Rozpakowanie gry, zawartość poszczególnych plików .db

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Rozpakowanie gry, zawartość poszczególnych plików .db

Postprzez Czaro w 21 Gru 2008, 17:03

Pytania w SB natchnęły mnie do stworzenia tego tematu. A więc:

Kod: Zaznacz wszystko
gamedata.db0 - ai, anims, config(1), levels(1)
gamedata.db1 - levels(2)
gamedata.db2 - levels(3)
gamedata.db3 - levels(4)
gamedata.db4 - levels(5), meshes(1), scripts(1), shaders, sounds(1)
gamedata.db5 - sounds(2), textures(1)
gamedata.db6 - textures(2)
gamedata.db7 - textures(3)
gamedata.db8 - textures(4), spawns(1)
gamedata.db9 - config(2), meshes(2), sounds(3), textures(5)

gamedata.dba - config(3), scripts(2), shaders(1), spawns(2)
gamedata.dbb - config(4), levels(6), scripts(3), shaders(2), spawns(3), textures(6)
gamedata.dbp - sounds(4)


Już zostało wyjaśnione które .db za co odpowiada. .db rozpakowujemy TYM programem.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Za ten post Czaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pan_Kinomaniak.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Reklamy Google

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość