[Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez kalash w 06 Kwi 2010, 14:12

Amk 1.4.1 + Full Realism Mod by Wolkolak

Co nam daje ten mod:
Amunicja na pasku
Bronie z arsenala
Apteczki wolniej leczą ( coś jak w CoP)
Na artrefakty specjalne pojemniki żeby nam nie promieniowały w plecaku
Intellectual Marauder Mod
Nowe questy
Brak minimapy
Nie ma pokazanej ilości nabojów w magazynku
Apteczek nie można używać przez przypisany klawisz jedynie przez ekwipunek
Bandaże leczą tylko krwawienie
Jedzenie nie leczy
Niewidzialne anomalie
Waga zmniejszona do 40 KG
Jedzenie może nam się napromieniować
Nowe produkty żywnościowe
Dead bodies and weapons janitor 1.0
Nocturne Mod 1.1
Wrogowie się leczą
Kasa z zabitych
Dynamiczna pogoda
Sky4CE_-_SkyGRAPHICS
Dynamic campfire mod ver. 1.2
Treasure_mod_v1.04
Dynamic News System
Offline A-Life
Dymanic anomalies system
Artifact transmutation
Sleep System
Blowout
Dynamic HUD
i wiele więcej

Screeny:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Link:
Megaupload

Wymagania:
S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl 1.0004

pfiuuuu ale męczące

FIXY!


Final Patch

FIX
Ostatnio edytowany przez kalash 10 Kwi 2010, 09:57, edytowano w sumie 3 razy
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez Freeman w 06 Kwi 2010, 15:48

Kolega kalash ubiegł mnie, sam miałem zamiar wstawić tego moda, powiem tylko tyle - jest dobry, nie jest może tak trudny jak O.L. Ultimate, ale zawiera kilka ciekawych innowacji np. limity broni w ekwipunku, wspomniane już pojemniki na artefakty (była o nich mowa przy okazji DM:E) oraz kilka innych ciekawostek jak np. możliwość leczenia wroga. Warto dodać, iż grę zaczynamy w innym miejscu, nie będę pisał gdzie, ale zaczynamy od rozmowy z Doktorem (na mojej wersji jest nieśmiertelny dziadyga). Niestety brak polskich dialogów utrudnia nieco grę.
Gameplay z moda powie o nim nieco więcej:



Mod warty polecenia.
PS. kalash - lepiej będzie jak wstawisz screeny w pozycji poziomej, bo w obecnym układzie rozwalają stronę.
Druga sprawa - Wolkolak - twórca moda wydał jakiś patch, nie jestem pewnien czy pod tą wersję, zorientuj się, czy podany mod już go posiada.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez czeresniaczek1 w 06 Kwi 2010, 17:50

Zrobi ktoś spolszczenie mod jest fajny.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez SAM_FISHER w 06 Kwi 2010, 20:03

Czy ten mod ma spolszczenie i czy działa z utAMK modem?
SAM_FISHER
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 05 Kwi 2010, 17:51
Ostatnio był: 01 Maj 2010, 19:57
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 0

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez stypol9 w 06 Kwi 2010, 20:14

Dobra, czereśniaki i rybaki:
- nie ma spolszczenia i z tego co wiem, to na razie się nie szykuje...
- z utAMK na pewno nie będzie działać, bo to są totalne przeróbki i się będą gryzły w wielu aspektach... musiałoby być coś takiego jak zrobił Dymitr (DM = OL+AMK)...
Image
Udanych łowów Stalkerze!
C2D E7400 2,8GHz (OC 3,5GHz) | 9800GT 1GB | 4GB RAM
Awatar użytkownika
stypol9
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 17 Maj 2009, 19:54
Ostatnio był: 18 Kwi 2016, 01:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez Freeman w 06 Kwi 2010, 21:36

Zadajecie noobowskie pytania, zarówno dla tego moda jak i dla utAMK'a bazową modyfikacją jest AMK 1.4.xxx, więc czy Dymitr czy ktokolwiek inny nie połączy tych modów - to po prostu nielogiczne, ponieważ oba mody mają wspólną podstawę na której są zrobione. Modderzy mogą z tych modów wyciąć niektóre rozwiązania, ale o całkowitym połączeniu nie może być mowy. Musicie zdecydować: mod Wolkolak'a czy utAMK?
Co do spolszczenia - mody bazują na AMK, którego albo ktoś ma spolszczenie, albo ... TU. Gość o ksywie kalash robi spolszczenie utAMK'a. Część plików pewnie trzeba by tłumaczyć, pozostałe mogą być identyczne.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez n3ro11 w 06 Kwi 2010, 22:09

Mod dobry lecz według mnie utAMK jest lepszy. Gdyby połączyć rozwiązania zastosowane w obydwu modach, powstała by genialna modyfikacja ;)

Uwagi moderatora:

Nie offtopować "mnie" tu... - caleb59
Image
Awatar użytkownika
n3ro11
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 03 Paź 2009, 23:15
Ostatnio był: 20 Mar 2015, 19:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez dorian w 08 Kwi 2010, 09:16

N/t samego moda szerzej potem się wypowiem, bo dopiero co zacząłem grać. Na razie mam 2 sprawy. Wgrałem gamedata moda, wcześniej zmieniłem false na true gdzie trzeba i wgrałem pacza 1.0004 do gry, zamieniłem w pliku localization.Itx co trzeba odpaliłem grę i poszło ładnie.
Tyle, że :
- w rogu mam minimapę, a na skrinach wyżej, czy filmie jej nie ma, a ja jej karfa bardzo nie lubię :(
- w prawym, dolnym rogu nie mam kompasu tylko puste okienko i pasek życia nachodzi na licznik. W ogóle jest z deka to poprzestawiane (piszę z arbajtu więc sory, że bez skrina..). Jak wywaliłem całkiem localization.Itx to to samo, więc to nie to.
Wiecie może o co z tym chodzi ? Coś wgrałem nie tak ?
Poza tym, ponoć jest jakiś pacz autora do tego moda tylko, że nigdzie nie mogę go znaleźć, z kolei w samym modzie jest też plik text z opisem pacza i co to on nie wprowadza tyle, że nie wiem, czy ten mod jest już z tym paczem, czy szukać i ściągać nada.
Dajcie znać o co z tym kaman, bo mod zapowiada się świetnie.
Przede wszystkim wprowadza szereg pozytywnych zmian w grze. I tu akurat jedną z nich, co mnie bardzo zaskoczyło i czego się w ogóle nie spodziewałem muszę opisać. Lazłem wolno na wszelki wypadek z przyczajki przy murze do winkla ściany, to samo robił koleś/wróg w moją stronę z drugiej strony tego rogu. I tak żeśmy sobie do siebie powolutku szli. Nie wiedziałem, że on tam jest. Jak żeśmy się zeszli to ja, jak to w instrukcji piszą :wink: , obowiązkowo chciałem mu wygarnąć ołowiem po oczkach, a ten, nim wycelowałem wyjechł mi pięścią prosto w ryj, a potem kulka w łeb i po mnie.
Fajnie. :E

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez utak3r w 08 Kwi 2010, 09:29

Masz monitor wide? Może autor moda nie dostosował HUDa do tych ekranów (HUD definiuje się osobno dla obu typów rozdzielczości).

Co do Twojego zaskoczenia, od razu widać, że nie grywasz za dużo w mody :P
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez dorian w 08 Kwi 2010, 09:34

Tak. Mam monitor panoramiczny 22". I z przestawionym hudem może być tak, jak utak3r piszesz, ale dlaczego minimapka jest ? Rodzaj monitora chyba raczej nie ma na to wpływu, bo pliki odpowiadające za nią w modzie albo są, mogą być zastapione, albo ich nie ma (chyba). U mnie widać, że jakbym coś nie do końca dobrze wgrał.

P.S.utak3r, gram tylko w mody, ale nie we wszystkie. Tylko w te najlepsze, a te w/g mnie najlepsze akurat lania po mordzie nie miały..Bo nie tylko to jest w modzie najlepsze. Osobiście przykładam dużo większą wagę np. do pogody.. :P
Ostatnio edytowany przez dorian, 08 Kwi 2010, 09:42, edytowano w sumie 1 raz

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez utak3r w 08 Kwi 2010, 09:42

Owszem, minimapka jest częścią HUDa właśnie :)
Co do dalszej treści, nie powinienem się wypowiadać, bo nie wypada się chwalić :P
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Amk 1.4.1 + Full Realism Mod] by Wolkolak

Postprzez Gelal w 08 Kwi 2010, 19:39

Powitoł. Na mojej panoramie wszystko gra, mini mapy brak. Napocząłem moda w wersji eng. zapodanej przez kolegę Kalasha, oraz rosyjską wersję posiadającą już wspomniany Final Patch. Na moje oko ta angielska owej poprawki nie zawiera. Dodam, że ruską wersję instalowałem na AMK MOD 1.4.1. tak jak opisano to na ichnim forum.
Final Patcha po angielsku nie znalazłem, nie wiem czy istnieje. Zawiera ponad 100 zamian więc raczej warto go mieć.
Z dwojga złego wybrałbym jednak eng. jakoś tak łatwiej się w Zonie odnaleźć, a do tego instalacja mniej kłopotliwa.
14!
Awatar użytkownika
Gelal
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 17 Sty 2010, 23:39
Ostatnio był: 14 Sty 2018, 09:29
Miejscowość: terra incognita
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 10

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 6 gości