[Horror in Chernobyl 3]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

[Horror in Chernobyl 3]

Postprzez Bartas w 26 Sty 2009, 17:54

Witam, mam zamiar zabrać się za kolejną część modyfikacji HiC. Trochę horroru, większy poziom trudności zresztą jak zawsze. Modyfikacja prawdopodobnie pod 1.0004. Jeżeli macie jakieś propozycje, pomysły co by się mogło tam znaleźć, piszcie.
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Zajcew w 27 Sty 2009, 12:55

Nowa frakcja, nowe kombinezony. Tyle na razie potem coś mogę wymyślić.
:

Lubię Placki
Awatar użytkownika
Zajcew
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 23 Gru 2008, 12:34
Ostatnio był: 14 Sty 2012, 15:38
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: --
Kozaki: 3

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Darth ReX w 27 Sty 2009, 16:07

Wassilij Zaitsev napisał(a):Nowa frakcja, nowe kombinezony. Tyle na razie potem coś mogę wymyślić.

To raczej nie pasuje do założeń HiC.
Po prostu trzeba zrobić ciemne noce, zrobić z mutantów supermanów, mało ammo, słabe apteczki, jak zwykle zresztą w HiC.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Michu w 27 Sty 2009, 16:24

-Horror Time jak w ABC
-Mutanty odporne i silne
-Mało stalkerów, tylko w grupkach i w miejscach takich jak gospodarstwa, tunele itp...
-Drogie części mutantów
-Mocniejsza latarka
-Mroczne noce, szaruga w dzień
-Nowe tekstury trawy itp, na bardziej wypłowiałe itp
-Nowe bronie
-WIęcej przedmiotów, opaski uciskowe, strzykawki z różnymi substancjami "przeciw..."
-Możliwość zatrucia od zadrapania mutanta

To kilka pomysłów :]
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Darth ReX w 27 Sty 2009, 16:37

Przydało by się muzykę podmienić na mroczną, bo obecne sample, to...
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Bartas w 27 Sty 2009, 17:21

Nowa frakcja, nowe kombinezony. Tyle na razie potem coś mogę wymyślić.

Nowe kombinezony - może, nowa frakcja - na pewno nie

-Horror Time jak w ABC - raczej odpada
-Mutanty odporne i silne - oczywiście ;D
-Mało stalkerów, tylko w grupkach i w miejscach takich jak gospodarstwa, tunele itp... - pomyśli się
-Drogie części mutantów -
-Mocniejsza latarka - oczywście
-Mroczne noce, szaruga w dzień - według założeń nawet w środku dnia ma następować totalna ciemność, burze itp
-Nowe tekstury trawy itp, na bardziej wypłowiałe itp - oczywiście, wykorzystam te z poprzednich odsłon HiC
-Nowe bronie - można nad tym pomyśleć, ale podstawowa ilość wystarczy
-WIęcej przedmiotów, opaski uciskowe, strzykawki z różnymi substancjami "przeciw..." - raczej nie bardzo, wg mnie przedmiotów wystarczy, i tak wszelkie "wspomagacze" zostaną zniwelowane do minimum, apteczki, bandaże, wódka i leki. Chociaż przy następnych wersjach trójki można by było dodać różne pierdółki...
-Możliwość zatrucia od zadrapania mutanta - dobry pomysł, ale potrzebowałbym osoby która mogła by mi w tym pomóc
Przydało by się muzykę podmienić na mroczną, bo obecne sample, to...

Coś się znajdzie
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Zajcew w 27 Sty 2009, 21:53

Ale chodziło mi nową frakcje typu hmmm Dark Stalkers? Jakaś sekta czy coś psychinczni stalkerzy którzy wiele przeszli.
:

Lubię Placki
Awatar użytkownika
Zajcew
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 23 Gru 2008, 12:34
Ostatnio był: 14 Sty 2012, 15:38
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: --
Kozaki: 3

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Darth ReX w 27 Sty 2009, 22:18

Wassilij Zaitsev napisał(a):Ale chodziło mi nową frakcje typu hmmm Dark Stalkers? Jakaś sekta czy coś psychinczni stalkerzy którzy wiele przeszli.

Oj nie kombinuj, widziałeś wcześniejsze HiCe? Nie wprowadzają innowacji, tylko stawiają na HARDCORE. Taki ABC Inferno, tylko nie nastawiony na rzeź, lecz na próbę przetrwania.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Vaniol w 28 Sty 2009, 14:04

Chociaż przy następnych wersjach trójki można by było dodać różne pierdółki...


Zrób jedna konkretna a nie dodawaj potem pierół bo żeby działały zapewne będzie trzeba grać od nowa.

Co do broni to ja bym był za usunięciem znacznej jej ilości z gry. Zostawiłbym gnaty, strzelby, Vipera, AK, Wintoreza, VLA, RPG i Bulldoga. Resztę wywalić bo psują klimat.
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 14 Lut 2022, 00:12
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Darth ReX w 28 Sty 2009, 16:28

A ja, Don Vaniolu, byłbym za tym, by zostały, ale żeby mieli je tylko najlepsi. Żeby to były naprawdę rarytasy. FN F2000 niech se zostanie w tej elektrowni.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez Bartas w 29 Sty 2009, 19:41

Ogólnie broni będzie całkiem sporo, nie zamierzam dodawać nowych pukawek, ale i nie będę ich usuwał. Nawet lepszą broń będzie można znaleźć na początkowych etapach, ale o amunicji do niej można zapomnieć, 10 - 20 sztuk góra, więc będzie można biec całą mapkę by znaleźć kogoś kto to kupi tę broń, albo i tak ją wyrzucić by się odciążyć i móc uciekać przed stadami mutantów...

Ogólnie ilości kasy nie zmieniam, ale za to ceny ostro podkręciłem, amunicji i kombinezonów. Napraw nie będzie, to już mówię z góry.

EDIT:
7 nowych screenów robionych przy nowym spawnie:
1
2
3
4
5
6
7
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Re: [Tworzenie] Horror in Chernobyl 3

Postprzez dorian w 24 Mar 2009, 20:09

Co do broni to ja bym był za usunięciem znacznej jej ilości z gry. Zostawiłbym gnaty, strzelby, Vipera, AK, Wintoreza, VLA, RPG i Bulldoga. Resztę wywalić bo psują klimat.


Dokładnie tak.
Broń ograniczyć, bo to nie targ z giwerami do wyboru, do koloru, zostawić podstawowe, a najlepiej w dodatku radzić sobie też tym, "co pod ręką", ale nie wiem, czy to już da radę zrobić (np. łopata, kij, łom, cegły, sztachety itp. :wink: ). Jakaś super-giwera (np.minigun) powinna być, ale rzadko i bardzo cenna.
Dodatkowo, jak horror, to horror, czyli więcej mutantów, zwłaszcza pijawek w kamuflażu i nibypsów, z tym, żeby nie były one kuloodporne, a strzał z TOSA, czy Spasa z bliska to powinien łeb urwać i to nie tylko mutantom, do tego intensywne i zabójcze blowouty, takie, żeby trza było się chować w określonych miejscach, albo mieć dużo antyradów), mroczne dni z ulewami i błyskawicami, a jak widno to z kolei mgły, również takie snujące się przy ziemi jak np. tutaj w Kordonie :

http://www.youtube.com/watch?v=skhQsdVyghU

mroczna, ambientowa muzyka (Jesper Kyd np.), czasami dynamiczna i odgłosy Zony do tego jak najwięcej "utrudnień" i krwi by się przydało (apteczki słabo leczą i wcale mało ich, także bandaży), a nie , że jesteśmy wszechstronnym supermanem, a jak coś, to zagryzamy kiełbaską i zdrówko też wraca. W ogóle, system leczenia i "naprawiania" ran z FC2 bardzo by się tu chyba przydał, ale to już bardziej w gestii panów programistów z GSC by było raczej, albo może dez0wave team dałby radę.
O odrywanych, czy odstrzeliwanych kończynach już nie wspomnę, bo powiecie, że mnie poniosło :wink:

P.S. I jeszcze, co by się naprawdę przydało, a z czym jak do tej pory się nie spotkałem w żadnym modzie.
Raz przespałem się parę godzin na próbę na środku drogi i wstałem jakby nigdy nic rześki i wypoczęty :( :mad:
Więc, mogłoby być, że mogą nas zarżnąć, a mutanty zagryźć i zeżreć podczas beztroskiego snu w naszym kochanym śpiworku, chyba, że się gdzieś dobrze zaszyjemy, bo w byle jakim miejscu to kaplica murowana, albo w najlepszym wypadku nas okradną. Do tego koszmary podczas snu, a nie ptaszki na czerwonym niebie.
To by było coś :D

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość