[Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez utak3r w 20 Lis 2009, 00:30

Map jeszcze nie próbowałem ładować z innych wersji, sprawdzę to w weekend. Co do alfy, to być może trzeba będzie po prostu skorzystać ze starego level editora (ale zapytam jeszcze dezodora, i tak mam umówioną z nim gadkę na weekend).
Natomiast patch nie jest aktualizacją, tylko prawdziwym patchem (usuwa różne problemy, na przykład z generowaniem trawy).

A tutorial napiszę własny, nie chce mi się cyfrować takiej ilości cyrylicy ;)

Tak czy owak, każdemu modderowi polecam http://stalkerin.gameru.net/ - cała reszta tylko opiera się na tym źródle, jest ono półoficjalne ;) w każdym razie zaglądają tam ludzie z GSC.

upd.:
Do pracy z plikami z alf bardzo się przyda ten mały zestawik: X-ray re-tools.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez lukass w 01 Lut 2010, 11:06

Jak załadować obiekt do ActorEditora ?
Mam wyeksportowany obiekt z 3ds, ale w Editorze nie ma żadnej reakcji na LOAD i IMPORT.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez utak3r w 04 Lut 2010, 02:29

3ds?? Staaary, w ActorEditorze możesz załadować sobie plik *.object.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez lukass w 04 Lut 2010, 02:46

No właśnie nie wchodzi mi *object. Robiłem z tego tutka - http://sdk.stalker-game.com/en/index.ph ... t_tutorial - żeby zapoznać się z tym exportem przez plugin stalkera, wyeksportował się plik *object do folderu import, ale ActorEditor nie chce go załadować.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez utak3r w 04 Lut 2010, 10:39

A co to znaczy "nie chce"? Coś pisze? No i jako co eksportowałeś? Zwykły obiekt, skin, ruch?...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez lukass w 04 Lut 2010, 11:37

Zwykły statyczny obiekt, a ActorEditor wogóle nie reaguje na LOAD czy IMPORT, żadnego komunikatu. Mam ostatniego patcha, którego podałeś, przedtem wogóle żaden editor nie chciał się uruchomić, wywalał buga, ale log był czysty.
Czy to może mieć związek z systemem x64 ?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez utak3r w 04 Lut 2010, 12:32

A jak go eksportowałeś? Z jakiego programu, jaką wtyczką, jako co, czy obiekt ma skina... itp.itd.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez lukass w 04 Lut 2010, 12:56

Plugin do 3ds'a (mam 3ds max 7) i konwerter mam stąd - viewtopic.php?f=68&t=2427&hilit=ogf. Ścieżki w pluginie oczywiście skonfigurowałem.
Postepowałem krok po kroku zgodnie z tym tutkiem - http://sdk.stalker-game.com/en/index.ph ... t_tutorial . To przy tworzeniu obiektu w 3ds, ale to samo jest kiedy wyciągnę jakikolwiek obiekt z gry, przekonwertuję, zaimportuję do 3ds, wyeksportuje zgodnie z tutkiem i Editor nadal nie chce go załadować.
Skina oczywiście dodałem. Po wyeksportowaniu z 3ds'a miałem komunikat, że export się udał - pojawia się dodatkowe okno do stalkerowskiego plugina.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez utak3r w 05 Lut 2010, 13:56

Zalecam po pierwsze przesiadkę na maksa 8, a po drugie, dokładne przejrzenie tego tematu:
viewtopic.php?f=68&t=6522
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez lukass w 05 Lut 2010, 14:38

no, tego tematu nawet nie raczyłem przejrzeć. Sprawdzę (jeszcze na 3ds 7). dzięki
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez TESKO w 27 Mar 2010, 22:01

@utak3r, kiedy przewidujesz wydanie tutka? Bardzo jest potrzebny, gdyż tego SDK ni ch*ja idzie ruszyć.
TESKO
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 23 Sty 2011, 23:40
Ostatnio był: 02 Lis 2014, 21:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 5

Re: [Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez utak3r w 27 Mar 2010, 23:15

Szczerze mówiąc, to nie wiem... ale na SB już dwie osoby udało się jakoś nauczyć i sobie poradziły :) Matrix trochę od siebie też popisał o samej kompilacji, możesz przeczytać.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości