[Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Postprzez Biały Wilk z Kaedween w 19 Cze 2008, 11:10

1. Gzdie są do tego jakieś instrukcje? jeśli po angielsku to moge przetłumaczyć i dac do
internetu, ale niczego nie obiecuje,
2. Adriano, Actor Editor musisz uruchomić tak: \X-ray SDK\level_editor\ActorEditor.bat(u mnie chodzi, ale nic z tego nie kapuje)
Awatar użytkownika
Biały Wilk z Kaedween
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 12 Cze 2008, 08:42
Ostatnio był: 19 Lip 2008, 20:37
Miejscowość: Made in Poland
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Fred w 19 Cze 2008, 11:18

Jak bym miał lepsze łącze to bym ściągnął i mniej więcej powiedział co i jak. Ale po tym jak zobaczyłem że to jest ponad 300MB pozostaje fanem notatnika.

Edit:

Po namyśle dochodzę do wniosku że ściągnę.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez popo w 19 Cze 2008, 11:41

Jedyne co udało mi się zrobić po tym jak odpaliłem programik, to pójść do klopa. Skomplikowany trochę...
W moich kręgach już wielu odpadło.
Awatar użytkownika
popo
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 25 Lis 2007, 13:49
Ostatnio był: 29 Sie 2008, 23:21
Miejscowość: Bronx wita
Kozaki: 0

Postprzez Nathaniel77 w 03 Sie 2008, 00:18

Czy w SDK możliwe jest robienie mam do Single Playera. Ja wiem, że to do multi, ale od czego ludzka pomysłowość :)?

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Postprzez Dziarsky w 03 Sie 2008, 14:06

Zacznijmy od tego, że jeszcze żadnej mapy nikt nie zrobił więc nie ma co się rozdrabniać na mp i sp :).
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez Crisu w 03 Sie 2008, 14:18

I tu się mylisz. Dez0wave zrobiło. Jednak jeszcze nie została wydana...
Ale są filmiki co dowodzi, że jak najbardziej się da mimo trudności.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Dziarsky w 03 Sie 2008, 14:38

-CRISTO- napisał(a):I tu się mylisz. Dez0wave zrobiło. Jednak jeszcze nie została wydana...
Ale są filmiki co dowodzi, że jak najbardziej się da mimo trudności.


Ja nie przeczę, że wydali coś co nie pozwala zrobić map, to w końcu ich autorski edytor ale jest totalnie niezrozumiały. Mam za sobą 3 edytory i w każdym jakieś mapy. Tutaj nie zrobiłem nawet jednej rzeczy.
Jeśli już coś się pojawia to będę dopingował.

ps. Trzeba pamiętać, że Stalker to masa gotowych modeli na modelowanym terenie więc robienie map z zasobów gry to jedynie układanie własnych terenów ze znanych już obiektów.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez Crisu w 03 Sie 2008, 15:51

Generalnie wygląda to tak:

*Garbage
*Dark Escape
*Dead City

Zapowiada się pięknie. Chcę podkreślić, że mapki są w fazie WIP, więc to zaledwie mały procent tego co będzie wydane w wersji finalnej.

*WIP to Work In Progress czyli W Fazie Produkcji.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Terry w 03 Sie 2008, 16:23

No, no wszystko wygląda bardzo "ładnie" :D. Hehe też będzie wreszcie jakieś większe miasto w Stalkerze... i mam nadzieje, że nie zrobią z nim co normalnie jest z Prypecią w Stalkerze :wink: . Nie no nie mam nic przeciwko obozom i bazom, ale żeby nie było tak, że na każdym budynku stoi cała zgraja kolesi z RPG i innymi broniami :D No fajnie wszystko wygląda :)
Image
"Nasi tak zwani przywódcy zniszczyli naszą kulturę...gospodarkę...
nasz honor! Oni zrujnowali nasz kraj więc my zrujnujemy ich!"
Awatar użytkownika
Terry
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 14 Cze 2008, 20:18
Ostatnio był: 21 Maj 2009, 17:55
Miejscowość: Legionowo
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 1

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez Elektryk w 11 Lis 2008, 13:05

Będzie to działać z CN?
Image
Awatar użytkownika
Elektryk
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 21 Lut 2008, 14:50
Ostatnio był: 06 Lis 2014, 18:05
Miejscowość: Ravenholm
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 2

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez utak3r w 19 Lis 2009, 21:41

Jeez, jak czytam co niektóre wypowiedzi... ech.

Jest nowy patch, wydany 6.11.2009:
http://stalkerin.gameru.net/downloads/S ... atch_04.7z

Postaram się sklecić jakiś chociaż podstawowy opis, jak przygotować toto do pracy (bo tak z pudełka to się wiele nie osiągnie...).

Przy okazji - jest nowa wersja xrSpawner dla wersji >= 1.0004
http://stalkerin.gameru.net/downloads/s ... pawner.rar
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez Freeman w 19 Lis 2009, 23:10

utak3r, chcesz zrobić tutka od podstaw czy przetłumaczysz istniejące?, bo jeśli to pierwsze to mam pytanie(a) w związku z możliwościami tego edytora: jak dodać nową mapę (niekoniecznie przez nas zrobioną) np. z Czystego Nieba, Alpha 1935 (np.Generators itd.) czy Soljanki, jeśli SDK daje takie możliwości to byłby to przełom a moder-amator mający odpowiedni tutorial sam tworzyłby mapy. Jeżeli nie ma takiej możliwości bez 3d studio max czy Maya 8.5 to czy podany patch uzupełnia SDK o nowe możliwości czy po prostu jest to update pod Clear Sky/CoP?
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości