1.5.05

1.5.05

Postprzez Michu w 01 Paź 2008, 11:08

Zmiany (Translacja by medafrage) :
Zmiany w grze:

- Naprawiono błąd, który sprawiał, że przewodnik nie był w stanie doprowadzić gracza do Kordonu. Było to spowodowane faktem, iż autozapis nie zapisywał wszystkich danych. W sytuacji, kiedy taki stan gry był odgrywany, nie dało się ukończyć gry i trzeba było rozpoczynać ją od samego początku.

- Naprawiono błąd związany z pobocznymi zadaniami (dostarczanie przedmiotów). Po zapisaniu/odegraniu stanu gry strzałka wskazywała nie tego NPC, co trzeba.

- Zmieniono nagrodę za opuszczenie mostu w Czerwonym Lesie

- Zmieniono nagrodę za zabicie wrogów na stacji benzynowej w bazie Wolności.

- Naprawiono rozmowę z technikiem Wolności. Po podjęciu pobocznego zadania, było niemożliwe zabranie się/ukończenie zbierania dysków.

- Naprawiono błąd, który powodował, że PDA źle wyświetlał statystki ugrupowań.

- Naprawiono błąd, który sprawiał, że liczba pocisków w po modyfikacji polegającej na dodaniu granatnika była wyświetlana błędnie.

- Zlikwidowano błąd, który sprawiał spadek liczby wyświetlanych klatek na sekundę (FPS-ów), kiedy kursor przesuwał się po nagłówkach mapy w PDA.

- Naprawiono błąd, który powodował, że gra wyłączała się, kiedy zapisywano stan gry podczas sceny śmierci NPC.

- Poprawiono błąd, który sprawiał, że źle obliczał się ciężar, kiedy dokonywano usprawnień lub przyłączano artefakty.

- Naprawiono błąd, który czasami błędnie wskazywał siły frakcji w statystykach w PDA.

- Usunięto błąd powodujący wyłączanie się gry podczas ładowania zapisanego stanu gry z powodu błędu przy zapisie w trakcie scen z potworami i uzbrojonych w granaty NPC.

- Naprawiono błąd, który sprawiał, że błędnie podawana była ilość amunicji w trakcie przeszukiwania ciał.

Poprawiono błąd powodujący, że jeden NPC był wrogo nastawiony, natomiast cała jego frakcja zachowywała się neutralnie lub po przyjacielsku.

- Naprawiono kilka mniej ważnych błędów HUD-a, plecaka, PDA i menu głównego.

- Naprawiono usterkę powodującą wyrównanie wartości handlowej przedmiotów, które zdobywało się po przeszukiwaniu zwłok.

- Usunięto błąd, który pozwalał graczowi na opuszczenie Strefy w wodnej części gry (pierwsza wizyta na Bagnach).

- Zmieniono system nagradzania za przyłączanie się do ugrupowań.

- Inaczej wynagradzano za niszczenie baz różnych frakcji.

- Wyeliminowano usterkę, która powodowała wyjście do systemu podczas rozmowy z wrogimi technikami.

- Dodano umiejętność ulepszania GP37, korzystając z pomocy techników z frakcji Wolność i Bandytów.


Gra wieloosobowa

- Dodano możliwość banowania i wyrzucania graczy z rozgrywki, korzystając z ich GUID (numeru seryjnego), w związku z nazwą użytkownika i adresem IP.

- Naprawiono kilka błędów w czacie w grze wieloosobowej. Wcześniej w niektórych okolicznościach nie można było wpisywać następujących liter: A, Z, X, C, V.

- Usunięto dużą liczbę błędów, które utrudniały pracę klienta gry wieloosobowej i powodowały awarie serwerów.

- Dodano filtr adresów IP (dla rozgrywek w niektórych podsieciach)

Poprawki naniesione do skryptu:

- smart_terrain.script:227: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:1003: attempt to index field '?' (a nil value)
- sim_combat.script:950: attempt to index a nil value
- sim_board.script:688: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:288: attempt to call method 'clear_smart_terrain' (a nil value)
- bind_monster.script:72: attempt to index field '?' (a nil value)
- xr_effects.script:1607: attempt to index field '?' (a nil value)
- ! [LUA][ERROR] ERROR: There is no task with entity_id(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))
- ! [LUA][ERROR] ERROR: error. val_smart_terrain_5_0_freedom_antenna(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))
- fixed crash (task_objects.script:2231: attempt to call global 'blowout_hit_with_pp_and_cam_effectors' (a nil value))
- fixed crash (ERROR: Invalid AI map at kamp point [mar_smart_terrain_6_8_kamp_1](_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil)))
- fixed crash (sim_combat.script:429: attempt to index local 'comander' (a nil value))
- fixed crash (task_objects.script:580: attempt to concatenate field 'id' (a nil value))


Sejwy mają być kompatybilne z 1.4 :).


DOWNLOAD
Ostatnio edytowany przez Michu, 01 Paź 2008, 20:12, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Reklamy Google

Re: 1.5.05

Postprzez Peter_mage w 01 Paź 2008, 17:19

czyli ten patch nie optymalizuje silnika gry i ogólnej stabilności? LoL, GSC ma jeszcze sporo do poprawienia :/
Peter_mage
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 06 Lut 2008, 18:47
Ostatnio był: 05 Paź 2008, 12:52
Kozaki: 0

Re: 1.5.05

Postprzez scorpion1236 w 01 Paź 2008, 17:28

bugtrpaow tez nie poprawiono i tego ze wychodzi nagle do pulpitu
scorpion1236
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 10:26
Ostatnio był: 02 Sty 2011, 20:51
Kozaki: 0

Re: 1.5.05

Postprzez bufi w 01 Paź 2008, 17:35

Michu napisał(a):[...]
Sejwy mają być kompatybilne z 1.4 :). Add : Niestety mi nie działają.

To musisz mieć coś popsute. U mnie działają.

Pozdrawiam
Image
Awatar użytkownika
bufi
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 21 Kwi 2008, 17:11
Ostatnio był: 13 Mar 2016, 01:40
Kozaki: 0

Re: 1.5.05

Postprzez westik w 01 Paź 2008, 20:08

Michu napisał(a):Sejwy mają być kompatybilne z 1.4 :). Add : Niestety mi nie działają.


Dzialaja dzialaja tylko jakis sprytny ziomek musi gdzies downloadnac system.ltx ze spatchowanej wersji. :)
westik
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 31 Paź 2007, 01:44
Ostatnio był: 07 Gru 2008, 13:28
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: 1.5.05

Postprzez Peter_mage w 01 Paź 2008, 21:59

To jest dla mnie niepojęte- wychodzi gra z KOSZMARNĄ stabilnością, chyba w ogóle niezoptymalizowana, mająca wiele błędów, a chyba piąty z kolei patch tego nie naprawia :/ A na kompie, który spełnia wymagania minimalne, nie da się grać w przeciwieństwie do SoC :/
Peter_mage
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 06 Lut 2008, 18:47
Ostatnio był: 05 Paź 2008, 12:52
Kozaki: 0

Re: 1.5.05

Postprzez Equilibrium w 01 Paź 2008, 22:01

westik
Wysłałem Ci system na PW, nie wiem czy doszło już :P Bo mam w "do wysłania" :P Ale ten system jest identyczny z poprzednim.
Equilibrium
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 13:50
Ostatnio był: 13 Mar 2009, 22:54
Miejscowość: Zawiercie
Kozaki: 0

Re: 1.5.05

Postprzez scorpion1236 w 02 Paź 2008, 16:24

mam problem z zainstalowaniem teo patcha bo jak uruchamiam instalator to wywala mi komunikat :

http://img215.imageshack.us/my.php?image=beztytuuic9.jpg


i o co chodzi z ta wersja digital ?
scorpion1236
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 10:26
Ostatnio był: 02 Sty 2011, 20:51
Kozaki: 0

Re: 1.5.05

Postprzez Darth ReX w 02 Paź 2008, 16:40

Wersja digital to taka ściągana z neta np. przez steama. Ściągnij patcha do wersji pudełkowej (retail).
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: 1.5.05

Postprzez bufi w 02 Paź 2008, 17:11

Equilibrium napisał(a):westik
Wysłałem Ci system na PW, nie wiem czy doszło już :P Bo mam w "do wysłania" :P Ale ten system jest identyczny z poprzednim.

Bo to był zły trop. system.ltx ma sie nijak do wersji zpaczowanej czy niezpaczowanej.
Jak nie jesteś jego pewiem to go skasuj a po uruchomieniu gry pojawi się domyślny
system.ltx

Pozdrawiam
Image
Awatar użytkownika
bufi
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 21 Kwi 2008, 17:11
Ostatnio był: 13 Mar 2016, 01:40
Kozaki: 0


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości