[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Missile w 01 Maj 2008, 18:42

To nie z mojej winy. Z fotosikiem coś się pieprzy, często gdy go włączam to wyskakują mi zamiast liter hieroglify itd. Spróbuj np. za godzinę, teraz pewnie jakieś przeciążenie serwera mają lub coś podobnego.

P.S.
Kordon już prawie skończyłem.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez Crisu w 01 Maj 2008, 18:46

Przepraszam z góry za OffTopa, ale...

Fotosik? Dlaczego nie ImageShack? Ten hosting działa zawsze bezproblemowo.

- - - - -

Koniec OT. Pytanko:

Wydaje mi się, że to raczej nie jest możliwe, ale...
Gdyby dało się pogrupować inwentarz zawarty w plecaku?
Coś w stylu oddzielne okienko dla broni i amunicji, oddzielne dla apteczek, bandaży, antyradów (oczywiście wszystkie w tym jednym oddzielnym okienku)... I całej reszty?

Może dla lepszego zobrazowania sprawy wskażę przykładowe okienka:

[ Broń i Amunicja, Granaty, Dodatki do broni ]

[ Apteczki, Antyrady, Bandaże, ogólnie lekarstwa ]

[ Reszta badziewia z inwentarzu ]
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Famiru w 01 Maj 2008, 19:20

Zrobiłem mape, taką hardkorową (Agropromu).
Mapa
Zapomniałem o Krasnalach :( .
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 01 Maj 2008, 19:23

Niech Wam będzie:
ImageImageImage
ImageImageImage

Jak widać dodałem już w Kordonie koty i szczury. I to w dużych ilościach. Jak się podoba rozplanowanie Kordonu i Wysypiska? Chcę wiedzieć, bo zaraz będę się za to zabierał.
Famiry, zbyt hardocorowe. Nie chcemy za mocno zawyżać poziomu trudności.
CRISTO pomysł bardzo fajny, ale musiałbym napisać skrypt by mogło to działać, a tego nie umiem.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Famiru w 01 Maj 2008, 19:26

Hyh niech będzie, zadowole sie tym. Ale wez dodaj więcej Himer, bo zawsze trzeba sie nieźle nabiegac, by jakąś znaleśc.
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 01 Maj 2008, 19:33

Dodam trochę chimer, ale bez przesady. Są trudnym przeciwnikiem, szczególnie na początku gry, więc nie mogą występować zbyt często.
Agroprom będzie dość ciężkim poziomem, ale na pewno nie tak ciężkim jak proponowałeś ;)

Aha, jeszcze jedno. Potrzebujemy kogoś, kto się zajmie teksturami nowych mutantów, tj kotów, szczurów, izlomów, zombiech, chimer i burerów. Tylko żeby ładne i innowacyjne były ;)

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Adriano w 01 Maj 2008, 20:10

Ja bym mógł coś pomyślec o texturach mutantów bo wszystko pokończone mam

Ale są minusy :

*rozmiar się zwiększy xD
*nie przerabiałem jeszcze stworków
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 01 Maj 2008, 20:24

Mod już zajmuje 130MB, więc wolałbym już nie powiększać zbyt mocno jego objętości ;) Niech będzie, zrobię je sam. I tak już mam część zmienionych - jak grałem w AMK to sobie przerabiałem, więc wezmę tamte.
Skończyłem już dodawać pojazdy i mutanty do Kordonu i do Baru. W 90% skończone jest wysypisko.
Myślę, co by tu jeszcze dodać. Zna się może ktoś na BlowOutach albo dodawaniu nowych zadań? Może ktoś umie zrobić efekt podobny do trzęsienia ziemi? Przydałby się ktoś taki, te rzeczy są w większości "dużych" modów.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Famiru w 01 Maj 2008, 21:56

Otwórzcie brame prowadzącą do baru. Trzeba kupic AK ;)

Czy istnieje taka opcja: Zrobic własnego mutanta? Tekstury itp... :?:
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 01 Maj 2008, 22:40

Własnego - w sensie zupełnie nowego? Niech będzie przykładowo połączenie chomika z lampartem? :D
Da się, a jakże. Jednak to zbyt dużo zaje*iście trudnej roboty - skrypty, modelowanie, tekstury, ragdoll... Do tego na sto procent pewne błędy.
Ahh, gdyby to było łatwe. Szkoda.

Bo jeśli chodzi Ci o zmianę tekstur i parametrów w configu - jasne, jak najbardziej jest to do zrobienia.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Missile w 01 Maj 2008, 22:44

Raz mi się prawie udało. Nie trzeba tak dużo plików zmieniać - przeczytaj temat " Dodatkowe potwory w S.T.A.L.K.E.R. 1.0004 " i mój post, w którym opisałem co jest potrzebne by przywrócić nowe mutanty. Jak bym się uparł to bym mógł spokojnie zrobić nowego mutanta. Jednak jak już robić to porządnie - chcę zrobić niewidzialnego psa (znikałby jak pijawka) ale raczej mi się to nie uda. Prędzej zrobię takiego o zdolnościach telepatycznych, co jest w OL.
Też kiedyś myślałem, że z tym mnóstwo roboty jest. Tymczasem więcej zajmuje stworzenie spawnu mutanta, niż jego samego.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Famiru w 01 Maj 2008, 22:50

Można by zrobic, mojego kolege z klasy jako Bossa zombi :D . Albo Kontroler kontrolujący zombi, gdzieś o tym czytałem.
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość