[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Pangia w 03 Paź 2013, 21:56

Oblivion Lost po przeróbkach naszego rodaka, Dymitra Izotopa.
Zmieniony balans rozgrywki (bandyci wreszcie potrafią strzelać, Sidor nie ma w piwnicy połowy produkcji zakładów zbrojnych, niewidzialne anomalie), trochę nowego sprzętu i wiele pomniejszych, aczkolwiek pozytywnych zmian.

Z opisu na stronie pobierania, więc pewnie da się wejść do frakcji (w Oblivionie chyba się dało, nie?).
Witaj, Palipłocie… poczekaj, bo muszę se pazurek przystrzyc, bo mnie się strasznie zadarł… Palipłocie, ja ci już mówiłem, żebyś wypie*dalał z polskiej sceny politycznej, bo ty jesteś błaznem numer 1 w Polsce… Jak poszedłeś z pozwem, to się cieszę, bo będę ci mógł przyprowadzić świadków twoich wypierdalanych ludzi, a trochę ich w życiu wywaliłeś… No i co, chcesz szoł, to zrobimy szoł. A teraz, tak jak już mówiłem, wy-pier-da-laj z polskiego życia politycznego, oszuście, oszukałeś młodzież przede wszystkim, zabierając młodym ludziom nadzieję i mamiąc ich zmianą przepisów w przedmiocie posiadania marihuany. To twój koniec, a ja nagrywam ostatni filmik dla ciebie, leszczu, bo przecież nie będę ci nabijał oglądalności. Adios klaudios, chłopaki nie płaczą, nie?
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4150
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 20:32
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: --
Kozaki: 822

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gorianov w 05 Paź 2013, 15:46

OK, dzięki.
Jest inna sprawa, gram sobie powoli, tak więc nie wylazłem jeszcze z Kordonu. Jest w grze godzina 12sta, a tak ciemno, już nie powiem gdzie.
W każdym razie jak temu zaradzić ? bo to nie dodaje klimatu modowi, a wręcz przeciwnie - jest strasznie wkurzające.
Awatar użytkownika
Gorianov
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 17 Lut 2017, 13:12
Miejscowość: Magazyny Wojskowe
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 50

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gizbarus w 05 Paź 2013, 20:58

Cóż... Albo kimnij się w obozie (chyba była taka możliwość, ale głowy nie dam), albo zaopatrz się w porządny kombinezon. Na starcie można znaleźć...

:

...kamizelkę Swat, jeśli dobrze pamiętam na dachu wykolejonej lokomotywy w lewej środkowej części mapy, w pobliżu torów


Chyba ma na wyposażeniu noktowizor, acz mogę się mylić, bo dość dawno grałem.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2889
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 03 Gru 2016, 14:03
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 844

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez 3xar w 14 Gru 2013, 20:22

Ponownie mam zamiar zainstalować tego moda, gdy grałem ostatnio zastanawiała mnie jedna sprawa: znalazłem dwa typy amunicji do miniguna (na przykład u handlarza w Prypeci) ale tylko jedna pasowała. Jest więcej typów "kosiarek" w modzie ? czy po prostu jeden typ amunicji jest na wyrost ?
Awatar użytkownika
3xar
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 08 Sty 2012, 15:50
Ostatnio był: 14 Sty 2017, 11:13
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez mCq w 14 Gru 2013, 21:03

W ui_icon_equipment widnieją dwie ikony miniguna, także zakładam, że istnieje drugi. Może amunicja, którą znalazłeś pasuje do niego.
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 297
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: Dzisiaj, 19:26
Miejscowość: Melbourne, Australia
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 56

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordPoland w 31 Gru 2013, 23:36

Mam 3 pytania:

1. Jak przywrócić Lektora?
2. Jak pozbyć się tej irytującej, i kompletnie nieklimatycznej pioseneczki śpiewającej czasem przy stalkerach przy ogniskach? (Np. przez tych na początku gry w Kordonie).
3. Da się jakoś zmienić celownik? Przyzwyczaiłem się do tego z Oblivion Losta, może podmienić plik z tego moda czy coś/

Dobra, już sobie dałem radę, ale mam inne pytanie.
Uratowałem już kreta, ale ekran zaczyna się rozmazywać. Pomagało picie tych napojów energetyzujących, ale tylko przez 5 minut jest normalnie, a potem znowu, a teraz chyba w ogóle przestały działać. O co chodzi?
LordPoland
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 31 Gru 2013, 22:58
Ostatnio był: 19 Sty 2014, 07:20
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Ranger801 w 03 Sty 2014, 15:23

Pewnie jesteś niewyspany dlatego ekran się rozmazuje, użyj śpiwora (o ile dobrze pamiętam, był w tym modzie).
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 93

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordPoland w 04 Sty 2014, 05:06

Wilk nie dał mi tego śpiwora na początku (bug), dlatego nie wiedziałem o co chodzi, przy graniu drugi raz już nic się nie zbugowało.
Ostatnio edytowany przez LordPoland, 05 Sty 2014, 12:08, edytowano w sumie 1 raz
LordPoland
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 31 Gru 2013, 22:58
Ostatnio był: 19 Sty 2014, 07:20
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez fajny_stalker w 04 Sty 2014, 06:12

3xar napisał(a):Ponownie mam zamiar zainstalować tego moda, gdy grałem ostatnio zastanawiała mnie jedna sprawa: znalazłem dwa typy amunicji do miniguna (na przykład u handlarza w Prypeci) ale tylko jedna pasowała. Jest więcej typów "kosiarek" w modzie ? czy po prostu jeden typ amunicji jest na wyrost ?



Są 2 miniguny jeden to m134 można go nabyć u barmana za 1800000
a drugi jest do kupienia u szarego też w barze za 900000 waży mniej 26 kg a ten od barmana chyba 70kg
1 używa amunicji takiej w zielonym pudełku a drugi w takiej czarnej beczce
Co do naprawiania nie można naprawiac ekwipunku u handlarzy tylko u mechaników ewentualnie zakupić u nich zestawy naprawcze.
grałem w tego moda bardzo dużo chyba z 15 razy więc wiem o nim sporo jak by były jakieś pytania to odpowiem
fajny_stalker
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Sty 2014, 06:05
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 23:13
Miejscowość: Warlab
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordPoland w 05 Sty 2014, 12:09

Doszedłem teraz do baru, i gra wywala po kilku sekundach przebywania na terenach powinności z typowym błędem "program przestał działać", więc loga nie ma. Wersja 1.0005. Ktoś też tak ma?
LordPoland
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 31 Gru 2013, 22:58
Ostatnio był: 19 Sty 2014, 07:20
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Ranger801 w 06 Sty 2014, 17:37

To że log się nie pokazuje nie oznacza że go nie ma. Jak go "wydobyć" masz w pomarańczowej ramce u góry strony.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 93

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordPoland w 06 Sty 2014, 21:43

Żeby Log się pojawił, musi wywalić bug splata...
LordPoland
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 31 Gru 2013, 22:58
Ostatnio był: 19 Sty 2014, 07:20
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron