[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez KR1EGL3R w 27 Sty 2015, 00:24

Witam wszystkich Stalkerów na forum. Jestem nowy więc proszę nie za ostro :D
Najpierw chciałbym powiedzieć że właśnie ukończyłem część fabularną moda i mogę z ręką na sercu powiedzieć że mod jest jednym z najlepszych (a na pewno najstabilniejszych) w jakie grałem! Twórcom moda należy się wysokoprocentowy :wódka: za robotę. Jest zbalansowany (Nie jest się bogiem, a przynajmniej nie bez artefaktów :E :E ). Sprzętu od bólu głowy (a jeszcze można modyfikować ;) ) i zarobić ciężko ale z czasem człowiek przynajmniej docenia pieniądze, amunicje i przede wszystkim antyrady. Mod ma solidne 9,5/10 a to niestety dla tego że trochę upierdliwa ta burza między 10 a 13, a handlarz w Prypeci Katyhalos (sory jeśli pomyliłem) mógł by przyjmować resztę sprzętu.

A teraz kilka pytań (jak każdy):
1.Co daje nam PDA Monolitu z Prypeci
2.Jak sprzedać handlarzowi coś co kosztuje więcej niż 100000 tysięcy (sprzedaż i kupno w tym samym czasie nie wchodzi w grę)
3.Czy tylko Max i Pietrenko modyfikują sprzęt
4.Jak zbić promieniowanie które ciągle wzrasta. Próbowałem wszystkiego nawet założyłem wszystkie artefakty które zbijają radiacje ale i to nie pomaga, a gdy schowam cały mój sprzęt to i tak ginę po kilku sekundach od nie wiadomo skąd wziętego promieniowania.

No to by było na tyle proszę o odpowiedzi na moje pytania. na koniec dodam jeszcze mój screen który zrobiłem podczas powrotu do domu (czytaj bar).
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Awatar użytkownika
KR1EGL3R
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Sty 2015, 21:05
Ostatnio był: 11 Lip 2016, 10:45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez 3xar w 27 Sty 2015, 10:55

mCq napisał(a): Nie jestem pewny ale zestawy można też znaleźć u martwych stalkerów (bandytów, monolitu itd). Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.

Natłukłem ich sporo przed i po zakończeniu fabuły i nigdy żadnego nie znalazłem, wydaje mi sie, że są tylko i wyłącznie do kupienia.

KR1EGL3R napisał(a):i zarobić ciężko ale z czasem człowiek przynajmniej docenia pieniądze,

Oprócz standardowych metod jak handel i arena dosyć dochodowe jest modyfikowanie artefaktów i sprzedaż. Kasa leci jak szalona

KR1EGL3R napisał(a):2.Jak sprzedać handlarzowi coś co kosztuje więcej niż 100000 tysięcy (sprzedaż i kupno w tym samym czasie nie wchodzi w grę)

Najlepiej jest coś kupić drogiego u mechanika, bo ta kasa u nich zostaje. potem można ja odzyskać sprzedając drogie przedmioty. Kupiłem Microguna u mechanika w barze (pula 900 000) a później Exo monolitu + S.O.S. u Barnaby w Jantarze (400 000), dzięki temu miałem dwa punkciki gdzie mogłem opchnąć drogie rzeczy.

KR1EGL3R napisał(a):3.Czy tylko Max i Pietrenko modyfikują sprzęt

Pewny nie jestem ale chyba handlarz w bazie wolności albo ich mechanik też modyfikowali, niestety nie sprawdzę bo zaliczyli u mnie zgon :p.

KR1EGL3R napisał(a):4.Jak zbić promieniowanie które ciągle wzrasta.

Jest to związane z napromieniowanym miejscem ?

Z tym pendrivem to nie pamiętam do czego on był. wiem, że barman jakieś skupował ale czy to chodziło o tego to nie pamiętam.
Awatar użytkownika
3xar
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 08 Sty 2012, 15:50
Ostatnio był: 14 Sty 2017, 11:13
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez KR1EGL3R w 27 Sty 2015, 15:54

3xar napisał(a):Oprócz standardowych metod jak handel i arena dosyć dochodowe jest modyfikowanie artefaktów i sprzedaż. Kasa leci jak szalona

3xar napisał(a):Najlepiej jest coś kupić drogiego u mechanika, bo ta kasa u nich zostaje. potem można ja odzyskać sprzedając drogie przedmioty. Kupiłem Microguna u mechanika w barze (pula 900 000) a później Exo monolitu + S.O.S. u Barnaby w Jantarze (400 000), dzięki temu miałem dwa punkciki gdzie mogłem opchnąć drogie rzeczy.

Co racja to racja ja teraz mam około 500000 ru a po powrocie z elektrowni mam sprzęt wart ponad 1000000 dlatego pytałem o sprzedaży. Zobaczymy co ciekawego będą mieli handlarze, może coś jeszcze ciekawego znajdę :D

3xar napisał(a):Pewny nie jestem ale chyba handlarz w bazie wolności albo ich mechanik też modyfikowali, niestety nie sprawdzę bo zaliczyli u mnie zgon :p.

Nie. Ani Śruba ani Kutwa nic nie modyfikują (no chyba że ten PDA Monolitu pomoże.)

3xar napisał(a):Jest to związane z napromieniowanym miejscem ?

No właśnie nie nawet gdy jestem w barze, u sida czy na arenie ciągle promieniowanie mi podskakuje o śladowe ilości, które są zbijane artami w ekwipunku (mam wtedy tylko cienki pasek który szybko znika i po sekundzie się znów pojawia), ale tak jak pisałem wcześniej gdy nie mam nic co redukuje promieniowanie wskaźnik skacze jak szalony (o 1/4 co sekundę) i ginę mimo tego że nie ma obok mnie żadnego napromieniowanego miejsca w odległości 50 metrów... Trochę denerwujący błąd ale z artami da się żyć.
Awatar użytkownika
KR1EGL3R
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Sty 2015, 21:05
Ostatnio był: 11 Lip 2016, 10:45
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez 3xar w 27 Sty 2015, 18:34

Ze Śrubą jest związane jedno PDA, znajdujące się we wiosce pijawek, na pewno po tym zadaniu wzbogaca ofertę nie pamiętam czy daje ulepszenia, Będziesz musiał sprawdzić :)

Z tym promieniowaniem to dziwna sprawa, normalnie dałbym sobie rękę uciąć, że jakiś artefakt je podnosi ale z tego co piszesz to raczej nie, czyżby zwykły bug ?

Edycja:
Towar z elektrowni po części możesz opchnąć u wojskowego znajdującego się na jej terytorium, nie trzeba łazić tak daleko :) Jeżeli jeszcze go nie znalazłeś to znajduje się naprzeciwko wejścia do sarkofagu, tyle, że po drugiej stronie tych wyschniętych basenów. Ma tam taki mały obóz.

Za ten post 3xar otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KR1EGL3R.
Awatar użytkownika
3xar
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 08 Sty 2012, 15:50
Ostatnio był: 14 Sty 2017, 11:13
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez KR1EGL3R w 27 Sty 2015, 19:55

3xar znalazłem to PDA tak samo jak i to dla barnaby. to promieniowanie to może rzeczywiście jakiś bug. przypomniałem sobie że tak się działo od kiedy wlazłem w jakąś anomalie ale to już nie ważne :)
A tego wojskowego to muszę poszukać. W każdym bądź razie :wódka: dla ciebie

A teraz coś co odkryłem godzinę temu a to już naprawdę mnie wnerwia. Nie wiem jakim cudem to możliwe żeby w każdej lokacji co każde przejście z mapy do mapy i wczytanie gry Spawnowali się monolitowcy. I to jeszcze po 10 z czego połowa pod ziemią... wymordowali mi połowę magazynów wojskowych i baru (już nawet nie mówię kogo zabili... a straty dla gracza ogromne) Jest jakaś możliwość usunięcia ich ze spawnu czy coś żeby się nie pojawiali bo odbiera to całą przyjemność z grania (z resztą co to za gra gdy dostajesz heada z podziemi i giniesz choćbyś nie wiem co zrobił)
Awatar użytkownika
KR1EGL3R
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Sty 2015, 21:05
Ostatnio był: 11 Lip 2016, 10:45
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez RmBase w 27 Sty 2015, 21:18

Mam pytanie odnośnie samochodów, jak je zatankować? Znalazłem fajny samochód koło bazy bandytów ale bak pusty.
Tak to Buggy ale ja mam 2 paski wytrzymałości i benzyny, ale jak się nie da to się nie da. Szkoda.
Ostatnio edytowany przez RmBase, 27 Sty 2015, 22:03, edytowano w sumie 1 raz
RmBase
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 16 Wrz 2013, 16:17
Ostatnio był: 09 Maj 2015, 19:45
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez KR1EGL3R w 27 Sty 2015, 21:48

RmBase napisał(a):Mam pytanie odnośnie samochodów, jak je zatankować? Znalazłem fajny samochód koło bazy bandytów ale bak pusty.

Samochodu w stalkerze nie da się zatankować ten pasek który pojawia się obok życia i pancerza to "żywotność samochodu" jeśli jest pusty to nie pojedzie więc sory ale to buggy z HL2 (jeśli dobrze kojarzę) nadaje się tylko do wysadzenia granatem :)
Awatar użytkownika
KR1EGL3R
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Sty 2015, 21:05
Ostatnio był: 11 Lip 2016, 10:45
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez 3xar w 28 Sty 2015, 02:31

Ze spawnem monolitowców miałem tylko raz problem: przy powrocie z Prypeci do anten, zaraz po wczytaniu lokacji było ich kilku za plecami, kilka strzałów i po mnie. Za którymś razem udało się uciec w podskokach za pobliską ciężarówkę :).

Problem mam inny wielokrotnie poruszany na tym forum ale jak dotąd nikt nie znalazł lekarstwa, mianowicie:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:791: attempt to index field '?' (a nil value)


Przy panoszeniu się po Prypeci mam takie coś średnio co minutę - dwie, kiedyś ten problem występował tylko jak szedłem w stronę podziemnego parkingu. Aktualnie czeka mnie to za każdym rogiem, niezależnie która ścieżką chcę się przedrzeć do elektrowni. Ponowne wczytanie wcześniejszego sejwa nie rozwiązuje problemu, wyjście i wejście do lokacji też nie. Ktoś może znalazł na to remedium ?
Awatar użytkownika
3xar
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 08 Sty 2012, 15:50
Ostatnio był: 14 Sty 2017, 11:13
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Plaargath w 28 Sty 2015, 14:30

Błąd mówi, że linijka 791 w skypcie xr_kamp. Zaglądam na szybko - chodzi o zachowanie NPCów przy odpoczynku - żarcie, chlanie, śpiewanie, dowcipów opowiadanie.
Ten kawałek skryptu nie jest zmieniony wobec vanilli, więc chodzi pewnie od identyfikację samego NPCa.
Jeśli wylot dopada Cię tylko w tamtym miejscu, to nieeleganckie rozwiązanie na szybko, żebyś mógł przejść mapę bez wylotów jest takie (potem cofnij zmiany):
wykomentuj tą funkcję, czyli w linijce 785 dodaj "--[[" a w linijce 852 dodaj "]]--". Jeśli zadziała to skutki uboczne: nie będzie tych zachowań przy ogniu.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive 3xar.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 648
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 05 Sty 2017, 04:02
Kozaki: 233

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez 3xar w 28 Sty 2015, 17:20

Zrobiłem tak jak pisałeś, wyskoczył kolejny błąd, dotyczy tego samego ale linia 525. Metodą łopatologiczną wykompentowałem również to, odpalam grę i... taki sam błąd linia 510, znowu komentuję... i znowu ten sam błąd linia 519. To chyba jednak ślepa uliczka.

Edycja:
Wróciłem do problemu i dalej komentowałem następne linie skryptu, po zakomentowaniu jeszcze dwóch udało mi się przemierzyć Prypeć. Dzięki za pomoc :wódka:
Awatar użytkownika
3xar
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 08 Sty 2012, 15:50
Ostatnio był: 14 Sty 2017, 11:13
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez lektors w 19 Mar 2015, 18:56

Przepraszam za odkop, ale mam dość upierdliwy problem z modem - na początku tematu był wspomniany jako graf-art czy jakoś tak (ikony ekwipunku się sypią). Czy byłby ktokolwiek łaskawy i udostępnił fixa który naprawia ten problem? Jeżeli taka osoba się nie znajdzie to chociaż nakierujcie mi co zrobić żeby ikony wyświetlały się normalnie - nadmienię że sprzęt był kupiony... dość dawno.

Z góry dzięki za pomoc.
Image
Awatar użytkownika
lektors
Tropiciel

Posty: 363
Dołączenie: 14 Cze 2009, 20:32
Ostatnio był: 26 Sie 2016, 19:07
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 55

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Józio w 07 Lis 2015, 15:26

Odkop

Pytanie: gdzie można zmienić cenę antidotum? 300k rubli to brzydko mówiąc ku*ewska przeginka...

EDIT:
Problem rozwiązany, koszt antidotum jest w gamedata\config\misc w pliku items i na samym dole.

****

Niech to szlag! Potrzebuje PDA dla tego pedała, tego co siedzi w jantarze Blazkowica czy jak on ma. PDA jest w tunelu (raczej powinno być) na wysypisku. No więc idę do tego tunelu i nic nie ma! Pomyślałem sobie, że źle szukam, więc wbiłem na forum poszukać odpowiedzi gdzie to chędożone PDA jest. I się okazuje, że źle wcale nie szukałem i tak sobie pomyślałem, że wyrzucę PDA dla Śruby ażeby zobaczyć jak to się "kamufluje" by wiedzieć jak szukać tego szajsu. I co się okazuje ten PDA którego wyrzuciłem świeci w ciemnościach, a jakoś PDA, które szukałem to nie zauważyłem i tak, i tak... Więc pomyślałem, że zrobię sejwa i wczytam ponownie grę. I co się okazuje? PDA Śruby wpadło pod ziemię kyrwa, na szczęście dało się jeszcze wyciągnąć jakoś, ale PDA które szukałem prawdopodobnie wpadł głębiej się wyciągnąć.

I tu się pojawia pytanie ma ktoś właśnie spawner? Wiem, że scigacz stworzył coś takiego, ale linki jak zwykle nieaktualne.

Sorki za brzydkie słowa, ale cholera jasna! Tyle się namęczyłem by zdobyć dobry sprzęt, mam już dobry sprzęt w tym modzie, ale chcę jeszcze lepszy. Powiem tyle, że teraz co mam z tych artefaktów razem wziętych to 94% kuloodporności...

Uwagi moderatora:

Nie kurwuj tak. Stary temat łączę z odpowiednim dla moda, bo niepotrzebny nowy temat, zasadniczo nie ten dział, no i ostatnie posty Twojego autorstwa, więc łączę. -Uni
Adolf Hitler nie wiedział o holokauście
Cała prawda o adminach ze Stalker.pl
Awatar użytkownika
Józio
Stalker

Posty: 155
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio był: Wczoraj, 22:57
Miejscowość: Watykan
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt66 oraz 1 gość

cron