[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez nati20 w 19 Lis 2009, 17:14

a ja mam pytanie do twórcy. mam ten mod ale jestem dopiero na posterunku jak się wchodzi na wysypisko. standardowo w wyposarzeniu nie ma tu śpiwora i tu moje pytanie czy dalej np w barze można go kupić a jak nie czy jest możliwość dorobienia dodatku ze śpiworem bo chciałabym go mieć bo jednak przydaje się czasem pospać nocą :D np jak nie ma się za dużo apteczek i leków bo nocą łatwiej o wejście w jakąś anomalie lub natrafić na stado mutantów. dzięki

Po pierwszym quescie z oczyszczeniem parkingu z bandytow razem z ludzmi Wilka dostaniesz od niego spiwor jako nagrode... - caleb59

omg a ja z nim nie rozmawiałam po wykonaniu questa. zapomniałam:E

EDIT:

FATAL ERROR

[error]Expression : res!=-1
[error]Function : get_rank
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\Restrictions.cpp
[error]Line : 34
[error]Description : cannot find rank for
[error]Arguments : wpn_gp100


stack trace:

any idea's??

okej już mniej więcej załapałam o co chodzi. na wysypisku za pomoc na cmentarzysku maszyn biesowi dostałam gp100 i z nim biegłam do hangaru i tam nastąpił crash jak zaczełam nim strzelać. tylko problem jak to rozwiązać. zawsze mogę go sprzedać ale może ma ktoś pomysł
Ostatnio edytowany przez nati20 19 Lis 2009, 18:37, edytowano w sumie 2 razy
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Freeman w 19 Lis 2009, 18:33

Co do fatal error to pewnie wyrzuca Cię do pulpitu jak zginiesz albo upuścisz broń na ziemię - otwórz plik mp_ranks.ltx (gamedata\config\mp)
przejdź do sekcji :
Kod: Zaznacz wszystko
;----------------- new items -------------------------
available_items               = ......* , wpn_gp100


Gdzie:
* - w wykropkowanym wierszu jest lista broni z gry, dodajesz wpn_gp100 na samym końcu tej listy.
Powinno działać.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez nati20 w 19 Lis 2009, 18:37

o widzisz dzięki zrobiłam jak napisałeś powinno działać. :)
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 19 Lis 2009, 18:59

Z rzeczy których nie należy robić bo:
Lot koszący do Windy.
Żywność/bandaże(albo leki w zastrzykach nie pamiętam które mają taką opcję) - mimo, że teoretycznie można - nie wkładamy ich "do okienka"
Sprzedawać zestawu ratunkowego wielokrotnego użytku stalkerom. Zużyć i zapomnieć.

Grozi pozbyciem się paru V.I.N.P.C. (vip - npc)
Rzucać "żarówek" (świecących granatów) w pobliżu sojuszników, zwłaszcza jeśli w pobliżu są anomalie.
(potrafią się rzucić do panicznej ucieczki w różne strony - powinność i wolni stalkerzy, bandyci o dziwo reagują chłodniej).

Jeśli komuś przytrafiają się podobne numery piszcie - zrobi się listę.

Co do ręki kontrolera - ten przedmiot jest zbyt drogi jak na "nic nierobienie".
Oko Poltergeista może faktycznie jest jedynie atrapą zajmującą slot - ale jestem dobrej myśli.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez sola sideris w 19 Lis 2009, 20:55

Ogólnie jest bardzo dobrze.

Plusy które mi wpadły w oko najbardziej:
-Zbalansowane ceny i dostępność broni, medykamentów itp.
-Egzoszkielety
-Artefakty i sztuczne anomalnie do kupienia
-W bunkrze naukowców prof. "da da" Sacharov handluje tylko naukowymi rzeczami, bez amunicji ,broni itp. tak właśnie powinno być
-Stabilność (raptem kilka razy pocałowałem pulpit)
-Dobrze dobrane noktowizje do kombinezonów
-Walka w nocy, AI
-Mechanicy i przyrządy do czyszczenia broni

Minusy:
-W bazie wolności gdy facet pilnujący magazynu z bronią, amunicją i zapasami przyłączy się do nas, po jego odejściu można stamtąd wybrać wszystko za darmo, kombinezony, kilka pukawek, amunicja, apteczki itp.
...i to na razie chyba tyle z minusów

Ze spraw które nie mogę wliczać obiektywnie do plusów i minusów to w sumie to że dalej mam problem z ikonkami w plecaku i u handlarzy, po instalacji moda na SoC 1.005 i wgraniu patcha do ikonek nadal połowa jest pomieszana, a innych (np. nadajnik GPS, leki przeciwpromienne, niektóre artefakty) w ogóle są niewidoczne i trzeba na ślepo ich szukać. Nie wiem czemu mi się tak dzieje.

Druga sprawa, nie za bardzo mi się podoba to że od 10:00 do ok. 13:00 zapada względny zmrok (jeśli już to lepiej byłoby gdyby taki półmrok odbywał się losowo w różnych godzinach), i koncepcja pokrycia Monolitówców i broni "niewidzialnym" śluzem z pijawek (pomysł ciekawy i dosć zaskakujący), to trochę "nie w konwencji klimatu". Podkreślam, to tylko taka moja opinia na świeżo.

W sumie może coś jeszcze się zauważy po kilkudziesieciu podejściach :P
не скроешься враг монолита
Awatar użytkownika
sola sideris
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 19 Paź 2009, 12:12
Ostatnio był: 22 Wrz 2013, 18:02
Miejscowość: Czerwony Las
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Normandia w 19 Lis 2009, 21:03

Mam problem z nową amunicją a konkretnie granatami zapalającymi do granatnika M200 to się chyba nazywa i amunicją zapalającą 5.45/39 problem mój polega na tym że nie mogę tego użyć. Niby mam tą amunicję w ekwipunku ale broń jej "nie widzi"...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez wiewiur551 w 19 Lis 2009, 21:24

moze bron ma inny kaliber?
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 19 Lis 2009, 22:13

Kaliber to jeszcze nie wszystko, ważny jest dokładny typ amunicji... pełny płaszcz, niepełny, ulepszony itp. Nie każda broń przyjmuje wszystkie rodzaje naboi.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Freeman w 19 Lis 2009, 22:36

Po pierwsze nie mam jeszcze tego moda - pisze to dlatego, ponieważ nie posiadam configu M200, zrób tak: znajdź plik .ltx odpowiadający za M200 ( prawdopodobnie w_M200.ltx lokalizacja: gamedata\config\weapons - ścieżka domyślna), otwórz notatnikiem i przejdź do sekcji :
UWAGA:
Poniższy przykład dotyczy granatnika wpn_rg-6, nie jest to właściwy config M200!

Kod: Zaznacz wszystko
ammo_class   = ammo_vog-25, ammo_vog-25p  -----> tu wpisujesz rodzaj amunicji z której ma korzystać broń


Być może w configu brakuje właściwego wpisu amunicji, jeśli tak po prostu dopisz go.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez TheFallen w 20 Lis 2009, 11:04

Mam Pytanie. Co zrobic aby mozna bylo uzywac Miniguna? Bo jak wkladam go do slota to odrazu wraca do ekwipunku? Da sie cos z tym zrobic?
Image
TheFallen
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Lis 2009, 15:35
Ostatnio był: 29 Kwi 2011, 12:27
Miejscowość: Gdynia/Чернобыль
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez urbanoid w 20 Lis 2009, 11:53

Mógłby mi ktoś powiedzieć, jak w DMF wygląda sprawa z naprawą ekwipunku?
Tzn. kto się tym zajmuje i gdzie siedzi.
Awatar użytkownika
urbanoid
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 29 Maj 2009, 17:04
Ostatnio był: 15 Paź 2012, 23:37
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez graf_art w 20 Lis 2009, 11:54

@TheFallen - założyć exo?
Image
Awatar użytkownika
graf_art
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 16:51
Ostatnio był: 14 Gru 2009, 10:03
Miejscowość: Festung Breslau
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości