie straciła męża na tydzień)
Image
Awatar użytkownika
graf_art
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 16:51
Ostatnio był: 14 Gru 2009, 10:03
Miejscowość: Festung Breslau
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 14 Lis 2009, 13:19

to dobrze. tylko pamiętaj że i tak nie wszystko będzie wyświetlane poprawnie. a i tego fixa zrobił The Witcher, żeby nie było że przejołem jego prace:) I można go umieścić może w pierwszym poście do czasu do puki nie wyjdzie jaiś lepszy fix

Pierwszy post zedytowany. - Czaro16
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 14 Lis 2009, 18:16

Dimitrze chcę gorąco pogratulować tobie i współtwórcom wspaniałej modyfikacji, wygląda to na kawał ciężkiej roboty.
Jak na razie i na wysypisku i w kordonie, żadnych problemów.
Mam 2 pytania i uwagę:
Jak chronić się przed śnieżynką, czy są kombinezony z parametrem "ujemne temperatury"?
Gdzie, a raczej kiedy można znaleźć karabin mauzera - przed, po czy w barze? (dokładna lokacja nie jest konieczna)

"Posłógiwać"? - modyfikacja lekki obrzyn - to jedyna uwaga.

A i jeszcze jedno pytanko:
Czy ingerencja w tekstury - argus texture pack + PZ live creatures, jest możliwa?
(wiem, że to tylko tekstury, ale przy takiej ilości zmian zastanawiam się czy przypadkiem niektóre tekstury otoczenia/przedmiotów nie będą się gryzły nawzajem)
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez michal3434 w 14 Lis 2009, 19:19

da ktoś save w barze i powie gdzie go wrzucić?
michal3434
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 24 Cze 2009, 14:04
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 11:03
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Adriano w 14 Lis 2009, 22:15

WTF . Tak apropo to handlarz powinności to tak powinien stać jak stoi czy to jakiś bug / zmiana ? Bo z tego co pamiętam to w innych modach ,albo w starszej wersji Dimasa można było się do niego dostać przez bazę , od środka i był w budynku . A teraz stoi sobie za bramą zaraz jak się wejdzie do baru ...

michal3434 napisał(a):da ktoś save w barze i powie gdzie go wrzucić?


Dwa Save'y po x18 . Jeden z kasą ,drugi bez .
Save Game In Bar
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez wiewiur551 w 15 Lis 2009, 00:48

U mnie normalnie w budynku stoi. Moze poszedl sie przewietrzyc? :D
Takie pytanie mam co to to jest co nad paskiem zycia z ikonka samochodu wyswietla? wytrzymalosc wozu?
Czemu bron w magazynie wolnosci ma 0% wytrzymalosci?
Albo mi sie wydawalo albo jeden ze stalkerow w kordonie wyglada jak ten glowny bohater z half-life?
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości