[SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez KSU w 26 Mar 2014, 20:44

Wpadłem na pomysł. Mianowicie ten cały Szybkostrzelny karabin Striełoka czyli zwykły AKM dać jako normalną broń, która byłaby na wyposażeniu wszystkich i byłoby jej najwięcej, a na miejsce tej unikalnej broni dać starego, zniszczonego sowieckiego AK-74 z drewnianą, stałą kolbą.
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Reklamy Google

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez Cysiu w 03 Maj 2014, 21:59

Populik, jak tam prace? Mod wstrzymany z powodu (nie)wyjścia LA? :P
Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez r_populik w 26 Maj 2014, 21:20

Prace wstrzymane z powodu dużego update moda w wersji pod COP, który to update jest już na wykończeniu i który stanowić będzie podstawę dalszych prac nad wersją dla SOC. Jak wypuszczę upadte pod COP, wrócę do prac nad wersją pod SOC. Jeżeli chodzi o LA, to podobno modyfikacje silnika pozwalają na dodanie animacji normalnie niedostępnych w zwykłym Cieniu, więc wersją pod LA będzie specjalna.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez vandr w 26 Maj 2014, 21:28

Mam nadzieję, że powrócisz jak najszybciej do pracy nad portem dla SoC'a...już planowałem specjalnego pacza 2.05 do Aurory z Twoim portem, który byłby gwoździem programu tego pacza. Pozostaje czekać. Powodzenia!
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez KSU w 19 Lis 2014, 14:47

Ktoś może wie coś na temat postępu prac? Czy projekt umarł?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez r_populik w 19 Lis 2014, 16:12

Prace na razie zawieszone.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez HitFan w 26 Kwi 2015, 12:34

r_populik napisał(a):Prace na razie zawieszone.

Planujesz wrócić do tego? A może chociaż udostępnisz to co już masz?
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez vandr w 26 Kwi 2015, 12:36

To co zrobił r_populik jest już udostępnione w Autumn Aurora 2.1
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez HitFan w 26 Kwi 2015, 12:51

vandr napisał(a):To co zrobił r_populik jest już udostępnione w Autumn Aurora 2.1

Wiem, ale przeniesienie tego z Autumn Aurory na vanillę to jakiś koszmar. Od 9 rano się męczę z przeniesieniem Abakana i dalej kicha. Jak już ogarnąłem tekstury i dźwięki, to się okazało, że particle nie pasują. Particle z AA rzucają błędami o brakujących plikach (logiczne w sumie), a w vanilowych particlach łuski lecą z lewej strony, mimo że zamek jest z prawej.
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez r_populik w 07 Lip 2015, 22:41

Prace wznowione, a właściwie rozpoczęte od nowa, ale już w tej chwili mam więcej zrobione, niż poprzednio.
http://www.moddb.com/mods/original-weapons-renewal-3-for-soc

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Plaargath.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez Pangia w 07 Lip 2015, 23:46

add reload empty sound for pistols

A po cholerę to forsować, nie prościej zrobić animację taką, jak „reload_empty”? Stalker nie był i nigdy nie będzie taktycznym shooterem nastawionym na realizm, to trochę jak kopanie się z koniem, albo wręcz z prądem.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [SOC Original Weapons Renewal] by r_populik

Postprzez r_populik w 07 Lip 2015, 23:58

Pangia napisał(a):nie prościej zrobić animację taką, jak „reload_empty”?

Sęk w tym, że ja mam już zrobione wszystkie animacje. W przypadku pistoletowych animacji dla pustego magazynka, zawsze rozpoczynają się one przy odciągniętym i zablokowanym zamku. Gdybym chciał je zastosować, przy przeładowaniu po nie ostatnim strzale, zamek na początku animacji przeskakiwałby w tylne położenie, a to wygląda słabo. Dlatego na razie jest, tak jak jest. Realizmu nie ma, ale przynajmniej jakoś to wygląda.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość