[utAMK] by utak3r

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 25 Lis 2010, 11:31

A na czym polega rola testera?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Reklamy Google

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Kuballa44 w 25 Lis 2010, 12:08

Zgłaszasz każdy bugtrap, razem z logiem, a najlepiej też z savem. Zgłaszasz wszystko, co wydaje Ci się nie tak jak być powinno czyli wszelkie bugi. Jak masz jakieś spostrzeżenia, pomysł żeby coś jakoś rozwiązać, czy wprowadzić jakąś zmianę, też to zgłaszasz.
Słowa były niegdyś czarami i do dziś słowo zachowało coś ze swej siły czarodziejskiej. Słowami może człowiek uszczęśliwić lub doprowadzić do rozpaczy, słowami nauczyciel przenosi na uczniów swą wiedzę, słowami mówca porywa słuchaczy, decyduje o ich sądach i rozstrzygnięciach. -Freud.
Awatar użytkownika
Kuballa44
Beta Tester

Posty: 452
Dołączenie: 12 Wrz 2009, 08:21
Ostatnio był: 27 Lut 2022, 17:22
Miejscowość: Prawie że Koszalin.
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 297

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 25 Lis 2010, 16:38

..i nie boisz się przycisku "Nowa gra" :E na widok parkingu w Kordonie musisz się uśmiechać pod nosem "dopadnę tych sukinsynów!" :wink:
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 25 Lis 2010, 19:49

Skoro nie trzeba mieszać w plikach a jedynie grać to... why not.
Przycisk new game nie jest mi straszny. Zwłaszcza jeśli miało by to służyć nie fabule a "wyższym celom" :wink:
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez k4r00 w 25 Lis 2010, 22:55

Jak można zostać testerem? Parę razy zgłaszałem się do tej roli, lecz byłem ignorowany :) Niestraszne mi crashe i inne cuda :) Mógłbym potestować buildy, mody itp, i miałbym jakiś cel (testowanie :D ), a nie siedziałbym wciąż nad innymi pierdołami :D
Pozdrawiam
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 25 Lis 2010, 23:40

W takim razie poczekajcie kilka dni, wysprzątam katalog moda.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez accerone w 28 Lis 2010, 12:24

Ja niestety muszę zakończyć przygodę z modem, w obecnej wersji jest on dla mnie zupełnie niegrywalny. Do tej pory radziłem sobie z wieloma nielogicznościami w nim jednak pierwsze wejście do doliny mroku skutecznie mnie do gry zniechęciło.

Jak wiadomo przy pierwszym wejściu do doliny mroku zaczepia nas kolo z powinności i prosi o pomoc w odbiciu kumpla z rąk bandytów. No więc ok idziemy, nagle z każdej strony atakują nas mutki, trochę ślepych psów, ze 4-5 dzików - to jest do przełknięcia, ale chmara niepoliczalnych ilości chomików to już przegięcie. Apteczki wpieprzałem szybciej niż dropsy, ale powinnościowiec padał tak czy siak - ja zresztą w końcu też.

Dobra drugie podejście (znaczy chyba ze trzydzieste ale inny sposób) z lewej nie ma kolesia z powinności co obchodzić bo i tak ruszy wykonać swoje zadanie, więc obchodzę go z prawej. Dzików nie ma, za to jest już z 10 ślepych psów i się gryzą z chmara chomików. Jak zaczynam w toto strzelać, to szarańcza podbiega i w końcu padam. Dobra, więc z daleka granatami w nich nawalam. Ściąga mi to na głowę niedobitki z tego bombardowania, zaczynam z więc nimi tańczyć pakując w toto śrut i nagle pisk i jebut - kontroler - suuuper. Po mnie.

Za tysiąc sto osiemdziesiątym trzecim razem (przesada ale takie miałem odczucia) udało mi się jakoś nie natknąć na takie ilości chomików i kontrolera, doszedłem na wysokość bajorka - a tam wspomniany wcześniej powinnościowiec walczy z dzikami i nibypsami - no dobra po kilkunastu save & load, w końcu udało mi się go uchronić przed zgonem. Idziemy dalej. Doszliśmy do przystanku. Ja się ustawiam za przystankiem, kolo z powinności po drugiej stronie ulicy za betonowymi płytami i czekamy. Słyszę strzały i chrumkanie. Odwracam się i widzę jak kolo z powinności walczy z miliardem chomików, po nim - sobie myślę, ale zaczynam w te chomiki nawalać, a nuż się uda.
Ale niee, nie uda się bo oto od strony budynków z wesołym przytupem nadciągnął nibyolbrzym i wysłał powinnościowca, mnie i kilka tysięcy chomików do krainy wiecznych łowów.

Przykro mi w obecnej wersji dla mnie mod jest niegrywalny.

Poradziłem sobie z ultracelnymi bandziorami, którzy z AKSU trafiali mnie z dystansu niemal snajperskiego.
Poradziłem sobie ze spawnującymi się z dupy i na moich oczach w odległości metra wojakami w tunelach przy kryjówce strieloka. Poradziłem sobie z zastępami wojskowych w agropromie. Niby olbrzyma przy wejściu do agropromu też za setnym razem ominąłem tak abym przeżył ja i stalker którego tam spotykamy.
Ale dolina mroku w obecnej wersji moda, to już jest mega przegięcie.

Co do stabilności - zauważyłem że mod najczęściej wywala się podczas oglądania listy kontaktów w pda.
Zaliczyłem tez klika zwisów po powrocie z agropromu jak wlazłem do parowozowni (hangaru) i sprzedałem każdemu stalkerowi po jednym abakanie + komplet pestek co by mieli się czym bronic. Postanowiłem ich dozbroić bo bandyci za każdym razem ich wycinali w pień, ale widać mod tego nie lubi bo zwis był i tylko z menedżera zadań grę się dało wyłączyć.

Jedyne co zmieniłem w plikach moda to udźwig - zwiększyłem go sobie dziesięciokrotnie, ja nie oczekuję w tej kwestii od gry realizmu, a z defaultowym udźwigiem który ogranicza ilość posiadanych pestek i apteczek nie wylazłbym z wysypiska. Także wątpię aby zwiększenie udźwigu miało znaczący wpływ na takie hocki klocki ze spawnem.

Czekam na nowa wersję, nie popędzam, chętnie pogram i potestuję. Do obecnej wersji brak mi już cierpliwości :D

Propozycje:

To już Ci u3 na SB pisałem ale żeby nie uleciało to napiszę i tu.
Zdecydowanie za często wypada z łap na glebę broń. Warto pomyśleć o upgrejdzie typu pasek do broni.
Wtedy broń wypadała by z rak ale nie na glebę. Wystarczyło by ponownie klepnąć klawisz danej broni aby ją spowrotem wziąć do rąk, a nie w ferworze walki szukać jej na glebie. Frustrujące to jest obecnie. Jak komuś się to podoba - nie musi upgrejdu kupować, ale jak komuś się to nie podoba (tak jak mi) to też miałby na to rozwiązanie.

Kurtałki - mamy dostępne u "sidora" zarówno wdzianka stalkerów (kotów) jak i bandytów. Sugeruje zrobić tak aby po założeniu wdzianka bandytów - bandziory były naszymi sprzymierzeńcami, a stalkerzy i inne frakcje wrogami. Po zmianie wdzianka na stalkerskie - wszystko wraca do normy. Oczywiście po otworzeniu ognia do bandziorów zaczynają oni do nas walić normalnie, niezależnie od tego w co jesteśmy ubrani.

-----
jak u3 mówi ze poprawi to poprawi - tylko zapewne nieszybko bo to tez trochę czasu zajmuje, a u3 tez ma własne życie i inne sprawy oprócz tego moda którego robi hobbystycznie w wolnym czasie.
Poza tym te błędy są raczej z AMK przeszczepione.
Ostatnio edytowany przez accerone, 28 Lis 2010, 13:19, edytowano w sumie 1 raz
Grafika w grze jest równie ważna jak wszystkie inne jej składowe, niczego nie należy traktować po macoszemu. Tak uważam, w której grupie procentowej graczy jestem ? :D

Za ten post accerone otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
accerone
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Sty 2010, 07:23
Ostatnio był: 07 Sty 2011, 15:39
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 10

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 28 Lis 2010, 13:10

Z tą doliną mroku czy magazynami wojskowymi to faktycznie przegięcie, o czym już Utak3rowi pisałem. Ma być poprawione. Ponoć :wink:
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 28 Lis 2010, 14:30

Co do Doliny Mroku, dodam tylko ciekawą przygodę, jaką sam niedawno przeżyłem... siedzimy z Nabojem w pułapce, gapię się na mapę i czekam na zbliżenie się konwoju... nagle szybko zaczyna zbliżać się kropka. Jedna. Co to? Jeniec uciekł :E Dopiero za nim ciągnęli truchtem strażnicy.

Spawnem się nie przejmujcie, już jest od jakiegoś czasu zmieniony. I tak musielibyście sobie zagrać w oryginalnego AMK, żeby zobaczyć, że tamten to i tak lajcik :P w porównaniu do tego, co zaproponowali Rosjanie.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Matt w 28 Lis 2010, 23:14

Mod jest jakiś dziwnie prosty, a może tak mi się tylko wydaje? :P Obrażenia jakie zadaje broń sprawiają, że zabicie kogoś to zazwyczaj jeden, dwa strzały. Dodam, że gram na poziomie Mistrz.

Dla testu spróbowałem z dwiema apteczkami i początkowym pistoletem wybić tyle osób ile tylko się da. Stalkerzy w obozie kotów padli wszyscy. Bandyci na parkingu również, wraz z Pietruchą i jego oddziałem. Dopiero wojskowi mnie załatwili, tylko dzięki dziwnemu zachowaniu granatów.

I właśnie o te granaty chodzi. Ukrywałem się za drzewem i jeden z wojaków rzucił we mnie granatem ze stuprocentową precyzją. Uciekłem sprintem kilkanaście metrów w bok, gdzie rzucony został kolejny granat (z trajektorią lotu wyliczoną tak, żeby znalazł się dokładnie tam, gdzie będę ja w momencie kiedy doleci do ziemi - cholerne terminatory -.-). Pierwszy granat nie wybuchł mimo upłynięcia kilku sekund, więc wróciłem znów za drzewo, uciekając przed tym drugim granatem. I po kolejnej chwili oba granaty wybuchły jednocześnie, pomimo różnicy tych kilku sekund. Miło by było, gdyby coś się z tym dało zrobić :)
Matt
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 04 Maj 2010, 18:53
Ostatnio był: 01 Maj 2016, 18:57
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 29 Lis 2010, 17:17

No popatrz, a wszyscy narzekają, że jest zbyt trudno :P Broń jest śmiertelna - ale obustronnie, dla wszystkich działa jednakowo, czego niektórzy gracze nie mogą pojąć - i twierdzą wręcz odwrotnie do Ciebie - że rozgrywka jest zbyt trudna...
Natomiast co do granatów... a ile pi razy oko wyniósł czas od rzutu do wybuchu (ten dłuższy)? Bo one tak mają generalnie, ale może w którymś rodzaju przesadziłem z rozrzutem.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 29 Lis 2010, 17:22

Bronie są akuratnie wyważone i niech Ci ręka boska skaże jak to zmienisz :)
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości