[Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Software Development Kit 0.4] Edytor poziomów i modów.

Postprzez Rain w 13 Cze 2007, 00:19

Opis:
W skrócie popularnie nazywany SDK i oczekiwany z niecierpliwością przez wszystkich maniaków STALKERA ;)
A bardziej profesjonalnie brzmi to tak:
Software Development Kit 0.4 - Zestaw narzędzi umożliwiających edycję oraz tworzenie nowych etapów w grze S.T.A.L.K.E.R.

Jak korzystać:
Niestety nikt się nie pokusił o spolszczenie czegokolwiek związanego z SDK czy nawet zabrać sie za modowanie wiec pozostaje nam instrukcja po angielsku :(
Instrukcje i pomoce

Instalacja:
Po ściągnięciu pliku po prostu uruchamiamy go i instalujemy tam gdzie się nam spodoba :P

POBIERZ
Lub:
POBIERZ STĄD
Ostatnio edytowany przez Rain, 14 Cze 2007, 07:56, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Reklamy Google

Postprzez Dziarsky w 13 Cze 2007, 15:23

Czy pojawiają się już pierwsze serwisy z tutorialami dla edytora poziomów ?
Tego programu za chiny nie da się ruszyć :P
Chyba nie jestem osamotniony bo jak widać mapek nowych, choćby badziewnych nie ma.

Po za edytorem są tam ponoć jakieś narzędzia moderskie ale to co przeglądałem także do niczego się nie nadaje dla amatora. Tu też przydały by się wyjaśnienia. Albo coś z tym zrobią albo ten SDK umrze.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez Lothar w 26 Cze 2007, 02:10

Jest mały problem - bez 3D Studio Max, lub MAYA nie za bardzo da się robić mapy do S.T.A.L.K.E.R. :mad:
Niby jest dostępna za free MAYA Personal Learning Edition, ale pośród jej ograniczeń jest między innymi brak możliwości uruchamiania plugin'ów. Z kolei plugin potrzebujemy, żeby wyeksportować mapę na coś zrozumiałego dla edytora od S.T.A.L.K.E.R. A pluginy aktualnie są tylko dla MAYA i 3D Studio Max...
Image
Awatar użytkownika
Lothar
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Cze 2007, 02:04
Ostatnio był: 18 Lis 2013, 19:15
Kozaki: 0

Postprzez BasseB w 26 Cze 2007, 09:20

o kutwa, jak na to spojrzałem, to zaczęło mi się wydawać ze mogę mówić tylko monosylabami :D
do budowy modelu postaci możesz uzyć od 3 do 5 tys. trójkacików....
dla mnie czarna magia i pewnie jedyne co by mi wyszło to stalker sześcian albo jakas podobna bryła ;]
" Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia alkoholu aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
E. Hemingway
Awatar użytkownika
BasseB
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 08 Cze 2007, 14:16
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 23:49
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Postprzez Towarzysz Lenin w 10 Lis 2007, 23:26

Nie żebym coś mówił, ten X-Ray jest do dupy. W Source największa lama ci coś wyrzeźbi, i to całkiem sympatycznego. Mappingu uczyłem się na Source SDK. Panowie z GSC muszą zrozumieć, że nie każdy jest specem, a każdy chciałby coś w stalkerze zrobić. Nam, fanom pozostaje edycja konfigów, a dla bardziej wyedukowanych modeling.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez vidmo w 19 Sty 2008, 16:40

Mam takie małe pytanko, zainstalowałem sobie tego sdk i jest tam wszystko czyli mogę wyciągnąć textury i inne rzeczy ale za chiny nie moge znalezc modeli broni czy chodz ich textur.Wie kto może gdzie to się znajduje???
vidmo
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 10 Sty 2008, 16:12
Ostatnio był: 28 Sty 2008, 13:30
Miejscowość: made in poland
Kozaki: 0

Postprzez Polski zolnierz w 20 Sty 2008, 15:55

WTF ?! O gosh, co jeb***i tu nam edytora to bania mała...może i ma dużo możliwości, ale chyba tylko łebscy ruscy z AKM czy innych dadzą rade z tym. Przecie to nawet kłupiej igły nie idzie tu stworzyć. Kurde czy mi sie zdaje czy tylko pare wytwórni gier rozumie, że modding to jest przyszłość dla gry? Codemasters jakoś z Operation Flashpoint to zrozumiało, gra ma bagatela 8 lat i jakoś jeszcze żyje. ArmA mimo, że zabugowane to gdyby nie modding też by już padło. Z CoD'em to samo, łatwy multi i dobry, ale modding jeszcze troche potrzymuje go. Kurde mogli by przynajmniej walnąć (o niebio) lepszego multi to by STALKER tak szybko nie umarł,a tu nie ma h**a we wsi. Ni porobić mody, mapym, ni pograć w multi...to sie robi troche żałosne...
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Postprzez SaS TrooP w 20 Sty 2008, 17:34

Polski Żołnierz, Codemasters to banda debili, a OFP i Armę zrobił BIS. Zabugowana Arma to nasza wina bo chcieliśmy ją jak najszybciej, nie tak żadne cięcia kosztów etc.

Nie dezinformuj innych
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Adriano w 26 Kwi 2008, 13:12

W SDK znajdują się 4 edytory :
Level Editor
Actor Editor
ShaderEditor
ParticleEditor


XD Działa mi tylko Level Editor (uruchamiany jeszcze z menu start)
a potrzebuje uruchomic ActorEditora ... Wyskakuje mi taki error :

KILK CYK
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Postprzez Dziarsky w 26 Kwi 2008, 15:32

To SDK tak raczej dla picu wydali bo w zasadzie ciężko jest co kolwiek zrozumieć czy użyć.
Raczej nie jestem osamotniony w tej teorii bo jakoś nowych mapek nie widać wiec przynajmniej edytor jest tajemnicą.
Takie wydawanie czegoś by było ale żadnego wsparcia.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez Rasalom w 15 Maj 2008, 12:26

A u mnie znów był tylko Level editor i nie chciał się uruchomić, ze względu na brak MSVCP71.dll...

...a taką giwerkę chciałem se machnąć... :|

No, za pomocą Level Editora to se co najwyżej możesz machnąć jakieś drzewka, górki i pagórki :P - SF

Jestem tego boleśnie świadom...
Ostatnio edytowany przez Rasalom, 12 Cze 2008, 12:01, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Rasalom
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 29 Kwi 2008, 12:01
Ostatnio był: 06 Lut 2015, 10:06
Kozaki: 0

Postprzez RazoRetti w 02 Cze 2008, 14:24

Tego edytora widziałbym mniej więcej tak jak edytor do (nie wiem czy znacie xD :D ;P) Warcrafta III
RazoRetti
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 18:43
Ostatnio był: 19 Kwi 2011, 00:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości