[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Ranger801 w 23 Mar 2013, 14:15

Wchodzisz do gamedata/config/misc/trade_barman/supplies_barman i znajdujesz linijkę medkit = (liczba), (liczba) zamień to na medkit = 10, 1. Teraz barman będzie sprzedawać 10 apteczek. Jeżeli nie będzie folderu trade_barman to otwierasz plik o takiej nazwie i też wyszukujesz medkit i zamieniasz liczby na 10, 1

Za ten post Ranger801 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive greg, mnich02.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Reklamy Google

[Dima's MOD] Final

Postprzez mnich02 w 23 Mar 2013, 21:51

witam panowie mam problem z mechanikiem w barze ponieważ zwyczajnie go tam nie ma próbowałem przeinstalować moda i samego stalkera ale wciąż go tam nie ma może ktoś z was zna odpowiedź z góry dzięki ;)
Awatar użytkownika
mnich02
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 11 Lis 2010, 19:42
Ostatnio był: 11 Wrz 2014, 23:34
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez mCq w 27 Mar 2013, 15:16

Mechanik w barze spawnuje się po wykonaniu zadań i powrocie z laboratorium z Doliny Mroku.
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 21 Sie 2023, 21:48
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez sumisiowy gok w 09 Cze 2013, 16:12

Witam mam problem , gdy jestem koło tej wioski gdzie jest czacha . Po zobaczeniu tej zasadzki ruszam dalej i mijając ten wóz pancerny na drodze gra mi wywala
:

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section ''

Dodam jeszcze , że są różne błędy tam nie tylko ten .
sumisiowy gok
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 29 Maj 2013, 18:18
Ostatnio był: 17 Cze 2013, 21:36
Frakcja: Zombie
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez mCq w 09 Cze 2013, 23:19

Na pewno podałeś cały log błędu? Ciekawi mnie ostatnia linijka, a dokładnie:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Arguments : Can't open section ''
W cudzysłowie powinien się znaleźć jeszcze jakiś element np:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_ak47_sk5'
Zobacz czy poprawnie podałeś log bo inaczej będę wróżył z fusów.
PS. Logi w [code ][/code ].
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 21 Sie 2023, 21:48
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez scigacz1975 w 10 Cze 2013, 09:41

@mcq - z tym że nie koniecznie. Czasem xray dostaje małpiego rozumku i pisze w logach głupoty - cóż to tylko program. Najczęściej wczytanie ostatniego save pozwala pójść dalej. Ew. cofnąć się do ostatniego zapisu na poprzedniej mapie. Takie logi mam jak coś się spawnuje gdzie nie powinno.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez sumisiowy gok w 10 Cze 2013, 17:09

No właśnie w tym problem , że robiłem zapisy metodą Quicksave :facepalm:
A dopiero dostałem misje ,żeby pójść do Laboratorium . Nie wiem może miałby ktoś save'a z tego momentu gry . :)

Najgorsze jest to , że nie moge zlokalizować błędu , bo zawsze pisze inaczej w logach , a nie raz w ogóle nie pisze :mad:
sumisiowy gok
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 29 Maj 2013, 18:18
Ostatnio był: 17 Cze 2013, 21:36
Frakcja: Zombie
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Akuzativ w 26 Cze 2013, 19:29

Witam. A ja mam pytanie trochę z innej beczki. Wiem, że mógłbym sam sprawdzić ale szkoda mi prawdę mówiąc czasu, a ktoś z własnego doświadczenia może mi na to pytanie odpowiedzieć :) Czy w tym modzie jest ... jakby to powiedzieć ... w miarę wszystko wyważone? Chodzi mi o to czy np.
- w Kordonie nie ma setek burerów czy chimer? Czy ogólnie potężne i (teoretycznie) rzadkie monstra nie są na porządku dziennym, jak to ma miejsce w np. Oblivion Lost? Nie chodzi mi tu o sam Kordon ale ogólnie o wszystkie lokacje.
- czy nie ma jakichś futurystycznych z kosmosu broni, pancerzy itp?
- Czy jest w miarę wszystko wyważone? Chodzi mi tu głownie o zdobywane bronie, pancerze i ogólnie ekwipunek i sam fakt dostępności ich u handlarzy?

O to mniej więcej mi chodzi, mam nadzieję, że łapiecie :)

Akuzativ
Wygnany z Zony

Posty: 4
Dołączenie: 26 Cze 2013, 19:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 13:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gizbarus w 26 Cze 2013, 19:49

Hm. Na pewno nie masz się co spodziewać chimer w Kordonie i armii zombie czekających na ciebie przy przechodzeniu na wysypisko. Jedynie od Radaru zaczyna się naprawdę ciężka rozgrywka, ale to już sam musiałbyś się przekonać. Co do futurystycznych pancerzy - owszem, są. Bodajże dwa czy trzy rodzaje. Egzoszkielety działające na specjalne baterie i regenerujące swoje własne uszkodzenia. Broni nie stwierdzono. Jeśli idzie o samo wyważenie - nie narzekam, grałem dwukrotnie i z niemałą przyjemnością. Wprawdzie nowego wyposażenia jest całe mrowie, jednak biorąc pod uwagę fakt utrudnienia rozgrywki oraz szybkiego psucia się ekwipunku, to wszystko dość dobrze się równoważy.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Akuzativ w 27 Cze 2013, 02:36

A w sprawie ekwipunku .. czy jest możliwość jego naprawy?

Akuzativ
Wygnany z Zony

Posty: 4
Dołączenie: 26 Cze 2013, 19:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 13:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gizbarus w 27 Cze 2013, 09:47

Jeśli dobrze pamiętam, to chyba u każdego z handlarzy - głowy jednak za to nie oddam, bo ostatni raz grałem w niego z rok temu.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gorianov w 03 Paź 2013, 21:51

Hm.. naszła mnie ochota aby w to zagrać. Mam pytanie - czy można się przyłączyć do jakieś frakcji w tym modzie ?
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości