mechanik

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

mechanik

Postprzez StriełokzPolski w 14 Paź 2016, 10:54

Witam!

Mam pytanie- jest jakiś mod na mechanika w SoC?

Zapomniałem dodać - mod co też można uleprzać,ale samo naprawianie też może być,
i żeby było na 1.0003
Ostatnio edytowany przez StriełokzPolski 14 Paź 2016, 13:22, edytowano w sumie 2 razy
Thenex
StriełokzPolski
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 16 Cze 2016, 15:31
Ostatnio był: 01 Sty 2019, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: mechanik

Postprzez trolololo w 14 Paź 2016, 11:54

Niby w bazie wolności jest, ale nie naprawia. Tylko na modach, jeden nazywa się chyba Repair mod.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: mechanik

Postprzez Mito w 14 Paź 2016, 12:37

W modzie Autumn Aurora 2 można naprawiać sprzęt chyba u Sidorowicza i Barmana, dostępne są też przenośne zestawy naprawcze (a w samego moda na prawdę bardzo warto zagrać).
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: mechanik

Postprzez tom3kb w 14 Paź 2016, 17:50

W praktycznie każdym modzie fabularnym do SoC sprzęt naprawiają Sidorowicz, Barman, jakiś gość w każdej bazie frakcji.

Jak chodzi ci o niezmienioną fabułę, czysty SoC to pewnie w Oblivion Lost i w Dimas mod będą naprawiali ale to musisz zerknąć w readme/changelog.

Ps. 90% modów do SoC jest na 1.0004 ale co to za problem ściągnąć sobie wszystkie ważne patche do tej gry czyli 1.0004/1.0005/1.0006

Ostatnio grałem w jakiegoś moda do SoC, w którym można było trochę modernizować podstawowe giwery z gry, np większy magazynek itp nie jestem pewien czy to nie było w Tajna Droga.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: mechanik

Postprzez Mito w 15 Paź 2016, 20:32

Autumn Aurora 2 chodzi tylko i wyłącznie na 1.0006, nie ingeruje w fabułę w ogóle, jedynie znacznie poprawia grafikę i mechanikę gry. No i dodaje kilka spluw do gry.

Poza tym, 1.0003? Toż to przeżytek, prehistoria właściwie.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 6 gości