Na próbę więc zhakowałem notepadem++ nazwy animacji w omf-ach unikalnej broni, odpowiednio zmieniłem ich nazwy w konfigu broni i teraz wszystko działa, jak należy.
dla unikalnej mp5 zrobiłem nowy model i przypisałem mu nowe animacje (2 pliki omf do których referencje dodałem odpowiednio w modelu broni oraz w modelach rąk)
anm_hide = ak74_holster
anm_reload = ak74_reload, reload
r_populik napisał(a):Dlatego często spotkać się z praktyką, że animacje rąk zupełnie nowych broni są dodawane do jednego z istniejących omf-ów z "hand" w nazwie (patrz mod Shoker 2, w którym animacje rąk wszystkich nowych broni są dodane do wpn_hand_hpsa_hud_animation.omf, który przez to waży 7MB, zamiast standardowych niecałych 100KB).
r_populik napisał(a):Oznacza to, że do przeładowania broni silnik szuka w omf-ach rąk animacji o nazwie ak74_reload, natomiast dla modelu broni szuka w omf-ie broni animacji o nazwie reload. Jeżeli jej nie znajdzie, odgrywa animację idle, czyli łapki normalnie zrobią przeładowanie, model broni będzie śledził ruchy rąk, ale już magazynek (ani żadna inna część) nie ruszy się tak jak powinien.
r_populik napisał(a):Natomiast, jeżeli chodzi o animacje samej broni, to sytuacja jest w zasadzie identyczna, poza tym, że w modelu jednej broni na ogół zapisana jest referencja do tylko jednego omf-a broni, bądź też animacje są bezpośrednio zapisane w modelu, bez pliku omf dla modelu broni (tak standardowo wyglądało to w SOC).
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość