Dzrzewka dialogów w Stalkerze

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Dzrzewka dialogów w Stalkerze

Postprzez Nathaniel77 w 05 Sie 2008, 18:26

Czy jest to możliwe? Chodzi o to by np. dopiero po kliku rozgałęzieniach dostać zadanie typu: idź i porozmawiaj jeszcze z kimś innym (nie standardowe znajdź, zabij,obroń). Rozumiem że musiałoby to być zadanie typu storyline. I jeszcze jedna rzecz, czy można tworzyć fikcyjne skrypty umiejętności i doczepiać je do niektórych opcji dialogowych (typu retoryka-szansa na otworzenie nowej gałęzi dialogu), albo użycia jakiegoś przedmiotu (otwarcie zamka, albo włamanie się do czyjegoś komputera, zaszyfrowanego PDA, naprawienie czegoś, np uszkodzonego wyłącznika). jeśli tak, myślę. że Stalker ma olbrzymi niewykorzystany potencjał by stać się też dobrym RPG. Wprawdzie pierwsza część to już troszkę przeszłość, ale te możliwości można by wykorzystać w Clear Sky :)

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Reklamy Google

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość