[Horror in Chernobyl 3]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Kalma w 28 Mar 2009, 15:46

Zrobiłbyś chmary zombie na każdej lokacji?
Ten granat to z inno chyba, nie?
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez KoweK w 29 Mar 2009, 03:58

Kalma napisał(a):Zrobiłbyś chmary zombie na każdej lokacji?
Ten granat to z inno chyba, nie?

Nie.
Ekipa z inno moda nie stworzyła tego granatu i sami członkowie się do tego przyznali. Jest to "wycięte" z jakiegoś mało znanego moda.

EDIT:
Missile napisał(a):Nie, nie, nie, żadne z tych efektów cząsteczkowych nie są nasze ;] To dosyć zaawansowane animacje, a u nas w teamie raczej nie ma nikogo, kto by umiał takie zrobić. Pochodzą one z jakiegoś mało znanego moda, stamtąd je wyciągnąłem. Oczywiście w creditsach nadmienię o tym modzie, inaczej będę miał całą społeczność forum GSC na głowie :D To chyba był mod jakiegoś Niemca, jak dobrze pamiętam, dosyć dawno go pobierałem, ale jak widać Niemiec umiejętności miał, i to duże.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Kalma w 29 Mar 2009, 11:38

Aha. Dzięki za sprostowanie.
A zombie?
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez KoweK w 29 Mar 2009, 11:45

Zombie? A możesz rozwinąć to?

Image

Jeżeli mówimy o zombie takim, jak powyżej, to po prostu został on przywrócony z oryginalnych plików Shadow Of Chernobyl (twórcy "wycięli" tego mutanta, zresztą- nie tylko tego. Jednak mody swoje robią ;) )
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Kalma w 29 Mar 2009, 17:23

Chodzi o coś takiego, tylko że nie sporadyczne 2-3 sztuki na krzyż, albo tylko przy blowoutach, ale całe bandy szwędające się po zonie. Np: Priboi i 3 zombi na drodze. I już.
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez KoweK w 29 Mar 2009, 17:28

Kalma napisał(a):Chodzi o coś takiego, tylko że nie sporadyczne 2-3 sztuki na krzyż, albo tylko przy blowoutach, ale całe bandy szwędające się po zonie. Np: Priboi i 3 zombi na drodze. I już.

To jest już sprawa spawn'a i tego, jak go "napiszą". Więc oczywiste jest, że gdy zobaczymy w Cordonie hordę mutantów to będzie to ich robota, a nie czyjaś ;) Zazwyczaj w każdym większym modzie jest nowy spawn potworów i NPCów. Koniec już dyskusji na temat, kto co robi, i czyjego autorstwa jest ;) Większość odpowiedzi znajdziesz na forum, wystarczy poszukać.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Horror in Chernobyl 3]

Postprzez Bartas w 26 Lip 2009, 19:55

Po krótkiej przerwie powracam do tworzenia modyfikacji. Wiele rzeczy mam już gotowych. Premiera we wrześniu. Być może niedługo zrzucę kilka nowych screenów. Pozdrawiam.

EDIT:

Co już mam:

- zwiększony poziom trudności, lecz wyważony tak by amatorzy też wynieśli na najniższym poziomie trochę rozrywki (nie mylić z faktem, ze wyskoczy na 10 bandytów z makarovem i do tego wyjdzie bez szwanku).
- zmienione parametry broni - zapomnijcie o strzelaniu z biodra
- celny strzał ze strzelby jest śmiertelny. Dla każdego (nie licząc oczywiście zmutowanych genetycznie mieszkańców zony).
- zmodyfikowany spawn z basixa, wersja pod 1.0004
- pogoda jak zawsze mroczna, machana od początku + "wykradzione" z poprzednich odsłon tekstury nieba
- kilka nowych tekstur
- jak na razie jedna nowa broń (będzie więcej)
- amunicja bardzo szybko się kończy, trzeba opierać się na kilku (nie kilkunastu czy kilkudziesięciu) nabojach znalezionych przy truposzach. bardzo często ratować się będziemy makarovem do którego amunicji będzie najwięcej.
- w amunicję do karabinów będzie trzeba się zaopatrzyć u handlarzy, znajdowane ilości są niewystarczalne, innymi słowy, jeżeli wróg upuścił broń lepiej ją podnieść i sprawdzić czy nie ma czegoś jeszcze w magazynku. Może to uratować życie gdy goni nas kontroler i kilku zombiaczków ;)
- zaaplikowany AI Pack
- 100% nowych dźwięków broni (dzięki Black Avalon Studio)
- nowe menu oraz ekran ładowania
- mroczna muzyka

To z tych rzeczy które już są (wszystko stabilne!), przez najbliższe dwa miesiące mam zamiar usprawnić jeszcze spawn, dodać kilka nowych broni z Arsenala oraz jeżeli pozwoli czas kilka nowych zadań, postaci i pancerzy.

1
2
3
4
5

neXt EDIT:
Trzy nowe skriny prezentujące łysego sida, minigunk i nowy hud.

Pierwsiejszy
Drugiejszy
Trzeciejszy

PS: Info dla tych dla których jest "brzydko": screeny na dx 8
PS2: Tekstura trawy zostanie przyciemniona, bez obaw

EDIT 3 albo 4
5 nowych screenów - tak jak mówiłem
1 2 3 4 5
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę

Za ten post Bartas otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wiewiórka69.
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Re: [Horror in Chernobyl 3]

Postprzez Stalciok* w 17 Wrz 2009, 22:30

Jak zaczniesz się brać za horror nr 4, to możemy się skonsultować- coś zawsze chętnie doradzę do gry- co taki horror moim zdaniem mógłby zawierać- generalnie stalker w klimacie horroru to coś oczekiwanego- trochę pomysłów na ten temat mam. Ale nie chcę mieszać tej części, więc jak postanowisz robić 4 moda, to zgłaszam się jako doradca w sprawie co można by tam dodać, aby gra miała klimat., taki jakiego oczekiwałem zanim kupiłem grę.



PS- mam nadzieję, że te tekstury zombie i inne nie są naprawdę takie kanciaste i nierealne. Zombie w tym modzie są tak realistyczne jak te oryginalne ?

xKOWEKx napisał
Jeżeli mówimy o zombie takim, jak powyżej, to po prostu został on przywrócony z oryginalnych plików Shadow O


Chyba nawet lepiej, że go wycięli, bo jest taki sobie- mało rzeczywisty- taki sztuczny i typowy. Dziwne ręce- jakieś flaki takie- kiepskawy.
Ostatnio edytowany przez Stalciok*, 27 Lis 2009, 22:12, edytowano w sumie 1 raz
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Horror in Chernobyl 3]

Postprzez monolit1935 w 18 Wrz 2009, 20:37

czy mod ma większe wymagania od podstawki :?:
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [Horror in Chernobyl 3]

Postprzez specPL w 06 Lip 2010, 11:10

eeee....minigun na 9x39? are u fuckin kiddin me? nie lepiej już by było zrobić na 5.56? bardziej realistycznie by było...
specPL
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:14
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 7

Re: [Horror in Chernobyl 3]

Postprzez Wiewiórka69 w 01 Wrz 2010, 21:27

Wiem że bardzo dużo czasu minęło...ale autor zapowiedzianego moda nic nie daje nowego. Mod ma jeszcze szanse powstać.. czy raczej możemy się nie łudzić ?

Wiewiórka69
Wygnany z Zony

Posty: 304
Dołączenie: 22 Sty 2010, 16:58
Ostatnio był: 19 Lip 2011, 21:39
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Horror in Chernobyl 3]

Postprzez KoweK w 01 Wrz 2010, 21:36

Autor, podobnie jak kolesie z Inno Teamu, polazł na inne forum i tutaj wątpię by o czymś nas poinformował. Swoją drogą - mod pewnie w ogóle nie powstaje i nigdy nie powstanie, a nawet jeśli to nic ciekawego to nie będzie... Dlatego temat zamykam.

Jeżeli Bartas będzie chciał coś wrzucić tutaj, to dawać znać na PW.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość