Niedziałające zapisy tworzone po wgraniu modów

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Niedziałające zapisy tworzone po wgraniu modów

Postprzez agata w 06 Lut 2017, 11:51

Misiaczki, podpowiedzcie proszę... Zainstalowałam sobie mody dot. udźwigu i naprawy pancerzy. Po ich zainstalowaniu jedyne sejwy jakie mogę wgrywać to automatyczne zapisy z przejścia do kolejnej lokacji. Gdy zapisuję w innych miejscach grę to i tak nie mogę jej potem odtworzyć od ostatniego zapisu, tylko od początku poziomu. Macie pomysł co może być tego przyczyną? Poniżej log.
:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3113.00 mhz, 71-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30273 files cached, 5649Kb memory used.
Init FileSystem 13.674301 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4018788 K], reserved[84428 K], committed[91024 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7367 K], process heap[2316 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software Compatibility Mode, Spec Version 1.1
2. Generic Software Compatibility Mode, Spec Version 1.1
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software Compatibility Mode -1.-1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software Compatibility Mode. Created device: Generic Software Compatibility Mode.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 8.17.10.1129
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2289 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1
load time=645 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [658 ms]
"c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 84681 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    36745 ms
* [prefetch] memory:  82587Kb
* phase time: 37235 ms
* phase cmem: 156747 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 149 ms
* phase cmem: 143315 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 143315 K
Wczytywanie zapisanej gry "x16.sav"...
* Loading spawn registry...
* 8641 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17825 objects are successfully loaded
* Game x16 is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\savedgames\x16.sav' (2.620s)
* phase time: 2618 ms
* phase cmem: 171067 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 97 ms
* phase cmem: 171083 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 171107 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 55 ms
* phase cmem: 171107 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 820 ms
* phase cmem: 187000 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 328 ms
* phase cmem: 188074 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 55893 verts, 1746 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 57110 verts, 1784 Kb
* [Loading VB] 20117 verts, 628 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 774897 indices, 1513 Kb
* phase time: 570 ms
* phase cmem: 188182 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 44 ms
* phase cmem: 188549 K
Wczytywanie detali...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 188549 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l08u_brainlab\level.hom
* phase time: 51 ms
* phase cmem: 188650 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l08u_brainlab_musics'...
* phase time: 73 ms
* phase cmem: 188665 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 413 ms
* phase cmem: 192391 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 714, 187565 K
* t-report - lmap: 12, 12289 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 2748 ms
* phase cmem: 192391 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 36 ms
* phase cmem: 192391 K
* [win32]: free[3334564 K], reserved[136400 K], committed[723276 K]
* [ D3D ]: textures[199855 K]
* [x-ray]: crt heap[192391 K], process heap[7046 K], game lua[20639 K], engine lua[247 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3701 K], smem[28221 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\
 

stack trace:

Buzi buzi dla wszystkich za darmo!! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony!! :* :*

Image
Awatar użytkownika
agata
Tropiciel

Posty: 222
Dołączenie: 25 Paź 2013, 13:53
Ostatnio była: 24 Lut 2020, 11:56
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Reklamy Google

Re: Niedziałające zapisy tworzone po wgraniu modów

Postprzez caleb59 w 06 Lut 2017, 11:58

                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Niedziałające zapisy tworzone po wgraniu modów

Postprzez Pangia w 06 Lut 2017, 12:45

No tak. Dobrze, że sprawdziłem, co podlinkował caleb, bo oczywiście zamiast normalnie wrzucić linka do odpowiedniego tematu, to wrzuca posta, który ma trzy linki i tylko jeden z właściwym rozwiązaniem problemu. :u3:

gamedata/config/system.ltx

Kod: Zaznacz wszystko
current_server_entity_version = X

Dla wersji 1.0005 X ma być cyfrą 6, dla 1.0005 i 1.0006 – 7. Bez tego jest taki właśnie problem z zapisami gry. Po tym wszystkie zapisy już się będą ładnie wczytywały.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive agata, caleb59.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Niedziałające zapisy tworzone po wgraniu modów

Postprzez agata w 06 Lut 2017, 12:48

Dziękuję pięknie Pany, buzi buzi!
Buzi buzi dla wszystkich za darmo!! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony!! :* :*

Image
Awatar użytkownika
agata
Tropiciel

Posty: 222
Dołączenie: 25 Paź 2013, 13:53
Ostatnio była: 24 Lut 2020, 11:56
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości