Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez nelson_90 w 08 Wrz 2014, 00:04

Znów zabrałem się za modyfikowanie CS'a,
1. Auto w pistolecie:
Ponieważ nie mam (twu!) Glocka 18C w stalkerze, więc stwierdziłem że zamiast glocka urządzę sobie USP.
Otwieram sobie plik: w_usp45.ltx w weapons, ale bladego pojęcia nie mam gdzie mogę znaleźć linikę odpowiadającą za tryb ognia. Jak przerobić go na auto?

2. Pliki handlarzy; zrobiłem sobie kilka rzeczy dostępnych u handlarza w bazie CN, ale jak wrzucę więcej to się wiesza i wyskakuje mi error.
Był swojego czasu temat "wszystko u handlarzy" czy jakoś tak, ale pliki wygasły, a w samym temacie nikt nic nie pisał jak to zrobić xF
Ma ktoś jakiś pomysł?

3. sprint ( i skok właściwie) - otwieram sobie plik actor.ltx, mam ten jump_cośtam, ustawiam na jakieś 13 (w końcu jak się biega w exo to coś to powinno dawać nie? ;P)
Ale jak modyfikuję sprint coś tam to albo się wiesza albo nie odpada. I potrzebuję z tego co pamiętam zmodyfikować jakąś linijkę crash coś_tam ;)

Potrzebuję małej instrukcji co i jak zrobić.

Dzięki wielkie.
nelson_90
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 26 Cze 2008, 22:05
Ostatnio był: 17 Wrz 2019, 10:51
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez Pangia w 08 Wrz 2014, 00:31

nelson_90 napisał(a):1. Auto w pistolecie:

Zmieniasz klasę broni na WP_LR300 i gdzieś przed sekcją [wpn_usp_hud] dopisujesz:
Kod: Zaznacz wszystko
grenade_class     = ammo_vog-25, ammo_vog-25p         ; name of the ltx-section of used grenades
launch_speed      = 0
snd_shoot_grenade            = weapons\gen_grenshoot
snd_reload_grenade            = weapons\gen_grenload, 1.0, 0.8
snd_switch                  = weapons\groza_switch, 1.0, 0.5
scope_name                  = wpn_addon_scope         ; section name for the attachable scope
scope_x                     = 47                  ; offset in inventory icon
scope_y                     = 0
grenade_launcher_name         = wpn_addon_grenade_launcher; section name for the attachable grenade launcher
grenade_launcher_x            = 126                  ; offset in inventory icon
grenade_launcher_y            = 24
grenade_flame_particles         = weapons\generic_weapon01
fire_point2                  = 0.0, 0.133, 0.161
PDM_disp_base               = 0.5
PDM_disp_vel_factor            = 1.1
PDM_disp_accel_factor         = 1.1
PDM_disp_crouch               = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc         = 1.0

zoom_cam_relax_speed         = 0
zoom_cam_relax_speed_ai         = 120.75
zoom_cam_dispersion            = 1
zoom_cam_dispersion_inc         = 1
zoom_cam_dispersion_frac      = 1
zoom_cam_max_angle            = 10.0
zoom_cam_max_angle_horz         = 10.0
zoom_cam_step_angle_horz      = 1

Nie wiem, czy wszystkie z powyższych linii są potrzebne, ale dodać nie zaszkodzi. PDM_xxx odpowiada za obsługę broni pokazywaną w inwentarzu (w użyciu jest to szybkość poruszania kamerą z bronią w ręku), zoom_cam_xxx odpowiada głównie za odrzut (dispersion i dispersion_inc).
nelson_90 napisał(a):2. Pliki handlarzy

Daj loga.
nelson_90 napisał(a):3. sprint

Nie mam pojęcia, o co ci chodzi. Ale zanim to, to skupmy się na handlarzach, bo to będzie łatwiej ogarnąć.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez scigacz1975 w 08 Wrz 2014, 01:09

@Pangia wie że dzwonią ale nie do końca kojarzy gdzie ;)

Co do trybu auto w pistoletach - możesz to zrobić od razu w pliku w_usp45.ltz zmieniając:

Kod: Zaznacz wszystko
class                      = WP_USP45


na

Kod: Zaznacz wszystko
class                      = WP_LR300


a potem dodajesz pod

Kod: Zaznacz wszystko
ammo_class          = ammo_11.43x23_fmj, ammo_11.43x23_hydro


sekcję wyboru trybu strzału

Kod: Zaznacz wszystko
ammo_class          = ammo_11.43x23_fmj, ammo_11.43x23_hydro
fire_modes              = 1, -1


Możesz też zrobić to w pliku upgrade broni (w_usp45_up.ltx)- wystarczy wtedy np. przy upgradzie magazynka dopisać 3 sekcje:

Kod: Zaznacz wszystko
[up_sect_g_usp]
cost                  = 750
value            = +4
ammo_mag_size          = 4

class                     = WP_LR300
fire_modes                 = 1, -1,
rpm                     = +400

Wtedy będzie to jako ulepszenie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez Pangia w 08 Wrz 2014, 12:59

I w efekcie zacznie mu wywalać błędy o brakach w configu, m.in. „Can't find variable "launch_speed" in [wpn_usp] section”. Przerabiałem to, ścigacz ;) Męczyło mnie to, jak chciałem sobie Stieczkina dodać do Stalkera, a miał wybrakowany config (ktoś skopiował z SGM-a i w wanilii w życiu by nie działał). Gra wtedy widzi broń jako normalną szturmówkę i zależnie od klasy potrzebuje w configu informacji dotyczących czy to pozycji lunety, czy wykorzystywanego granatnika – nawet, jeśli takowy nigdy nie zostanie do broni podczepiony. Dlatego w Cieniu i w Czystym Niebie jest to trochę ciężko zorganizować. W Zewie GSC zrobiło configi paru pistoletów tak, aby strzelały serią (P220, P99) lub fullauto (Beretta, USP). A jak ktoś jest leniwy, to mamy klasę automatycznego shotguna, do której poza PDM_xxx nic się nie dopisuje :)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez scigacz1975 w 08 Wrz 2014, 17:00

Mylisz się @Pnagia - mam tę modyfikację dodaną (właśnie jako modyfikację) w CS Fun - Beretta i SiG 220. Żadnych takich wywałek nigdy nie było. Po prostu tamten konfig stieczkina był "wybrakowany" jak sam napisałeś.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez Pangia w 08 Wrz 2014, 17:09

W Zewie mi wywalało m.in. taki błąd, jak podałem wyżej, to nie wiem, co ty tam kombinowałeś. Może miałem klasę AK74, ale nie sądzę, bo zawsze LR300 ustawiam.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez scigacz1975 w 08 Wrz 2014, 17:14

Bo w ak potrzeba tych animacji dla grenade - dla lr300 nie. A jak to pozmieniałeś to silnik zgłupiał.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez Pangia w 08 Wrz 2014, 17:47

Hm, a jednak była tam klasa AK. Z bulem przyznaję rację.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez scigacz1975 w 08 Wrz 2014, 17:49

Jeżeli masz w pistolecie klasę ak to wystarczy w trybie ognia dodać ,-1
albo jeżeli nie ma to całą sekcję
Kod: Zaznacz wszystko
fire_modes              = 1, -1
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez Pangia w 08 Wrz 2014, 17:55

Wiem, wiem, mam schemat gdzieś upchnięty w plikach Stalkera. Nie mam ostatnio zresztą jakiegoś parcia na grzebanie w plikach, a szkoda, bo prawie skończyłem ten swój mini-patch do TFW, tylko musiałbym jeszcze sprawdzić w grze, czy coś się nie sypie, bo tak szczerze mówiąc, to na sucho to wszystko robiłem, z dala od plików gry :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Tryb ognia: Auto w pistolecie i handlarze oraz sprint

Postprzez nelson_90 w 11 Wrz 2014, 07:16

scigacz1975 napisał(a):@Pangia wie że dzwonią ale nie do końca kojarzy gdzie ;)

Co do trybu auto w pistoletach - możesz to zrobić od razu w pliku w_usp45.ltz zmieniając:

Kod: Zaznacz wszystko
class                      = WP_USP45


na

Kod: Zaznacz wszystko
class                      = WP_LR300


a potem dodajesz pod

Kod: Zaznacz wszystko
ammo_class          = ammo_11.43x23_fmj, ammo_11.43x23_hydro


sekcję wyboru trybu strzału

Kod: Zaznacz wszystko
ammo_class          = ammo_11.43x23_fmj, ammo_11.43x23_hydro
fire_modes              = 1, -1


Możesz też zrobić to w pliku upgrade broni (w_usp45_up.ltx)- wystarczy wtedy np. przy upgradzie magazynka dopisać 3 sekcje:

Kod: Zaznacz wszystko
[up_sect_g_usp]
cost                  = 750
value            = +4
ammo_mag_size          = 4

class                     = WP_LR300
fire_modes                 = 1, -1,
rpm                     = +400

Wtedy będzie to jako ulepszenie.



Super! Dzięki wielkie, działa świetnie. Muszę zwiększyć tylko RPM i pojemność maga i w sumie to zastanawiam się co tam jeszcze sobie zmodować.
Co do plików handlarzy wolę chyba już bardziej tego nie ruszać, ogólnie w moim przypadku to raczej kompletny niefart zawsze ze wszystkim. Dlatego innym działa a mi nie, a później muszę próbować 10 innych rzeczy żeby zaczęło działać, po czym moim fartem zawsze coś i tak będzie wybrakowane ;)
nelson_90
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 26 Cze 2008, 22:05
Ostatnio był: 17 Wrz 2019, 10:51
Kozaki: -1


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość