[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Normandia w 20 Lis 2009, 19:23

Freeman dzięki za radę pobawię się z tym jak znajdę czas. A co do naprawy ekwipunku to pewnie zajmują się tym mechanicy choć jeszcze żadnego nie spotkałem, ale gram od nie dawna.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez nati20 w 22 Lis 2009, 16:13

FATAL ERROR

[error]Expression : e_entity->ID_Parent == id_parent
[error]Function : xrServer::Process_event_reject
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line : 24
[error]Description : ammo_5.45x39_fmj22814
[error]Arguments : esc_bandit_respawn_225618

and next

FATAL ERROR

[error]Expression : e_entity->ID_Parent == id_parent
[error]Function : xrServer::Process_event_reject
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line : 24
[error]Description : ammo_5.45x39_fmj65283
[error]Arguments : esc_bandit_respawn_221519
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Dymitr Izotop w 24 Lis 2009, 19:42

Niestety nie obyło się bez błędów, fix powinien ukazać się niebawem, tymczasem kilka uwag:
- amunicja zapalająca się nie sprawdziła, więc została usunięta,
- granaty NGZ (zapalające), Normandia, zobacz w .ltx broni z którą Masz problem powinien być wpis:
Kod: Zaznacz wszystko
grenade_class      = ammo_m209, ammo_m209ph

m209ph to granaty zapalające, Przełączasz się standardowo klawiszem "Y"
- GP 100, faktycznie, zapomniałem, jak pisał Freeman z tym że mp_wpn_gp100
- mechanicy:
- Kordon, po misji z bandytami i rozmowie z Wilkiem, pojawia się w drugiej chacie z prawej,
- Bar, po dostarczeniu dokumentów z Agropromu,
- Magazyny, Śruba,
- Jantar, BJ.
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez wiewiur551 w 24 Lis 2009, 20:46

mi sie twoj mod podobał tak 9/10 tym jednym brakujacym elementem były bugtrapy nie moge dobrac optymalnej ilosci stronnicowania jak za duzo to (out of storage) jak za mało to (out of memory) pozatym bugi losowe, ale to nie problem, ogólnie mod zajefajny ale nie zdołałem go ukonczyc (nerwy mi padły przez bugtrapa)
Przydało by sie zmienic troche asortyment handlarzy oraz mechanikow, kilku unikatowych NPC dorzucic i by bylo na tyle.
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 25 Lis 2009, 13:52

Zanim umarłem (jako Naznaczony) zdążyłem wycharczeć z uznaniem: "Dimitri ty sunkinkocie".
To się nazywa kordon! To jest zabezpieczanie zony! Myślałem, że wyciągnięcie dokumentów z placówki w kordonie nie będzie problemem z AI żołnierzy, ale okazało się, że są tam 2 nieprzewidziane atrakcje. hehe
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez wiewiur551 w 25 Lis 2009, 15:17

Ja tam sobie wolalem dolonczyc do powinnosci i wejsc jak do siebie, pogadac i pohandlowac hehe :D

Dimitr moze myslales juz o dodatku do DM:F /takim co urozmaica rozgryfke, zmienia troche asortyment handlarzy itp.
Ostatnio edytowany przez KoweK, 25 Lis 2009, 15:41, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 25 Lis 2009, 16:11

Wchodzenie z dokumentami od powinności rujnuje całą zabawę, lepiej się przekradać albo udawać "Pana w czerwonej chuście na czole, z gołą klatą i łukiem".
Eliminować pojedynczo wartowników lub przekradać się pod samym ich nosem - ew. wariacje na temat eliminacji i przekradania się.
Udało mi się w ten sposób uratować 4 członka powinności w dolinie mroku.
Tego przy dziurze, w której czasem bywa elektryczna anomalia.
Niestety zginął w czasie ucieczki zagryziony przez mutanty, gdy ja się zajmowałem rabowaniem magazynu bandytów.

Dokumenty od powinności są jak hamulce w samochodzie - zabijają całą radość prowadzenia (ironia).
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez wiewiur551 w 25 Lis 2009, 16:40

sorry za ort zapomniałem przeczytać po sobie, ucze się szybko pisac i efekty widac.

P.S. A w nicku tak ma byc, powodu nie ujawniam.

Co do dokumentów jak sie gra w SCHOC'a dobrze ponad setny raz to juz sie nie chce bawic tak jak ty, no chyba ze mod jest wymagający, bądź po prostu ciekawy. /ja tam wole takie akcje w Rostoku (dziczy)
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez wiko123 w 26 Lis 2009, 15:30

Właśnie zassysam :D, ale mam pytanko mechanicy umieją tylko naprawiać broń czy ulepszać też? Rozumiem, że fabuła taka sama?
wiko123
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Sty 2018, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Pathlogan w 26 Lis 2009, 16:13

Gdy tylko zbilżę się do bazy Wolności w Magazynach Wojskowch wywala mnie do pulpitu. Bez żadnego komunikatu ani Bugtrapa :/

EDIT: Dzięki KoweK. Podziało :wink:
Ostatnio edytowany przez Pathlogan, 27 Lis 2009, 13:58, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Pathlogan
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 12 Wrz 2008, 16:40
Ostatnio był: 27 Gru 2011, 15:27
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez KoweK w 26 Lis 2009, 16:50

Zapewne out_of_memory. Zmniejsz poziom detali tekstur.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Normandia w 26 Lis 2009, 18:48

Odkąd gram w tego moda ani razu nie przywitałem pulpitu a udało mi się już bazę wolności zniszczyć, nie widziałem większych błędów jak tylko te z amunicją no i standardowy z addonsami w inventory, nie wszystko podczepia się na swoim miejscu ale to nie jest poważny problem, poza tym mod świetny...

Edit: Gdzie nad Jantarem jest mechanik??
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości