Chcę moda! Dopisz się!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Soviet w 30 Maj 2008, 19:34

Temat dla wszystkich, którzy pragną jakiejś małej modyfikacji. W pełni profesjonalny team (:)) userów zweryfikuje wszelkie prośby i przy pozytywnym rozpatrzeniu stworzy daną modyfikację.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image

Za ten post Soviet otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Spyrok, ReVeK.
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Reklamy Google

Postprzez Nekkoru w 30 Maj 2008, 19:38

To ja pierwszy :P


1 Poprosze małego modzika pod 1.0003 dający żadsze artefakty i większą ich wartosc


2 Poprosze też moda na lepsze AI ALE POD WERSJE 1.0003
Najlepsze forum o elektrowni czarnobylskiej TUTAJ

Image
Awatar użytkownika
Nekkoru
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 28 Lip 2007, 13:47
Ostatnio był: 19 Maj 2014, 17:56
Miejscowość: Katowice - Prypec - Moskwa ;)
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Postprzez Soviet w 30 Maj 2008, 19:39

Od razu mówię, że 2 jest niewykonalne.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Postprzez Nitro w 30 Maj 2008, 20:14

Kamaz wywrotka xD
Wiosna w Czarnobylu: trawka się czerwieni, ptaszki wesoło podszczekują.
Awatar użytkownika
Nitro
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Maj 2008, 01:13
Ostatnio był: 05 Lut 2018, 23:53
Miejscowość: z pokoju ;)
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Postprzez Nekkoru w 30 Maj 2008, 20:43

i jeszcze jeżeli można to żeby drzwi u grubaska na samym począdku gry można było odrazu otwierac, nie słuchając jego gadania.
Najlepsze forum o elektrowni czarnobylskiej TUTAJ

Image
Awatar użytkownika
Nekkoru
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 28 Lip 2007, 13:47
Ostatnio był: 19 Maj 2014, 17:56
Miejscowość: Katowice - Prypec - Moskwa ;)
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Postprzez Nitro w 30 Maj 2008, 20:51

na to juz jest mod jak znajde to dam na forum
Wiosna w Czarnobylu: trawka się czerwieni, ptaszki wesoło podszczekują.
Awatar użytkownika
Nitro
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Maj 2008, 01:13
Ostatnio był: 05 Lut 2018, 23:53
Miejscowość: z pokoju ;)
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 30 Maj 2008, 21:54

executor napisał(a):i jeszcze jeżeli można to żeby drzwi u grubaska na samym począdku gry można było odrazu otwierac, nie słuchając jego gadania.

Otwórz plik esc_trader_door w config/scripts i zmień
Kod: Zaznacz wszystko
closed = false
locked = true

na
Kod: Zaznacz wszystko
closed = true
locked = false

Nie jestem pewien, ale chyba tak to się robiło.

da sie zrobić tak żeby można było kupić jakiś pojazd np u grubego i gdy kupimy spawnowal by sie np przed wejsciem do bunkra

Tak, funkcją create poprzez skrypt/spawn. Ale jest z tym dużo roboty i to już jest wyższa szkoła jazdy.
Ostatnio edytowany przez Missile, 30 Maj 2008, 22:16, edytowano w sumie 1 raz

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Nitro w 30 Maj 2008, 22:11

da sie zrobić tak żeby można było kupić jakiś pojazd np u grubego i gdy kupimy spawnowal by sie np przed wejsciem do bunkra
Wiosna w Czarnobylu: trawka się czerwieni, ptaszki wesoło podszczekują.
Awatar użytkownika
Nitro
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Maj 2008, 01:13
Ostatnio był: 05 Lut 2018, 23:53
Miejscowość: z pokoju ;)
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Postprzez Nekkoru w 31 Maj 2008, 08:55

Missile napisał(a):
executor napisał(a):i jeszcze jeżeli można to żeby drzwi u grubaska na samym począdku gry można było odrazu otwierac, nie słuchając jego gadania.

Otwórz plik esc_trader_door w config/scripts i zmień
Kod: Zaznacz wszystko
closed = false
locked = true

na
Kod: Zaznacz wszystko
closed = true
locked = false

Nie jestem pewien, ale chyba tak to się robiło.

da sie zrobić tak żeby można było kupić jakiś pojazd np u grubego i gdy kupimy spawnowal by sie np przed wejsciem do bunkra

Tak, funkcją create poprzez skrypt/spawn. Ale jest z tym dużo roboty i to już jest wyższa szkoła jazdy.




Zrobiłem tak jak powiadasz i nic. Zmieniłaem nawet
Kod: Zaznacz wszystko
[ph_door@locked]
locked = false


na

Kod: Zaznacz wszystko
[ph_door@locked]
locked = true


i dalej nic :/
Najlepsze forum o elektrowni czarnobylskiej TUTAJ

Image
Awatar użytkownika
Nekkoru
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 28 Lip 2007, 13:47
Ostatnio był: 19 Maj 2014, 17:56
Miejscowość: Katowice - Prypec - Moskwa ;)
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Postprzez Missile w 31 Maj 2008, 08:59

To zrób tak:
Kod: Zaznacz wszystko
[logic]
active = ph_door@closed

[ph_door@closed]
closed = true
locked = false
on_use = ph_door@open %-esc_close_door%
snd_open_start = trader_door_open_start
snd_close_start = trader_door_close_start
snd_close_stop = trader_door_close_stop

[ph_door@open]
closed = false
locked = false
on_use = ph_door@closed
on_info = {+esc_close_door} ph_door@closed
snd_open_start = trader_door_open_start
snd_close_start = trader_door_close_start
snd_close_stop = trader_door_close_stop

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Nekkoru w 31 Maj 2008, 10:56

Dalej nie działa :(((
Najlepsze forum o elektrowni czarnobylskiej TUTAJ

Image
Awatar użytkownika
Nekkoru
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 28 Lip 2007, 13:47
Ostatnio był: 19 Maj 2014, 17:56
Miejscowość: Katowice - Prypec - Moskwa ;)
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Postprzez quist69 w 31 Maj 2008, 10:59

Pod 1.0004 (i kompatybilny z ABC Inferno)żeby NPC podnosili zbroje
Z góry dziękuję :wink:
Awatar użytkownika
quist69
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 26 Mar 2008, 17:48
Ostatnio był: 21 Lut 2011, 13:41
Miejscowość: Baza Monolitu
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości