[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gizbarus w 06 Sty 2014, 22:01

I tu się kolego bardzo mylisz. Sprawdź w końcu i podaj loga, to przynajmniej będziemy wiedzieć o co chodzi. Jeśli jednak plik jest nadal pusty, sprawdź, czy w pierwszym poście Dima nie pisał czegoś na temat tego wylotu.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2889
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 03 Gru 2016, 14:03
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 844

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordPoland w 07 Sty 2014, 00:51

Nie wkleje Loga, ponieważ go nie ma, plik jest pusty. Przeczytałem każdy jeden post w tym temacie, 2 razy natknąłem się na to, że jeżeli po spotkaniu pulpitu nie pojawi się bug splat, to loga nie będzie, tak jest też najwidoczniej w tym przypadku.
LordPoland
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 31 Gru 2013, 22:58
Ostatnio był: 19 Sty 2014, 07:20
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez mCq w 07 Sty 2014, 01:16

Spróbuj wczytać poprzedniego save'a i zejść na oświetlenie statyczne oraz obniżyć szczegółowość tekstur. Losowe wyloty bez loga mogą być powodowane przez przepełnienie bufora. Przy większych modyfikacjach zazwyczaj pomaga takie kombinowanie.
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:52
Miejscowość: Melbourne, Australia
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 57

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordPoland w 07 Sty 2014, 02:00

Próbowałem już zmieniać rozdzielczość/wymagania, i wczytywać savv zapasowe, ale nadal było to samo, wyglądało to jak by coś nie mogło się doczytać, i gra wywalała, pobawie się jeszczę, ale nie wiem czy to coś da.
LordPoland
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 31 Gru 2013, 22:58
Ostatnio był: 19 Sty 2014, 07:20
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Magister w 15 Maj 2014, 18:49

Mod bardzo dobry, przypadł mi do gustu propsy :wódka:
Niech mu Zona lekką będzie...
Awatar użytkownika
Magister
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 16 Mar 2014, 00:27
Ostatnio był: 05 Lut 2017, 02:05
Miejscowość: Nowosybirsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 4

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez zerohunter w 01 Cze 2014, 20:37

Co muszę usunąć oprócz characters voice, jak chcę mieć lektora w całej grze?

- - -

Ta wersja download z naszej stronki ma już wszystkie poprawki łącznie z monitorami panoramicznymi?
A mod zmienia coś w kwestii grafiki? Przedtem grałem tylko troszeczkę w Stalkera, i nie chciałbym teraz przeżyć szoku związanego z grafiką;]
- - -

Prypeć jest niegrywalna, gra mi nie crashowała aż tam nie doszedłem, ale to jest już mistrzostwo, zabiłem gościa w oknie, i wszedłem na jego miejsce:
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.

Uwagi moderatora:

Ale posty to ty edytuj i podbijaj jak trzeba, a nie pisz trzy pod rząd! - xKoweKx
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PolacoSelecto w 23 Cze 2014, 22:36

No wiec tez zacząłem grac w tego moda,bardzo mi się spodobał ,duży wybór ekwipunku itd dość trudny .No i gdy doszłem do prypeća złapał mnie blowout ,pojawiło się około 3 kontrolerów wyłożyłem sie około 8 razy zanim ogarnąłem sytuacje ,no i tam się zaczęły problemy co dwa dedy wywalało mnie na pulpit ,z początku myślałem ze komputer nie ogarnia tego wszystkiego ale po 15min znowu widze moj piekny pulpit .Wiec zaraz szybciutko się tu zarejestrowałem aby sprawdzić czy ktoś może mi pomoc dołączam loga

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:791: attempt to index field '?' (a nil value)
 

stack trace:


Z góry dzieki

Uwagi moderatora:

Logi tagujemy w [code], poprawiam. - wheeljack

Za ten post PolacoSelecto otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative lehoslav.
PolacoSelecto
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Cze 2014, 22:23
Ostatnio był: 11 Lis 2015, 23:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Wheeljack w 24 Cze 2014, 10:55

Wczytaj wcześniejszy save i spróbuj jeszcze raz.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Główny Administrator

Posty: 1869
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:17
Miejscowość: Poszukuję fraktali
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 681

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PolacoSelecto w 24 Cze 2014, 22:32

Wheeljack wielkie dzięki za podpowiedz ,póki co opuściłem prypec i cofnąłem się do baru gdyż mój armor był zdewastowany .
A tak z innej beczki byłby ktoś na tyle miły żeby mi powiedzieć gdzie jest barret :P ?? bo dostałem misje od barmana żeby zabić maxa czarodzieja i zobaczyłem u niego ammo do barreta i teraz nie wiem czy go zabić czy nie xD

Wheeljack podziałało przeszedłem prypec i teraz spróbuje rozwalić ten btr przed brama elektrowni xD
PolacoSelecto
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Cze 2014, 22:23
Ostatnio był: 11 Lis 2015, 23:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez 3xar w 29 Paź 2014, 22:55

PolacoSelecto napisał(a):póki co opuściłem prypec i cofnąłem się do baru gdyż mój armor był zdewastowany .

Na taką okoliczność zawsze noszę zestawy naprawcze do kombinezonów oraz do broni (do kupienia u mechaników). Z przypływem gotówki można zainwestować w pancerz z systemem S.O.S, który sam się naprawia. Do kupienia w Jantarze od profesorka (Nano pancerz 700 000 kasy) i od Barnaby Jr. (polecam Egzo Monolitu +S.O.S. tańszy bo za jedyne 400 000).
Awatar użytkownika
3xar
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 08 Sty 2012, 15:50
Ostatnio był: 14 Sty 2017, 11:13
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Bonczek58 w 05 Sty 2015, 12:30

Czy jest możliwość dodania spawnera bądź kupienia wszystkich nowych przedmiotów u któregoś z handlarzy?
Świetny mod ;)

Albo gdzie zdobyć sprzęt naprawczy, bądź naprawić broń i pancerz?
Awatar użytkownika
Bonczek58
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Gru 2013, 23:12
Ostatnio był: 29 Sty 2015, 20:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez mCq w 20 Sty 2015, 01:20

Czy jest możliwość dodania spawnera bądź kupienia wszystkich nowych przedmiotów u któregoś z handlarzy?

Po wyjściu z Mózgozwęglacza powinieneś mieć odblokowane większość rzeczy u handlarzy na wszystkich poprzednich lokacjach + handlarza ze sporą ilością sprzętu w Prypeci. Jeśli chodzi o dodanie spawnera to proponuję zapoznanie się z tym tematem: viewtopic.php?t=4187&f=49 i w razie problemów z łączeniem modów podawać logi i pytać.
Albo gdzie zdobyć sprzęt naprawczy, bądź naprawić broń i pancerz?

Sprzęt naprawczy dostaniesz u mechaników (jeden w Kordonie, jeden w Barze, jeden w Magazynach + jeden ukryty). Możesz też u nich naprawiać broń gdy jesteś w danej lokacji, nie marnując przy tym zestawów. Nie jestem pewny ale zestawy można też znaleźć u martwych stalkerów (bandytów, monolitu itd). Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:52
Miejscowość: Melbourne, Australia
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 57

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron