[Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez dorian w 08 Kwi 2010, 21:01

No, i wsio wiadomo. Dzięki Gelal. Zassałem wersję eng. i tutaj wychodzi na to chyba, że raczej nie do końca jest tak jak mi utak3r pisał :P . Być może nie ma ona pacza. Jednak z ruskiej strony ssał nie budu, bo pewnie cały mod, czyli głównie napisy po ichniemu będą, a ja lubię ich słuchać, ale czytać bukwy to już nie. Wolę po angielsku. :D
Tu link do ruskiej strony z pełnymi opisami wszelakich zmian :

Версия игры: Сталкер ТЧ 1.004 + АМК 1.4.1 + 2 патча ,

czyli, AMK 1.4.1 + Full Realism Mod STSoC by Wolkolak z final paczem.
Tak "dla luzu" można se odszywrować jakież to "dzjeło" Wolkolak zrobił.
I ponoć jak piszą - wirusów "niet".
:wink:

P.S. Właśnie dopatrzyłem się TUTAJ, że na filmie jest też wersja angielska jak u mnie i minimapy jednak brak, a hud wyświetla się poprawnie. Więc chyba to nie zależy od wersji rus., czy eng. Wgram moda jeszcze raz.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Reklamy Google

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez kalash w 10 Kwi 2010, 09:59

Dodałem Patch i Fix które wyszukałem w necie
Podobno są do ANG wersji
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez dorian w 10 Kwi 2010, 12:19

Pobrałem i wgrałem tego pacza (instalator) do gry wersja eng. i tak :
-różnicy w bieżącej grze po autozapisie, czy szybkim brak, ale gra idzie nadal.
-jak odpalę nową grę, że może wtedy "bedom zmi(b)any" - g&%wno, w ogóle nie odpala i wypad do pulpitu.
-w logu nie ma nic, czemu nie odpala i jaki jest error.
-fixa pobrałem, ale jak chcę go otworzyć to winrar się drze, że archiwum jest uszkodzone i nie może otworzyć.
Pacz chyba nie jest jednak do wersji angielskiej, a z fixem to nie wiem o co chodzi.
Eee tam..
:(

EDIT:
Wgrałem grę od nowa, wgrałem moda od nowa, wgrałem pacza od nowa i w końcu poszło..od nowa :D :

Image

Ale w grze jest tak :

Image

A bez pacza było tak :

Image

Hud dalej kaszanka i minimapa jest (trudno :( ), ale ważne, że w ogóle poszło z tym paczem, bo dużo naprawia.
Dodatkowy fix się i owszem pobiera, ale nie uruchamia.

EDIT 2:
Fix się w końcu wgrał.
Sam system walk jest świetny i baaardzo trudny. IMO jest trudniej niż w Ultimacie i to dużo. Grafa już mniej świetna, ale może być. Gram na "master" i tak trudno póki co w żadnym modzie nie miałem. Jeden nierozważny wychył łba zza winkla i kulka między oczy :E . I to właśnie jest fajne. Jedno co osłabia mnie na maxa - z odpornością mutantów na ołów to ktoś chyba na łeb upadł. Całe magazynki prawie idą, a przecież nie są one karfa ze stali, jak ma być realizm to niech będzie choć w miarę we wszystkim. No i mutków póki co jak na lekarstwo..
Poza tym, wychodzę już z Agropromu i jak do tej pory blowouta ani jednego. :(
I pytanie: wie ktoś jak w tym modzie naprawia się broń, bo nie doczytałem? Mam skrzynkę naprawczą i nijak nie wiem, co z nią dalej robić. Jak naprawiać giwery?

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez Gelal w 16 Kwi 2010, 15:27

No i stało się, po kilku godzinach gry na wersji eng szybko wróciłem do rosyjskiej. Mimo wszystko na niej gra mi się lepiej. Co do blowoutów, to potrzeba zapodać wcześniej AMK MOD, inaczej nie zobaczymy ni jednego( podobnie to wygląda w НОВЫЙ СЮЖЕТ5 ). Na wersji rus wraz z AMK 1.4.1. już przy pierwszej misji dla Wilka oglądamy ładną emisję.
Naprawy broni nie rozgryzłem, nie wyszedłem jeszcze z Kordonu (w sumie ledwo doczłapałem za most kolejowy). Ta skrzynka naprawcza jest jednorazowa, szkoda mi jej już w Kordonie używać, a Sid niestety nie prowadzi warsztatu...
14!
Awatar użytkownika
Gelal
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 17 Sty 2010, 23:39
Ostatnio był: 14 Sty 2018, 09:29
Miejscowość: terra incognita
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 10

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez dorian w 16 Kwi 2010, 18:21

Gelal, chyba jednak nie do końca tak jest z tym zapodawaniem amk moda jako odrębnej całości wcześniej. Przynajmniej na wersji eng., na której gram.
(Jak ktoś nie chce wiedzieć, co będzie - nie czytać.)
:

Jak pisałem, po ciężkich walkach z wojskiem, wyłażąc z Agropromu, potem po drodze i dalej w 1-szym kompleksie, krwawiąc niemalże :wink:, bo nie było to łatwe = masakra trudności w walce (gram na "master"), do tej pory nie było blowouta ani jednego. Ale doszedłem do Hangaru (ledwo, bo w tym modzie z tymi gnojami wyjątkowo nie ma lekko ) nastąpił piękny blowout - różnokolorowy. :) I dobrze się złożyło, że byłem w Hangarze, bo akurat reszta kompanów też tu się zbiegła, żeby znaleźć schronienie.
Co do skrzynki naprawczej, dalej nie wiem, jak ona działa, ale chyba trzeba jeszcze coś do niej znaleźć/kupić/mieć..
Póki co, a jestem w Dolinie Mroku, ten mod jest dla mnie najbardziej realistycznym, w jakiego do tej pory grałem. Nawet jak masz żarcie w plecaku, a napierasz przez teren napromieniowany - to już go nie masz, bo się napromieniuje w plecaku i do wyrzutu. I o to właśnie mi chodzi.
Lubię się pomęczyć, a nie wszystko na talerzyku ładnie podane + udźwig "5.000 kg". :D
Aaa, i nie ma tak, że arty na pas i dalej "wpierod". Niektóre mocno promieniują.
Ostatnio edytowany przez dorian, 18 Kwi 2010, 09:35, edytowano w sumie 1 raz

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez Gelal w 17 Kwi 2010, 08:02

Co do emisji, to sądziłem, że będzie jak w NS5. Za mało grałem w eng jak widać i nie uświadczyłem ni jednej. Na rosyjskiej wersji zachowały się ustawienia z AMK, blowout średnio co 12 godzin.
Mod faktycznie trudny, do pełni "szczęścia" brakuje tylko rozwiązania z Tajnych Ścieżek (dodatek do НОВЫЙ СЮЖЕТ5), gdzie wywalono pasek zdrowia, a promieniowanie jest naprawdę zabójcze i tak łatwo nie da się go pozbyć.
14!
Awatar użytkownika
Gelal
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 17 Sty 2010, 23:39
Ostatnio był: 14 Sty 2018, 09:29
Miejscowość: terra incognita
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 10

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez JABŁKO w 23 Kwi 2010, 00:17

Witam własnie rozpocząłem grę na tym modzie i msuze przyznać że jest cholernie trudny jak na początek ;p Jeśli to komuś pomoże to chyba wiem jak sie naprawia kombinezony.Trzeba upuścić skrzynkę na ziemie i ja przeszukać wtedy pojawia sie po prawej stronie ikona takiego czegoś do naprawy ;] Co do artów to czy wszystie promienuja ? bo znalazłem meduzę i w opisie nie bylo, że promieniuje a po paru sekundach noszenia zacząłem tracić zdrówko ;p
JABŁKO
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 01 Sty 2010, 23:47
Ostatnio był: 17 Lip 2011, 23:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -30

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez RazoRetti w 27 Kwi 2010, 15:01

Próbuję uruchomić grę i wywala mi Bugtrapa, że niby nie mam pliku dla języka angielskiego string_table_includes.xml
Patch 1.0004, fixy i patche zainstalowane. Wersja Stalkera - polska, oryginalna. Ktoś mógłby mi na przykład wrzucić na rapida ten nieszczęsny plik? Byłbym wdzięczny.
RazoRetti
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 18:43
Ostatnio był: 19 Kwi 2011, 00:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez Brewka w 27 Kwi 2010, 15:38

świetnie zapowiadający się mod...Bardzo realne zachowanie postaci i tego co się do okoła dziej... :)
Już nas opuszczasz? Hura !!
Awatar użytkownika
Brewka
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 19 Kwi 2010, 19:17
Ostatnio był: 24 Kwi 2014, 20:40
Miejscowość: Bagna
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez Podznaczony w 27 Kwi 2010, 19:39

RazoRetti skopiuj byle jaki plik .xml w folderze eng i nadaj mu nazwę tego pliku który ci brakuje mi to pomogło :D
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 17 Paź 2021, 20:56
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez DeadJack w 11 Paź 2013, 12:13

Wiem, że troche odkopuję ten temat. Zacząłem grać właśnie na tym modzie. Mam parę pytań o ile w ogóle ktoś jeszcze gra, lub pamięta tego moda.
1) Czy to w tym modzie normalne, że sidorovich, chce handlować tylko i wyłącznie w zamian za artefakty ?
2) Jak zdobyć detektor do szukania artefaktów ?
3) Czy istnieje tutaj w ogóle śpiwór ? cały sleeping bag z amk ?
4) Jak wygląda tutaj sprawa z emisjami ?
Moda instalowałem tak, że najpierw zainstalowałem na czystego stalkera amk 1.4.1 następnie patche do tego moda, a później zainstalowałem moda od wolkolaka. Wszystko wydaje się działać poprawnie, poza powyżej wymienionymi sprawami w pytaniach które zadałem.
DeadJack
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 15:45
Ostatnio był: 11 Paź 2013, 14:14
Kozaki: 0

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez Hgeen w 10 Wrz 2016, 23:40

Witam, sry za odkop ale nigdzie nie mogę znaleźć muzyki która leci w menu z tego moda ( nie znam rosyjskiego ). Oczywiście kozak dla kogoś kto pomoże :D
Hgeen
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 04 Kwi 2015, 18:10
Ostatnio był: 26 Paź 2016, 16:05
Kozaki: 0

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości