[Spowiednik Zony SoC]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

[Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Junx w 27 Mar 2014, 15:32

Autor: Junx

W tych modzie chce pokazać jak nie dużym nagładem sił można uzyskać piękną grafikę w jakże pięknej i klimatycznej grze S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla. Mod poza nową grafiką będzie zawierać najlepsze elementy wycięte z różnych modów oraz nowe, które występują w pojedynczych modach, ów dodatki pojawią się o mojej produkcji, która mam nadzieję przypadnie do różnych gustów. Procz zmian globalnych mod będzie zawierać nowe zadania, lecz przy pozostawieniu podstawowej fabuły, w którą wplatam nowe zadania jak i ficzery. Mod będzie zmieniać praktyczniej wszystkie elementy w grze, ale zachowując w rozsądnych go rozmiarach.


Zmiany na obecny czas:

:

- Nowe zadania (2 obecnie)
- Emisje
- Nowe Al dla NPC
- Ograniczona pojemność plecaka
- Nowy Hud
- Nowy wygląd plecaka
- W Strefie panuje letnia szata roślinna (dominuje zieleń)
- Nowe shadery
- Apteczki nie leczą od razu
- Detektory artefaktów
- Zmienione respawn'y artefaktów
- Dodany ENB series (nowe efekty + ogólna poprawa)
- Dodana gitara
- Dodany przewodnik
- Kasa z trupów
- Sacharow robi za lekarza
- Dodane dźwięki przy korzystaniu z przedmiotów (apteczka, bandaż itd.)
- Sacharow robi Nano-artefakty
- Prawdziwe nazwy broni
- Dodana naprawa broni/pancerzy
- Odblokowany Toz-34
- Dynamiczna, nieprzewidywalna pogoda
- Możemy spać tylko w określonych bezpiecznych miejscach
- Auto-save
- Neutralizator anomalii
- Dynamiczny handel z NPC'ami
- Plecak
- Nowe dźwięki (chodzenia, plecaka, anomalii)
- Nowe położenie ikon
- Nowy/Stary Mutant: burer
- Poprawione shadery
- Lepsza latarka
- Nowe animacje dla broni



Screeny:
:

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image


Render dla pliku user.ltx

Kod: Zaznacz wszystko
r1_dlights on
r1_dlights_clip 75.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 1.000000,0.068000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 1.
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.001
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.02
r2_slight_fade 2.
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details off
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 1.
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 18.
r2_sun_near_border 1.
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 1.
r2_tonemap_amount 0.7
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 0.6
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r__detail_density 0.2
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 16
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz off
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 1.



Build o numerze 547 - http://yadi.sk/d/RT92nzHFML7iW
Ostatnio edytowany przez Junx, 13 Kwi 2014, 14:50, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster, Plaargath.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Reklamy Google

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Trikster w 27 Mar 2014, 15:43

Zauważyłem sporo elementów z AA2. Czy mógłbyś podać listę modów, z których korzystałeś i które zaimplementowałeś w swojej kompilacji?
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Junx w 27 Mar 2014, 16:13

Lista modów jest długa, ale postaram się jakoś je napisać:

:

- abc_medkit (efekt wolniej działających apteczek)
- anb_mod (Usuwanie negatywnych działań z artefaktów)
- arms_2 (Nowe tekstury dla rąk)
- Artefact_Respawner_1.01 (Artefakty respawnują się na lokacjach w określonych odstępach czasowych i ilościach, różnych w zależności od mapy.)
- autosave1.0
- copstyleloadmodforsoc (Pauza przed rozpoczęciem gry)
- dinamic_trade_manager0.1 (Dynamicznych handel z NPC)
- dynamic_campfire_mod_1.32 (Ogniska się palą tylko jeśli jest przy nich NPC)
- Dynamic_Depth_Of_Field_Shaders
- ENB Series: enbseries_stalker_v0176 + SendeR-s_enb
- Gitara Mod
- Guiders Mod (Przewodnik)
- inventory space (Ograniczona pojemność plecaka)
- kasa z trupow
- lekarz (Saharow leczy nas za kasę)
- lurk inv effects (Dźwięki przy korzystaniu apteczek, bandaży itd.)
- nano_mod (Nano-artefakty)
- nejtraliztoranomalij (Neutralizator anomalli)
- Real Gun Name
- repairmod_2.5_pl
- SiC (Summer in Chernobyl)
- szkielet (Emisje, Al dla NPC, miejsca do spania, wykrywacz artów, dynamiczna pogoda)
- Vanilla_COP_Inventory (Nowy wygląd plecaka i Hud'a)


Na razie tyle w planach jest dodanie jeszcze trochę modów i potem za zadania się będę brać.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Method w 27 Mar 2014, 16:31

To kolega jest adminem na Stalkerteam a zapomina podać autorów oryginalnych modyfikacji? Oj nieładnie, kiedyś za coś takiego wojny forumowe wybuchały :P
Image
Awatar użytkownika
Method
Weteran

Posty: 561
Dołączenie: 16 Cze 2009, 21:32
Ostatnio był: 29 Mar 2022, 17:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 174

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Junx w 29 Mar 2014, 21:05

Nie żebym się czepiał, ale autorów z sąsiedztwa nie ma więc nie ma obawy o jakieś "spięcia" a autorów napiszę jak skończę pracę, więc nie zapomniałem :P
Ostatnio edytowany przez Junx, 30 Mar 2014, 00:59, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez r_populik w 29 Mar 2014, 21:12

A czemu ma służyć to zmienione położenie ? Po cholerę takie pseudo uporządkowanie, skoro tego pliku nie ogląda się w całości. Po za tym apteczki poucinałeś.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Pangia w 29 Mar 2014, 21:41

Może będzie milion nowych itemów i plik inwentarza trzeba było rozkraczyć.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Junx w 29 Mar 2014, 21:46

r_populik napisał(a):A czemu ma służyć to zmienione położenie ?


Aby był porządek nie chciało już mi się znowu tego grochu z kapustą oglądać w każdym modzie, tylko SGM miał uporządkowane i nie są ucięte tylko tak je widać.

Pangia napisał(a):Może będzie milion nowych itemów i plik inwentarza trzeba było rozkraczyć.


Nie, nie będzie miliona przedmiotów, będzie ich 999.999 aby było śmieszniej a na poważnie to chciałem porządek zrobić o czym pisałem wyżej.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Pangia w 29 Mar 2014, 22:06

To samo chciałem kiedyś zrobić w configach broni i po zrobieniu dwóch plików w ten sposób dałem sobie spokój, bo wymęczyło mnie to niemiłosiernie i tak właściwie to gorzej mi się czytało te pliki niż wcześniej, bo byłem przyzwyczajony do danych linii w określonych miejscach. A takie porządkowanie ui_icon_equipment już chyba całkiem nie ma sensu, skoro tego pliku ani się nie czyta, ani nic, a tylko sprawdza koordynaty do dodawania odpowiednich wartości w configach broni czy itemów. A jak się rozkraczy za mocno, to przecież plik się niepotrzebnie powiększa powyżej określonego rozmiaru. Już był taki jeden, co z takim jednym modem miał problemy, bo mu ikony źle wyświetlało :P
A co do ucięcia to chyba chodziło o „resztki” apteczek widoczne koło walizki z Agropromu i tego PDA czy co to jest.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Junx w 29 Mar 2014, 22:27

A mi to zajęto trochę czasu bo - Trzeba było plika nowego zrobić, nowe ułożenie ikon i przypisać nowe położenie dla ikon. Całość mi zajęła parę godzin, ale efekt mi się bardzo podoba.

Pangia napisał(a):A co do ucięcia to chyba chodziło o „resztki” apteczek widoczne koło walizki z Agropromu i tego PDA czy co to jest.


A no rzeczywiście zostało, trzeba poprawić.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez vandr w 29 Mar 2014, 23:59

A czemu takie ciemności egipskie panują na tych sreenach? :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Spowiednik Zony SoC]

Postprzez Junx w 30 Mar 2014, 00:16

Już zapomniał jakie w AA były egipskie ciemności :P

Jeśli uda się "trafić" w pogodę to zrobię screeny w pełnym słońcu :)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości