Sprawdź czy odpalisz

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Sprawdź czy odpalisz

Postprzez Soviet w 26 Lis 2007, 18:24

Mnożą się ostatnimi czasy pytania typu "CZY GRA MNIE PUJCIE?". W związku z tym proszę o wpisywanie swoich konfiguracji z krótkim opisem jak działa gra. Kiedyś już próbowałem coś takiego uruchomić, ale pomysł padł. Wpisywać się bo bedom bany!

Wzór:
Procesor:
RAM:
Karta Graficzna:
Patch:
Ustawienia: mniej więcej na jakich gra się ustawieniach, koniecznie dajcie rozdzielczość.
Opis: coś krótkiego i w miarę obiektywnego, w stylu "Można komfortowo grać", "Śmiga jak motorynka" itp.

Im więcej szczegółów w dwóch ostatnich kategoriach tym lepiej.

Procesor: Athlon 64 3000+@2,2ghz
RAM: 2GB Patriot
Karta graficzna: 7600GT (podkręcona)
Patch: brak, wersja 1.000
Ustawienia: pełne dynamiczne oświetlenie, detale wysokie, suwaki na 70-80%, rozdzielczość 1024x768;
Gra śmiga jakby ją goniło stado 20 pijawek na motorynkach. Podczas strzelania zero przycinek, 30-40fps, w czasie łażenia i oglądania krajobrazów 50fps. Pomijając zamieszanie jakie panuje obok elektrowni (tam mam 15fps) można spokojnie grać. Pierwszy save po odpaleniu gry wczytuje się około minuty, w czasie gry około 20 sekund.

Procesor: Intel Pentium D 3.40
RAM: 2 GB Niepamiętamjakich
Karta Graficzna: Radeon X1950PRO 512 MB
Patch: 1.0003
Ustawienia: 1024x768, choć pewnie na większej też by śmigała. Wszystko na max prócz oświetlenia. Na pełnym dynamicznym artefakty się pojawiają (taka zielona siateczka na oświetlonych obiektach). Prócz tego mod Faiakes na nie-wiem-której-wersji.
Opis: Zapieprza jak żyletka po żyłach prawdziwego emo-kid. Grafa równie ostra i ogólnie rzecz biorąc miodzio. Nawet na oświetleniu statycznym. FPSów nie liczę, ale gra się komfortowo i bez przycięć. Zacięcia powstają (milisekundowe, lecz odczuwalne) przy ładowaniu skryptów przez grę (m.in. respawny).

Procesor: Athlon 64 x2 5200+
RAM: 2 GB DDR2 GoodRAM 800
Karta Graficzna: Palit 8600GT Sonic+
Patch: 1.0005 PL
Opis: Gra śmiga, jak szalona w 1280x1024 ze wszystkim na full. I są miejsca, gdzie grafika zmieszana z klimatem potrafi wgnieść w ścianę. Gdy miałem 6600, to nie odczuwałem tej przyjemności z gry, a mówią, że oprawa graficzna NIE jest ważna...

Procesor: AMD Athlon 64bit 2800 - 1,80 Ghz
RAM: 1,5 GB 400MHz kingston (jedna kość 1GB, druga 512MB)
Karta Graficzna: Palit GeForce 7600GT
Patch: 1.0004
Ustawienia: 1024x768, pełne oświetlenie dynamiczne, większość na pół gwizdka (trawa na minimum bo strasznie żre FPS, bez anizo i AA)
Opis: Chodzi płynnie, czasem coś tam zaburczy ale z rzadka przy jakichś doładowaniach itp.

Procesor: Athlon 64 2,21 GHz
RAM: 1 GB DDR2
Karta Graficzna: Gigabyte GeForce 8500 GT 256 RAM DDR2
Patch: 1.0004
Opis: Na minimalnych i małych, a czasem nawet na średnich gra chodziła płynnie, oświetlenie statyczne. Po zwiększeniu na dynamiczne kosztem jakości zaczęły notorycznie wyskakiwać niebieskie ekrany. Ostatnio po wczytaniu starych save na 1.0003 chodziło dopiero na minimalnych ustawieniach, a tak to w menu się nawet cięło. Zwykle gram na rozdzielczości 800x600.

Procesor: INTEL Core 2 duo E6400, 2,13 GHz
RAM: 1GB GEIL - 2x512mb jako dual
Karta Graficzna: BFG GeForce 7950GT 512mb
Patch: 1.0004
Ustawienia: 1280x1024, wszystkie detale na prawie max/max. Dynamiczne oświetlenie.
Opis: Zaraz po wczytaniu 2-3 sekundy lekka ścinka, a już potem śmiga jak "pijawka na koksie". Walka z armia wojskowych to przyjemność bez ścinek.

Procesor: AMD Athlon 64 Processor 3000+ (1,81 GHz)
RAM: 512 Mb DDR 1
Karta Graficzna: Geforce 6200
Patch: 1.0004
Ustawienia: 1024x748, oświetlenie statyczne, większość pasków na maksa, trik z latarką (w FAQ), widoczność tak na pół paska, Antyaliasing i filtrowanie chyba na pół.
Opis: Śmiga komfortowo, są małe zawieszki podczas stania na wieży w Magazynach Wojskowych, tnie się jak cholera w ostatniej bonusowej mapie.

Procesor: AMD Athlon 1700+
RAM: 512
Karta Graficzna: Gforce 6200 128 mb
Patch: 1.0003
Ustawienia: Gram na statycznym oświetleniu z niskimi detalami (przy średnich FPS'y mnie nie zadowalały), 800x600.
Opis: Chodzi płynnie i trochę długo sie wczytuje, ale da się przetrzymać.

Procesor: Celeron D 2.66 (podkręcony do 3.00)
RAM: 1024 MB
Karta Graficzna: Radeon 9250 Pro 128/128
Patch: 1.0004
Ustawienia: Gram na rozdziałce 800x600, static light, każdy pasek prócz trawy i widzenia jest na minimum.
Opis: Gra nie zachwyca prędkością, ale cóż... przeżyłem Gothic 3 to przeżyję i to.

Procesor: Intel core 2 quad Q6600
Ram: 3 Gn Patriot 800 MHz
Karta graficzna : Geforce 8800 GT 512
Patch: 1.0005 ,
Ustawienia: gram na rozdzielczości 1280x1024, wszystkie detale na full
Opis: gra nawet nie zwalnia.

Procesor: Pentium 4 3,06 GHz/533 MHz
RAM: 512 DDR2
Karta Graficzna: GeForce 7300LE 256 MB
Patch: 1.001
Ustawienia: wszystko na minimum! 800x600.
Opis: Śmiga jak ruski traktor na syberii... czyli beznadziejnie. Na początku tnie się bardzo, po 2 minutach przestaje i tylko czasami "dogrywa coś" i chwilkami lekko przycina. Przy wgrywaniu lokacji trwa to około 1 minuty. Sam save na początku wgrywa się około 2 minut. Najlepiej grało mi się na Jantarze i lokacji Bar, o dziwo na tych dwóch gra w ogóle się nie tnie.

Procesor: Duron 1,4GHz
RAM: 512MB DDR (na początku), 768MB DDR (teraz)
Karta Graficzna: Radeon 9550 128MB/128bit
Patch: 1.003
Ustawienia: prawie wszystko na minimum (widzialność na 1/4)! 800x600, statyczne oświetlenie, dx8.1
Opis: Nigdy bym nie przypuszczał, że to się w ogóle uruchomi na mojej maszynie do pisania, a jednak (najpierw zwiększenie pliku wymiany do tych 2GB). Po przygotowaniu i wypiciu herbaty (bo tyle czasu trwa załadowanie się gry=uruchomienie gry+wczytanie sejwa), czyli około 15minut (po dołożeniu ramu, czas ten skrócił się o połowę) oczom mym ukazał się niesamowity widok, gra ta działa "dość" płynnie, na oko 15-20fps (muszę to jeszcze zweryfikować jakimś frapsem) Wink, problemem jest tylko walka z udziałem powyżej 4 postaci po obu stronach...(pokaz slajdów) ; nie wywala się. Wygląda znośnie = brzydko.Fraps pokazuje średnio 30fps, ale do czasu... w tej chwili jestem w X16, jak nie ma przeciwników to mam nawet ~50fps, ale jak się jakiś pokarze to spada do około 15-20fps (więcej przeciwników = mniej fps)

Procesor: Pentium 4 3,06 GHz/533 MHz
RAM: 2 GB DDR2
Karta Graficzna: GeForce 7300LE 256 MB
Patch: 1.003
Ustawienia: wszystko na maksimum!!! 1240x768 oświetlenie statyczne
Opis: Gra śmiga jak pocisk wystrzelony z kałasza albo jeszcze szybciej, zero przycinek.

Procesor: Intel Dual Core 2180
Ram: 2x1 GB Goodram
Karta Graficzna: Radeon Sapphire x1950Pro 512mb
Path: 1.001
Ustawienia: Pełne oświetlenie dynamiczne 1024x768 max albo Oświetlenie dynamiczne 1280x1024 wysokie.
Opis: Działa bardzo płynnie nie mam żadnych problemów z klatkowaniem. Tylko w 1280x1024 przy pełnym oświetleniu dynamicznym trochę mi skacze (może tylko u mnie jest taki problem?), ale w 1024x768 jest pięknie.

Procesor: Intel Celeron D 3.60
RAM: 2GB jakieś-tam
Karta Graficzna: NVIDIA GF 7600 GT
Patch: 1.0004
Ustawienia: 1024x768 , ustawienia na max.
Opis: Gdy procek jest już zmaltretowany przez co najmniej 2h działanie, gra tnie się niemiłosiernie "tylko" w pierwsze 5 min gry, potem ładzia. Save'y ładują się przez... góra 10 min, po nich przycina, ale potem znowu działa dobrze.

Procesor: AMD Athlon XP 2200+ 1.9Ghz
RAM: 2x512 DDRAM 400MHz Dual
Karta Graficzna: geForce 6800XT o/c 128/256
Opis: gra działa świetnie przy obsłudze directX 8 (statyczne oświetlenie)
Tylko w zamieszaniu przy elektrowni zwalnia do 20Fps tak chodzi 40-50
na renderowaniu directx9 zwalnia drastycznie

Procesor: AMD Duron 1200mhz
RAM: 640mb 400
Karta Graficzna: Radeon 9800XT
Patch: 1.0004 + Float
Ustawienia: 800x600, Oświetlenie statyczne, większość suwaków max, oprócz widoczności - 25% (jednak procek nie ten). Trawa na jakieś 80 %. Reszta full - bez anizo i aa, teksturki też zmniejszone na jakies 70 - 60 %.
Opis: Gra działa zazwyczaj około 30 fps. W akcji poważnej, np. złomowisko lub Agroprom czy Elektrownia to jest około 20 fps, ale czasami jest poniżej tej magicznej granicy. Myślę, że jakbym dołożył te 1gb RAMu było by okej. Ale już nie warto inwestować w ten sprzęt

Procesor: Intel Pentium D820+ 2x2.8GHz
RAM: Kingston DDR2 667MHz 2x512Mb
Karta Graficzna: MSI GF7600GT + Zalman 900Cu @ 600/1600
Patch: v1.0004
Ustawienia: Objects Dynamic Lighting, ustawienia maximum, zmniejszone shadow quality (1/3) i Grass Density (1/3).
Opis: Można spokojnie grać. FPS od 25 do 40. Mogę też ustawić Full Dynamic Lighing i wtedy ustawienia między minimum, a medium.

Procesor: 1,5 GhZ
RAM: 512MB
Karta Graficzna: GeForce 5200FX
Patch: v1.0003
najniższe co sie da... filtrowanie anizotropowe na max, widoczność na połowę, dx 8.1
Opis: po 15 minutach grania chodzi bosko nie tnie, że o pomieszczeniach nie wspomnę.

Procesor: Intel Core Duo 2 E4400 2,66 Ghz
RAM: 2 GB ram ddr2 dual channel
Karta Graficzna: Geforce 8600 GT 256 DDR3 Palit Sonic
Opis: Na łacie 1.0001 chodziło fatalnie rzecz jasna max out(dopiero na med chodziło z min.30 fps)Łata 1.0003 maxed out bez zaciachów(średnia fps 40)
EDIT:Oświetlenie Pełne Dynamiczne (czy jakoś tak Jezyk)
EDIT 2:Ostatnio po reinstalce odkryłem płynniejszą rozgrywkę na 1.0001 na max .Robimy tak włączamy ŚREDNIE detale (wszystko na pół paska)Prócz AA na min.Włączamy statyczne w czasie gry i naciskamy "użyj".Nie wychodzimy z gry .Gramy dalej i co Pytanie przypływ fps-ów!Trzeba raz do czasu zatwierdzić jak sie opamięta,że to nie static.To taka ciekawostka.Nie sprawdzałem czy działa na innych kompach Wink

Procesor: Duron 1600MHz
RAM: 512 DDR 266Mhz
Karta Graficzna: ATI Radeon 9600 Pro 128MB (Avantange czy jakoś tak , od sapphir'a - procesor 400MHz , pamięć 466Mhz)
Patch: 1.4
Ustawienia: 800x600, detale - nic, widoczność - nic, 16bit.
Opis: Gra wygląda jak kaszanka z 95' ale FPS PRZEWAŻNIE 30... Po zwiększeniu części detali , ustawieniu widoczności na ok 30-40% miejscami są przycinki ale da się grać (jestem przyzwyczajony do niskiej ilości FPS - jakby typ co ma athlon'a 9344973759+ i 4343878237Gb ramu przesiadł się na mojego kompa to by pewnie się pytaj czy czasami nie włączyłem pokazu slajdów).

Karta graficzna 2# : FX 5200 128MB - sytuacja jak wyżej , tylko że można grać jedynie na grafice z 95' + jako bonusik mamy "ślizganie się" broni (straszne problemy z celowaniem).

Procek: Core 2 Duo 5450 (2x1,66ghz)
Pamięć: 2x1gb 667mhz (bedzie 2x2gb 800mhz)
Karta Graficzna: GF 8600GS 256mb (Turbo Cashe do 1028mb)
Patch: 1.0004
Ustawienia:Rozdziałka ustawiona jest na maximum laptopowe czyli 1280x800 , pełne dynamiczne oświetlenie , trawa na minimum , cienie na średnio , AAx2..
Opis:Gra chodzi bardzo płynnie , większych starciach potrafi na sec przyciąć , ale zazwyczaj wtedy respawnują się wrogowie..
Właśnie , respawny...są strasznie opóźnione , mam nadzieje że to nie wina configa?

Procek: Intel Celeron CPU 3.06 GHz
RAM: 1GB DDR2
Karcioszka: Asus nVidia GeForce 7600 GS
Patch: Brak ( z nową kartą testowałem bez patchy)
Ustawienia: Wszystko na maximum w tym rozdziałka i każdy z suwaków oraz pełne oświetlenie dynamiczne
Opis: Przez pierwsze kilka minut gry przycina się, później chodzi całkiem płynnie. Problemy zaczynają się, gdy na ekranie pojawia się dużo ludu. Przejawia się to kilkoma krótszymi przycinkami, bądź jedną dłuższą ( w zależności od lokacji), po chwili można swobodnie grać ( przycinki nie ustają, ale nie są już aż tak bardzo uciążliwe).

Procesor: 2x Centrino 2 Duo T7300 ~ 2.00 GHz (Santa Rosa)
RAM: 2x 1GB Corsair DDR2 RAM
Karta Graficzna: GeForce 8600 GT 256 MB, TurboCache.
Patch: 1.0004 ENG
Ustawienia: Maximum (nieco obcięte detale obiektów 8/10, brak Antyaliasingu, reszta maksymalnie), 800x600
Opis: 40-60 FPSów w zależności od lokacji (najbardziej spadła mi w X-16 przy windzie do 28). Podstawka działa wręcz rewelacyjnie po zastosowaniu "-noprefetch", ani razu nie padła i śmiga nawet szybciej niż z włączonym prefetchem. Wydajność jest naprawdę niezła, ale to chyba dlatego, że mam 2 oddzielne procesory w laptopie. Żadnych spowolnień, jedynie jak gra znajdzie sobie ochotę na tak długo oczekiwane wczytanie przeciwników to chwilkę przystopuje, ale tylko w tych momentach. W niektórych lokacjach gdzie jest więcej źródeł światła (ponad 16) to lekko go zwolni do 30 fpsów około. Poza tym miodzio.

Procesor: Dual Core 1,8
RAM: 2 gb patriot
Karta Graficzna: GeForce 8500 gt
Patch: brak gram na 1.001
Ustawienia: wszystko na maska tylko rozdzielczość 1024x 768.
Opis: Jak zwiedzam świat mam około 50 - 60fps w budynkach około 170-180fps

Procesor: a64 san diego 3700+ @ 2,93 Ghz
RAM: 2 Gb (4*512) dual, ddr1
Karta Graficzna: MSI hd2600xt 512 Mb
Patch: 1.0005
Ustawienia: rozdzielczośc 1152*864, pełne oswietlenie dynamiczne, jakość wysoka, obszar widzialności 70%, szczegóły obiektów 80%, trawa 100% (bez cienia)
tekstury 70%, cienie właczone na maxa, bez AA
Opis: gra sie bez najmniejszego problemu. średnio 25 FPS, choć oczywiscie czasem spada, ale nigdy tak by nie dało sie spokojnie grać.
co kilka minut nastepuje sekundowe "zawieszenie" po czym gra idzie dalej. tak podobno na radkach jest, ale nie stanowi to problemu w grze.

zmiana karty na 8800gt - zmiany:
proc bardzo ogranicza karte (w 3dm 06 nie mam nawet 8k pkt, a na porzadnym procu ta karta łapie 12k) ale do STALKERA jest az nadto.
rozdzielczość i reszta sprzętu jak wyżej, tyle że wszystkie suwaki na maxa, jak również AA. Fraps pokazuje ponad sto FPS.

Procesor: Core 2 Quad 6600
RAM: 1GB 666MHz (Hynix)
Karta Graficzna: GF 8600GT 256MB Gigabyte
Patch: 1.0004
Ustawienia: rozdzielczość 1280x1024, wszystko na full, aa na 8x
Opis: Super wszystko śmiga, może ładowanie troszkę długie i na nowej planszy przez jakąś minutę rzępoli dysk, ale jak już sie wszystko wczyta to juz sie w ogóle nie przycina.

Procesor: Intel Core 2 Duo E6750 - 2666 MHz
RAM: 2 GB DDR2 G.Skill 800 MHz
Karta Graficzna: GF 8800GT 512MB
Patch: 1.0004
Ustawienia: rozdzielczość 1024x768, wszyyyyystko na full.
Opis: Śmiga, że aż głowa boli.

Procesor: DualCore Intel Pentium E2140, 1600 MHz
RAM: 2 GB DDR2 667 MHz (2xGR667D264L5/1G, to chyba GoodRam)
Karta Graficzna: PCI-E x16: nVIDIA GeForce 8600 GT (512/128) najnowsze stery NVidii
Patch: 1.0005 ENG bez spolszczenia
Ustawienia: Wszystko na max HDR + AAx4 + Anix16 + Vertical Sync + Sun and Grass Shadow. Rozdziałka nie ma znaczenia dla płynności rozgrywki mogę grać płynnie na 1152x684 jak również 1440x900. Gra nie przycina się nawet gry wrogów masa.
Wrażenia: Gra się naprawdę przyjemnie, nie zaznałem spadków w FPS od początku to końca rozgrywki. Wiadomo może być zawsze lepiej ale i tak jest super. Posiadacze Core Duo i 2 GB RAM z GF z rodziny 8 nie powinni mieć najmniejszych problemów z graniem w STALKERa.

Wzór: ASUS P5K SE
Procesor: Intel Core2 Duo 2,2 GHz
RAM: 2 GB Kingston DDR
Karta Graficzna: ASUS EN8600GT 512MB
Patch: 1.0005 WW
Ustawienia: Rozdziałka na 1024x768 i wszystko na full
Opis: S.T.A.L.K.E.R. prezentuje się ładnie, lecz czasami są lekkie przycinki

Procesor: AMD Athlon 3200+ 2.1
RAM: 1 GB Good Ram DDR
Karta Graficzna: Saphire Radeon X1300 XT 256
Patch: 1.0004 PL
Ustawienia: Rozdziałka na 1024x768 i wszystko na full na statycznych (oprócz anti-aliasingu). Można dać na Dynamiczne lecz małe, a Pełne to jeszcze jeszcze ale też małe
Opis: Na statycznych śmiga jak F1 ale czasem przy wczytywaniu skryptów może trochę mulić z pięć minut. Na DX9 słabo.

Procesor: AMD Athlon 64 X2 5200+@2,9GHz
RAM: 2x1GB GEIL 800MHz
Karta Graficzna: Gigabyte 8800GT TurboForce 512/256
Patch: 1.0004
Ustawienia: Pełne Dynamiczne Oświetlenie, wszystkie suwaki na maksa, 1024x768
Opis: Śmiga jak głupi 80-100 klatek


Procesor: Intel Core2Duo E6550 2,33Ghz (x2) 1333 FSB 4MB
RAM: 2GB DDR2 (800Mhz) GoodRam
Karta Graficzna: Asus 8800 GT 512DDR3 ( OC )
Patch: 1.0004
Ustawienia: No więc rozdzielczość 1024x768 ( może i odpali na wyższej.. ale w większości gier gram na tej ) , Reszta ustawień Max ( Bez AA )
Opis: Początek Gry 40-50FPS , Pomieszczenia 80-120FPS , gra o dziwo szybko się ładuje.. od czasu do czasu zdąży sie zwolnić ale jest to sekunda.. i potem śmiga jak należy..

Procesor: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHz
RAM: 2x2 GB DDR2 800MHz CL5 Patriot
Karta Graficzna: Gigabyte GeForce 9600 GT 512
Patch: 1.0005
Ustawienia: FDL, wszystko na maksa, 1024x768
Opis: Śmiga bardzo ładnie. Co najmniej 60 klatek (xp sp2).
Na Viście wzrost o 40-50 klatek. Całkiem sympatycznie.


Procesor: AMD Athlon 3000+ ~ 1,8
RAM: 2x512 Kingstone
Karta Graficzna: HiS Radeon HD2600XT 512/128 (podkręcany fabrycznie)
Patch: 1.0004
Ustawienia: FDL, wszystko na maxa oprócz tekstur, 1024x768 + S.W.O 2.1, Sharpen textures.
Opis: Gra zazwyczaj trzyma okolo 30-50fpsów, lecz w niektórych lokacjach mam okolo 20-50.


Procesor: AMD Sempron 2600+
RAM: 1024MB GoodRam
Karta Graficzna:ATI Radeon 9550 128MB/128Bit (niekręcona)
Patch: wszystkie
Ustawienia: Oświetlenie statyczne, sterownik DirectX 8, detale między średnimi a wysokimi, suwaki na 70-80%, rozdzielczość 1024x768.
Opis: Mimo takiego słabego i starego sprzętu gierka śmiga pięknie i płynnie, spadek jakości można zauważyć dopiero w Magazynach Wojskowych i Stancii 2.


Procesor: AMD Athlon 2000 xp (@1666 mhz)
RAM: 1,5 GB ram
Karta Graficzna: Gigabyte GeForce FX 6600 gt 256 mb ram (driver 94.24)
Patch: 1.0004
Ustawienia: 1024x768 statyczne oświetlenie, większość na medium, wyłączony AA.
Opis: Chodzi płynnie choć czasem lubi się "zastanowić" przez 2-3 sekundy. Za to wczytywanie save trwa wieczność (szczególnie po raz pierwszy po uruchomieniu gry).

Procesor: E2180 2,8
RAM: 2 GB Geil
Karta Graficzna: HD3870 512
Patch: 1.0005
Ustawienia: Wszystko MAX, 1920x1200
Opis: Framerate nie spada poniżej 50 fps

Procesor: Celeron M530 1,73 GHz
RAM: 1 GB Kingston 533 MHz (2 x 512 D-C)
Karta Graficzna: Intel GMA X3100 384mb na chipie GL960 (integra)
Patch: 1.0006
Ustawienia: Wszystko MIN, 800x600 + tweaki z poradnika o przyspieszaniu stalkera.
Opis: Mimo, że wygląda nie najlepiej, to śmiga b. miło, FRAPS pokazuje po godzince grania FPS średnio 28, max nawet do 40 FPS, min ok 20, wiec przyzwoicie.

Procesor: AMD Athlon 64 x2 Dual-Core 4200+ Brisbane BOX
RAM: CORSAIR XMS2 DHX 2 x 1 GB 800 MHz Dual
Karta Graficzna: Galaxy GF 8800 GT 512 MB rev 2 (zworka oc)
Patch: 1.0004
Ustawienia: All na full, rozdzielczość 1280 * 768
Opis: Śmiga aż miło 60-80 FPS, czasami w rozbudowanych lokacjach i duużej ilości osób gra lekko przycina.

Procesor: AMD Athlon xp 2500 @ 1833 mhz
RAM: 512 DDR1
Karta Graficzna: GeForce 3 ti 200 64 MB i shadery 1.1
Patch: 1.0004
Ustawienia: Gra ruszyła i działała na 800x600 low detail i statycznym oświetleniu.
Opis: Chodziło to opornie (skakało cały czas, przy ładowaniu lokacji itp spokojnie można było iść na fajeczkę z kawką), ale chodziło.

Procesor: AMD X2 4000+ (42w) 2.11Ghz (Całkowicie wystarcza do gry);
RAM: Kingston 2x1024 DDR2 (667Mhz) CL5 ;
Karta Graficzna: ATI X1600Pro 512ram(DDR2)/128bit (AGP Niestety)Rdzeń 400MHz Pamięci 800MHz;
Patch: 1.0006
Ustawienia: Gram na rozdziałce 1280x800 ze wsystkim na fulla bez AA i Cieni, trawa jest na połowę ustawiona, a Aniso x3.
Opis: Mam około 20 do 30 a czasem trochę więcej FPS-ów .

Procesor: Inte Core2Duo E6600 @ 2.4GHz 1066 FSB
RAM: 2x Kingston HyperX 1GB 800MHz
Karta Graficzna: EVGA 8800GTS KO 512/256
Patch: 1.0004
Ustawienia: Prawie maksymalne 1280x1024
Opis: Średnia fps to 80.

Procesor: C2D 6850 [email protected] GHz,
RAM: Kingston hyperX 800@840 MHz 3 GB, 4-4-4-12/2T
Karta Graficzna: GF 9800 GX2 KO EVGA 650/2050 z fabrycznym OC
Patch: 1.0004 i 1.0005
Ustawienia: Gram na ustawieniach 1050 x 1680 Full dynamic lights max + suwaki do końca.
Opis: Średnio 80 - 150 fps przy łażeniu po Zonie i do 250 fps w pomieszczeniach.
Ostatnio edytowany przez Soviet 01 Mar 2008, 23:29, edytowano w sumie 3 razy
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Reklamy Google

Postprzez Infernal w 26 Cze 2008, 18:41

A ja mam prośbę. Przestańcie pisać o kwantowych kompach typu 2 gb ram 8800/9600 GT i procesorach 4-rdzeniowych itp. Wiadomo, że na takim confingu pójdzie na full, więc pisanie mija się z celem.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez bar33t w 17 Sie 2008, 01:53

Witam. Moj konfig:

Sempron 2800+ (2010 mhz)
512 MB DDR400
GF 6800GS 256MB/256bit 500/1300 1,4 ns.

Gra niestety chodzi mi tylko na ustawieniach low w static light. Wiem ze mam za malo ramu ale czy dalo by sie wycisnac cos wiece? ;). Sadze ze dodatkowy 1 gb ramu rozwiazalby problem, bo karta graficzna daje rade ;). Pozdrawiam
- AMD Sempron 2400+@2800 (2010 MHZ)
- MSI KT6V
- 512 MB DDR400
- PALIT GF 6800GS 256MB/256BIT 450/1200
- WD 80 GB 8 MB CACHE 7200 + PENTAGRAM FREEZONE
- Zasilacz POWERTEC GS430-AP-12LF (430W)
Gram na: 1024x768, Static Light, Textury i detale obiektów na max, pasek Distance na 1/2, reszta na minimum :D
bar33t
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 20 Wrz 2007, 12:15
Ostatnio był: 23 Sie 2009, 15:41
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 0

Postprzez HollowVooDoo w 17 Sie 2008, 10:20

Intel(R) Celeron(R) D CPU 3.06GHz, ~3.1GHz
768MB RAM
GeForce 7600GT Palit 256MB

Ustawienia średnie, trochę po obniżane paski i włączone pełne dynamiczne oświetlenie, na początku trochę przycina, ale jak się rozkręci to 40, 50 fps'ów. Największą bolączką są ramy, których pewnie mam za mało. Gdy odpalałem stalka kiiedy miałem 1gb, gra chdoziła minimalnie lepiej, więc to zapewne wina ramu.
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Postprzez Promil w 18 Sie 2008, 14:08

Procesor: Intel pentium 4 1,7 GHz
RAM: Hyundai 3 x 256 Mb 133 MHz
Karta Graficzna: GeForce 6200 256 Mb/64 bit
Patch: 1.0000
Ustawienia: 800 x 600, oświetlenie statyczne, tekstury i zasięg widzenia do połowy paska, wszystko reszta na min.
Opis: gra się naprawdę przyjemnie bez mocniejszych ścinek, tylko w niektórych sytuacjach może troszkę zwolnić. Ogólnie to 30-40 fps na terenach otwartych, w pomieszczeniach niewiele więcej.
Promil
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 18 Sie 2008, 13:01
Ostatnio był: 18 Sie 2008, 14:07
Kozaki: 0

Postprzez hugo1718 w 20 Sie 2008, 09:29

Procesor: Athlon XP2500+ (1.47 GHz)
RAM: 1.25 GB 400Mhz Goodram
Karta Graficzna: GF 5200 FX 128 MB
Patch:1.0006
Ustawienia:ok 25- 50% w każdym pasku, widoczność ok 50- 70% dx 8.1 800x600
Działa średnio, najgorsze momenty to Wysypisko za pierwszym razem oraz Agroprom pod ziemią. W tych momentach nie wiedzialem czy jest sens grać dalej ale później znów chodzi dość znośnie.Najlepiej mi sie grało w elektrowni, gra tam kilka razy szybciej działa. Nie liczylem FPS ale wyraźnie widać, że życie w stalkerze na mojej karcie toczy sie ze dwa razy wolniej niż normalnie ;). Czas ładowania, za pierwszym razem około minuty, za drugim - poniżej 20 sekund. Raczej nie tnie- sekundowe zatrzymanie gry tylko jak sie wchodzi na teren, gdzie jest kilkanaście npc- ów.

zmiana na GF 6200 256MB/ 64Mbit
Ustawienia mniej więcej takie same- gra sie bardzo płynnie. Stanowczo odradzam jednak granie na jakichkolwiek modach. O oświetleniu dynamicznym nadal mogę pomarzyć. (tylko 10 fpsów wyciąga na dynamicznym).
Ostatnio edytowany przez hugo1718 15 Wrz 2008, 11:41, edytowano w sumie 5 razy
hugo1718
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 09 Sie 2008, 15:12
Ostatnio był: 15 Sty 2011, 20:37
Miejscowość: z Polichny
Kozaki: 0

Postprzez Lionix w 20 Sie 2008, 09:45

Procesor: AMD Athlon 5200+ dual core costam
RAM: 4 GB
Karta Graficzna: GeForce 8800 GTS 320
Patch: 1.0004
Ustawienia:all max, roz 1280x1024
Opis: chodzi plynnie, czasami przycina, ale zadko xd
Awatar użytkownika
Lionix
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 29 Lip 2008, 01:21
Ostatnio był: 17 Paź 2015, 16:09
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Postprzez caleb59 w 25 Sie 2008, 18:59

Procesor: AMD Athlon XP 3200+ (2.34GHz)
RAM: 3 GB DDR 333MHz Dual Channel synchroniczny
Karta Graficzna: XFX GeForce 7600GT 256MB GDDR3 (ForceWare 93.71)
Patch: 1.0004 PL
Ustawienia: LCD LG W2252TQ-PF 22" - 1680x1050 w 60Hz, tylko oświetlenie statyczne DX8, wszystkie suwaki na max, AA - OFF.
Opis: Gra się przyjemnie tylko przy użyciu oświetlenia statycznego DX8 - w innym wypadku (oświetlenie dynamiczne DX9) gra jest niegrywalna z powodu małej ilości fps co uniemożliwia płynna rozgrywkę (niezależnie od rozdzielczości).Czasami sporadyczne, delikatne doczytywanie tekstur (o czym informuje ikona dyskietki w rogu ekranu) trwające ułamki sekund lecz nie przeszkadzające w rozgrywce (doczytałem, że to normalna sprawa przy tej grze).
Ogólnie rzecz biorąc można śmiało grac!
Ostatnio edytowany przez caleb59 28 Maj 2009, 14:08, edytowano w sumie 8 razy
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Postprzez KTS w 25 Sie 2008, 20:09

Testowałem dwa laptopy:


Wzór: HP Pavilion dv9000
Procesor: Intel C2D 1,86Ghz
RAM: 2Gb
Karta Graficzna: GeForce Go7600 256Mb
Patch: 1.0004
Ustawienia: 1024x760, widoczność na 1/4, filtrowanie anizotropowe, AA, cienie na minimum, reszta na 3/4

Gra się dosyć płynnie choć czasem są przycinki, średnio 30FPS

Wzór: HP dv5-1070ew
Procesor: Intel C2D 2,53Ghz
RAM: 4Gb
Karta Graficzna: NVidia 9600M GT 512Mb
Ustawienia: 1024&760, widoczność 1/2, AA 1/2, reszta na max.

Baaaaaardzo płynnie, czasem zacinka na ułamek sekundy, nie liczyłem FPS
Awatar użytkownika
KTS
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 27 Paź 2007, 23:49
Ostatnio był: 12 Sty 2024, 00:25
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 2

Postprzez de99ial w 25 Sie 2008, 20:21

Dwie konfiguracje:

Moja:

Procesor: Sempron 2200+ (1.5)
RAM: 2x1024 DDR 400
Karta Graficzna: X1650XT 256/256 HIS ICQ AGP x8
Patch: 1.003
Ustawienia: DX 8 (statyczne), rozdziałka 1024x768 ustawienia domyślne
Opis: Gra bardzo komfortowa, przyjemna. W niektórych momentach nieco klatkuje z niewiadomych dla mnie przyczyn (np. na arenie ja vs 6 zawodników - niby przez ilość ale... w dziczy walczyłem dla przykładu z większą ekipą i ścinek nie było; na Wysypisku podobnie). Przyjemnie.

Braciaka:

Procesor: Athlon X2 4000+
RAM: 2x1024 Kingdton 667
Karta Graficzna: x1950PRO 256 MB
Patch: brak
Ustawienia: 1440x900 (panorama 19'') reszta wszystko na maxa, DX9 dynamika pełna
Opis: Zasuwa aż miło. Generalnie żadnych ścinek, żadnych spadków klatek itd. Po prostu bajer.
Nienawidzę politycznej poprawności.
I feminizmu.
www.wrota.com.pl - w nowej szacie!
Image
Awatar użytkownika
de99ial
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 22 Sie 2008, 16:37
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 21:59
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Postprzez wasp w 26 Sie 2008, 23:31

AMD Athlon 64 X2 3800+ @2,3Ghz
Abit KN9 Nforce 4 ultra
2x1GB DDR2 GoodRam 667Mhz
Galaxy GF 7900GS Cooler Master 1,2ns/@667-1800Mhz
Windows XP pro PS2.
Sprzęt lekko przetaktowany - gram w rozdzielczości 1024x768 - prawie wszystkie suwaki na maxa (wygładzanie krawędzi, anizo, dynamiczne oświetlenie, cienie, odległość widzenia mapy, itp). Jedynym zaobserwowanym zjawiskiem są milisekundowe zwolnienia tuż po wczytaniu lokacji.
Bardzo istotne są sterowniki. Po załadowaniu najnowszych, zunifikowanych sterów ze strony nvidii - forceware 16x.xx i 17x.xx w trakcie grania pojawiało się sporo artefaktów w wyświetlanym obrazie, czasami z niewiadomych przyczyn wywalało mnie do pulpitu.
Po zainstalowaniu starych sterów - 93.71 wszysko wróciło do normy. Wskazówka dla tych mających problemy z prawidłowym działaniem gry - trochę czasu trzeba spędzić na znalezieniu i zastosowaniu najbardziej odpowiednich sterów.
... tiażołyje cziasy, sprasił stalkier snimajut jednowo snorka s snajpierskiej wintowki dragunowa, a patom ułybnułsia niemnożko...
Awatar użytkownika
wasp
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 27 Cze 2007, 23:39
Ostatnio był: 13 Lip 2019, 12:40
Miejscowość: Polska
Kozaki: 1

Re: Sprawdź czy odpalisz.

Postprzez ggizmo w 08 Wrz 2008, 14:41

Procesor:Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz
RAM:2x1024Mb 667Mhz
Karta Graficzna:NVidia GeForce 8500GT 512Mb/128bit
Patch:(brak)
Ustawienia: Render->Oświetlenie Statyczne. Ustawienia Jakości->Wysokie. Rozdzielczość->1024x768
Opis: Czasami gra mi się przycina.Raz się zacieła tak że miekki reset nie pomógł,dopiero twardy.Nie jest źle ale szlag mnie trafia.Po zrobieniu formata edytuje post.
Awatar użytkownika
ggizmo
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 28 Sie 2008, 11:32
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 20:01
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości