Patch 1.5.07

Patch 1.5.07

Postprzez Darth ReX w 03 Lis 2008, 19:44

Akurat przed chwileczką coś mnie dźgnęło, by otworzyć stronę internetową Deep Silver, którą mam w zakładkach...
Oto efekty ;):
http://stalker.deepsilver.com/patches.php?lang=eng
Changelog jest taki sam jak dla 1.5.06, aczkolwiek gra pozbawiona jest bugtrapów, które rzekomo były na poprzednim patchu.
V1.5.07

Zapisane gry

Zapisane gry z wersji 1.5.04, 1.5.05 oraz 1.5.06 są kompatybilne z wersją 1.5.07.


V1.5.06

Zapisane gry

Zapisane gry z wersji 1.5.04 oraz 1.5.05 są kompatybilne z wersją 1.5.06.

Zmiany w rozgrywce

- Poprawiono błąd, który powodował, że zraniony przewodnik nie chciał nigdzie doprowadzić gracza
- Zwiększono liczbę przedmiotów na sprzedaż u handlarzy
- Dodano możliwość ulepszenia SVDm 2 u mechanika Wolności
- Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie gry podczas rozmowy z ranioną postacią
- Naprawiono błąd, który powodował niemożliwość ukończenia fabuły w Jantarze (drzwi do bunkra Sacharowa były zamknięte)
- Zwiększono liczbę pieniędzy u handlarza bandytów
- Poprawiono rozmieszczenie magazynów wojskowych na mapie PDA.
- Dodano możliwość wczytania ostatnio zapisanej gry poprzez wciśnięcie spacji po śmierci gracza.

Ulepszenia generowania grafiki:

- Dodano wsparcie dla DX10.1.
- Dodano MSAA dla obiektów z alphą ("alpha-to-coverage" dla DX10.0, zmodyfikowane "alpha-to-coverage" dla DX10.1 o większej wydajności, natywne DX10.1 o lepszej jakości).
- Dodano nowy poziom jakości dla cieni (ultra)
- Dodano nową technikę map cieni (która korzysta z DX10.1 w przypadku dostępności), która przyspiesza generowanie wysokiej jakości snopów światła na topowych układach graficznych i wysokich rozdzielczościach
- Dodano wysokiej jakości snopy światła dla DX9


Gra wieloosobowa:

- Poprawiono różne błędy związane z serwerem i klientem
- Dodano szczegółowe dane serwera
- Zmieniono plik zrzutu serwera (online-dump). Zrzut zapisywany jest teraz do pliku online_dump.ltx.
- Dodano zmianę konfiguracji klawiszy skrótem LCtrl +LShift.



V1.5.05

Stan gry

1.5.04 Zapisane stany gry będą kompatybilne z patchem 1.5.05.

Zmiany w grze:

- Naprawiono błąd, który sprawiał, że przewodnik nie był w stanie doprowadzić gracza do Kordonu. Było to spowodowane faktem, iż autozapis nie zapisywał wszystkich danych. W sytuacji, kiedy taki stan gry był odgrywany, nie dało się ukończyć gry i trzeba było rozpoczynać ją od samego początku.

- Naprawiono błąd związany z pobocznymi zadaniami (dostarczanie przedmiotów). Po zapisaniu/odegraniu stanu gry strzałka wskazywała nie tego NPC, co trzeba.

- Zmieniono nagrodę za opuszczenie mostu w Czerwonym Lesie

- Zmieniono nagrodę za zabicie wrogów na stacji benzynowej w bazie Wolności.

- Naprawiono rozmowę z technikiem Wolności. Po podjęciu pobocznego zadania, było niemożliwe zabranie się/ukończenie zbierania dysków.

- Naprawiono błąd, który powodował, że PDA źle wyświetlał statystki ugrupowań.

- Naprawiono błąd, który sprawiał, że liczba pocisków w po modyfikacji polegającej na dodaniu granatnika była wyświetlana błędnie.

- Zlikwidowano błąd, który sprawiał spadek liczby wyświetlanych klatek na sekundę (FPS-ów), kiedy kursor przesuwał się po nagłówkach mapy w PDA.

- Naprawiono błąd, który powodował, że gra wyłączała się, kiedy zapisywano stan gry podczas sceny śmierci NPC.

- Poprawiono błąd, który sprawiał, że źle obliczał się ciężar, kiedy dokonywano usprawnień lub przyłączano artefakty.

- Naprawiono błąd, który czasami błędnie wskazywał siły frakcji w statystykach w PDA.

- Usunięto błąd powodujący wyłączanie się gry podczas ładowania zapisanego stanu gry z powodu błędu przy zapisie w trakcie scen z potworami i uzbrojonych w granaty NPC.

- Naprawiono błąd, który sprawiał, że błędnie podawana była ilość amunicji w trakcie przeszukiwania ciał.

Poprawiono błąd powodujący, że jeden NPC był wrogo nastawiony, natomiast cała jego frakcja zachowywała się neutralnie lub po przyjacielsku.

- Naprawiono kilka mniej ważnych błędów HUD-a, plecaka, PDA i menu głównego.

- Naprawiono usterkę powodującą wyrównanie wartości handlowej przedmiotów, które zdobywało się po przeszukiwaniu zwłok.

- Usunięto błąd, który pozwalał graczowi na opuszczenie Strefy w wodnej części gry (pierwsza wizyta na Bagnach).

- Zmieniono system nagradzania za przyłączanie się do ugrupowań.

- Inaczej wynagradzano za niszczenie baz różnych frakcji.

- Wyeliminowano usterkę, która powodowała wyjście do systemu podczas rozmowy z wrogimi technikami.

- Dodano umiejętność ulepszania GP37, korzystając z pomocy techników z frakcji Wolność i Bandytów.


Gra wieloosobowa

- Dodano możliwość banowania i wyrzucania graczy z rozgrywki, korzystając z ich GUID (numeru seryjnego), w związku z nazwą użytkownika i adresem IP.

- Naprawiono kilka błędów w czacie w grze wieloosobowej. Wcześniej w niektórych okolicznościach nie można było wpisywać następujących liter: A, Z, X, C, V.

- Usunięto dużą liczbę błędów, które utrudniały pracę klienta gry wieloosobowej i powodowały awarie serwerów.

- Dodano filtr adresów IP (dla rozgrywek w niektórych podsieciach)

Poprawki naniesione do skryptu:

- smart_terrain.script:227: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:1003: attempt to index field '?' (a nil value)
- sim_combat.script:950: attempt to index a nil value
- sim_board.script:688: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:288: attempt to call method 'clear_smart_terrain' (a nil value)
- bind_monster.script:72: attempt to index field '?' (a nil value)
- xr_effects.script:1607: attempt to index field '?' (a nil value)
- ! [LUA][ERROR] ERROR: There is no task with entity_id(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))
- ! [LUA][ERROR] ERROR: error. val_smart_terrain_5_0_freedom_antenna(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))
- fixed crash (task_objects.script:2231: attempt to call global 'blowout_hit_with_pp_and_cam_effectors' (a nil value))
- fixed crash (ERROR: Invalid AI map at kamp point [mar_smart_terrain_6_8_kamp_1](_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil)))
- fixed crash (sim_combat.script:429: attempt to index local 'comander' (a nil value))
- fixed crash (task_objects.script:580: attempt to concatenate field 'id' (a nil value))


V1.5.04

Zmiany:
MultiSample Anti Aliasing
Dodano nowe osłony.
Lepsze dynamiczne oświetlenie.
Balans walki: część wrogów silniejsza.
Zmiany balansu ekonomicznego.
Dodano cele drugorzędne.
Zmieniono część animacji w grze wieloosobowej.
Lepsze sortowanie przedmiotów w PDA/
Można rozmawiać z postaciami bez chowania broni.
Dodano opis skrytki podczas zakupu informacji o niej.
Dodatkowe informacje do dymków wyświetlanych w PDA.
Zmieniono towar u części handlarzy.
Zmieniono balans symulacji.
Dodano możliwość odzyskania rzeczy po obrabowaniu na wysypisku. Tylko część pieniędzy jest zabierana.
Dodano nagrody za dołączanie do frakcji.
Zmieniono system filtrowania wiadomości w PDA.
Dodano flary w Limańsku i Czerwonym Lesie.
Zwiększono nagrodę za schwytanie wroga w wojnach frakcji.
Nazwy zapisów gry nie mogą zawierać nawiasów kwadratowych.
Dodano zlokalizowane komunikaty w konsoli i hudzie.
Dodano pasek wytrzymałości do hudu.
Dodano możliwość przekładania amunicji za pomocą dwukliku.
Dodano autozapis po filmiku początkowym.
Dodano przedmioty do tajnych lokacji na bagnach.
Dodano możliwość ulepszania egzoszkieletu przez Powinność.
Dodano możliwość ulepszania AC-96/2 przez Wolność.
Zwiększono liczbę pieniędzy, którą ma handlarz u bandytów.
Zwiększono prawdopodobieństwo otrzymania zadania zwrotu przedmiotu w kordonie\, agropromie i magazynach.
Usunięto niezniszczalność snajpera w opuszczonym szpitalu.
Podczas emisji gracz nie traci kontroli jeśli jest ukryty.
Zwiększono obrażenia potworów od granatów.
Ulepszono ceny kamizelek i amunicji.

Poprawki:
Optymalizacja (ok. 5%).
Ogólna stabilność gry.
Naprawiono błędy zapisywania, które powodowały częste crashe podczas długich gier.
Zwiększono prędkość wczytywania o ok. 10-15%.
Naprawiono błąd z emisją.
Usunięto błąd, który powodował że postacie biegały z aktywnymi granatami w ręku.
Naprawiono losowe włączanie muzyki, wyłączonej w menu.
Poprawiono błędy skrytek, takie jak znikanie przedmiotów.
Naprawiono błąd z celami misji.
Poprawiono błędy części celów drugorzędnych.
Poprawiono algorytmy przewodników. Dostępne jest teraz więcej lokacji.
Poprawiono błąd, który powodował że gracz stawał się wrogiem czystego nieba.
Poprawiono punkt startu gracza w lokacjach.
Poprawiono detektor i jego działanie z anomaliami i artefaktami.
Poprawiono nagrodę w bazie Powinności.
Małe poprawki w PDA i menu multiplayer.
Naprawiono błąd, który powodował crash przy przyłączeniu się do Powinności.
Poprawiono animację śmierci mutantów.
Poprawiono przedmioty w skrzynkach.
Poprawiono drzewa i ich zachowanie względem kul. Teraz przebija je karabin maszynowy.
Ulepszono wygląd części obszarów pod wpływem anomalii.
Ulepszono wygląd części stalkerów Wolności.
Poprawiono błędy tekstowe.
Poprawiono błędy, które uniemożliwiały ulepszanie części przedmiotów.
Poprawiono błąd, który powodował że nie dało się używać granatów.
Postacie nie dają już celów drugorzędnych podczas ataków i obrony obozów.
Niektórzy handlarze mają teraz ulepszone bronie w ofercie.
Dodano schrony przed emisjami w Mrocznej Dolinie.
Poprawiono błąd aktywacji detektora
Poprawiono spadek FPS w głównym menu.
Poprawiono double super-sampling buffering.
Poprawiono błąd z noktowizorem, który działał po zdjęciu kombinezonu.
Poprawiono wygląd fontów pod DX10.
Poprawiono błędy przypisywania klawiszy w opcjach.
Poprawiono historię drużyn.
Poprawiono błędy związane ze zbyt dużą liczbą amunicji w obozach, co powodowało crashe gry.
Poprawiono błędy z zapisanymi stanami gier, które powodowały wiele losowych błędów podczas gry.
Naprawiono błąd, który powodował że handlarz bandytów zabierał pieniądze za ukończenie misji przejęcia pchlego targu.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przejście do głównej misji w Limańsku bez ukończenia misji dla Czystego Nieba z przejęciem mostu.
Poprawiono błąd zapisu w tej misji.
Poprawiono błąd, który powodował crash podczas konwersacji z dowódcą wolności w bazie najemników.
Poprawiono ścieżki patroli w magazynach wojskowych - powodowały crashe.
Poprawiono błąd, który pojawiał się podczas rozmowy z dowódcą Wolności po przyniesieniu PDA i zamknięciu za szybko okna rozmowy.
Naprawiono błąd podczas napadu.
Poprawiono błąd który powodował że inżynier Wolności nie zabierał PDA przyjaciela.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pracę "pogadaj z szalonym Napr" jeżeli wypuszczono już kopaczy z obozu.
Poprawiono błąd w kordonie który powodował że karabin strzelał mimo, że strzelec już nie żył.
Naprawiono błąd, który powodował crash podczas wejścia do Mrocznej Doliny.
Naprawiono błąd, który powodował crash jeżeli za wcześnie wysadzi się bazę najemników.
Poprawiono różne losowe crashe.
Poprawiono błędy w wojnach frakcji.
Drużyny nie opuszczają punktów kontrolnych.
Poprawiono błąd, który powodował crasha przy próbie wczytania ostatnio zapisanej gry przy braku zapisów.
Naprawiono błąd z podwójnym wyrzucaniem przedmiotu przy otwartym oknie ekwipunku.
Naprawiono błąd, który powodował za wczesną aktywację przejść pomiędzy poziomami.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wykonanie misji "Zabij ślepe psy" jeżeli kopacz sam je zabił.
Poprawiono błąd, który powodował crasha jeśli przyniosło się za mało przedmiotów w ramach misji.
Naprawiono błąd, który powodował crasha gdy wszyscy członkowie zespołu który dał misję graczowi umierają.
Poprawiono częste crashe serwera i klienta w grze multiplayer.
Poprawiono błąd, który powodował znikanie ulepszeń broni, gdy odeszło się od nich daleko.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zniknięcie informacji, że gracz opuścił teren.
Poprawiono błędy związane z emisjami, w tym crashe.

Gra wieloosobowa
Dodano mapę Baza naprawcza
Zmieniono balans gry wieloosobowej.
Poprawiono błąd ze wskaźnikiem zdrowia, spowodowany użyciem medkitu podczas bycia niezniszczalnym.
Poprawiono błąd z ekwipunkiem, który występował po śmierci w różnych w trybach gry.
Naprawiono błąd, który powodował pauzę po połączeniu klienta.
Ulepszono menu zakupów.
Poprawiono wsparcie dla BattleEye.
Poprawiono system uaktualnień.
Poprawiono niewłaściwe informacje o błędach.
Poprawiono błąd z przenoszeniem przedmiotów w plecaku.
Poprawiono rozproszenie pocisków.
Ostatnio edytowany przez Darth ReX, 04 Lis 2008, 18:26, edytowano w sumie 1 raz
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Reklamy Google

Re: Patch 1.5.07

Postprzez Nejmnik w 03 Lis 2008, 19:50

Czy savy z 1.5.06 bedą działać na tym?:P

I co ten patch poprawia?

PS:To to działa na polskiej wersji?
Ati Radeon 4870 | 4GB Ramu | Intel Core 2 Duo E8400
Awatar użytkownika
Nejmnik
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 11 Paź 2008, 18:31
Ostatnio był: 11 Cze 2010, 10:36
Miejscowość: Piknik na skraju drogi
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: Patch 1.5.07

Postprzez Darth ReX w 03 Lis 2008, 19:55

Cytując sam siebie:
Darth ReX napisał(a):Changelog jest taki sam jak dla 1.5.06, aczkolwiek gra pozbawiona jest bugtrapów, które rzekomo były na poprzednim patchu.

Więc to jest po prostu nowa wersja 1.5.06. Patche oczywiście nawet z 1.5.04 będą działać.
Patch jest do wszystkich wersji.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: Patch 1.5.07

Postprzez Raven422 w 04 Lis 2008, 18:10

Wiesz, bardzo szczegółowe określenie "nowa wersja 1.5.0.6." .... Oświeć nas i dodaj spis zmian choćby po angielsku ;).
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: Patch 1.5.07

Postprzez Darth ReX w 04 Lis 2008, 18:27

Raven422 napisał(a):Wiesz, bardzo szczegółowe określenie "nowa wersja 1.5.0.6." .... Oświeć nas i dodaj spis zmian choćby po angielsku ;).

Proszę, dodany changelog z patcha. Jak widać, w 1.5.07 nie dodano żadnych poprawek.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: Patch 1.5.07

Postprzez Ropasiak w 04 Lis 2008, 18:45

Ale za to jeszcze więcej bugów! Grałem na w. 5 potem 6 i 7 noi co zadanie od Tolika że mam ochraiac go przed psami nic się nie dzieje a jak je sam zabije to chyba ten Stalker umiera z pękniecia serca! Rozwalam psy a on automatycznie ginie! Albo teraz nei ma żadnych ludków po emisji i nie można nic pzreszukać! A jak się odnowią zwykle po 2 godzinach to jak np. chciałem zając ruine te obok neutralnej bazy to mutantów nei było a jak stalkerzy dośli to znikneli i misja nie udana :(. Dodan że na 5 nie było takich problemów :/
Image
Awatar użytkownika
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 333
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Sty 2023, 23:08
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 13

Re: Patch 1.5.07

Postprzez Windmaker w 07 Lis 2008, 19:25

A ja gram i na 05, 06 i na 07 i nie mam od teraz ani jednego bugtrapa. Nic, zero. Savy działają i gra chodzi dobrze. Zero bugtrapów - już nie pamiętam kiedy ostatni widziałem u siebie.
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: Patch 1.5.07

Postprzez Albert115 w 13 Lis 2008, 14:55

Jak mam wersje 1.5.01 to moge odrazu 1.5.07 nagrac czy wszystko po kolei?
Awatar użytkownika
Albert115
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Lis 2008, 19:43
Ostatnio był: 13 Cze 2014, 07:27
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: Patch 1.5.07

Postprzez Windmaker w 13 Lis 2008, 14:57

Sugeruję po kolei. Tak będzie najlepiej i najbezpieczniej.
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: Patch 1.5.07

Postprzez woog w 13 Lis 2008, 16:15

Witam

Ja jeszcze gry nie mam , ale już patch ściągam. :)

Czym sie różni ta retail wersja 56MB od tej download wersji 55MB i , którą instalujecie ?
Awatar użytkownika
woog
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 01 Lis 2008, 13:20
Ostatnio był: 13 Lis 2008, 21:19
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: Patch 1.5.07

Postprzez Equilibrium w 13 Lis 2008, 23:06

Download tylko dla gry przez steam. A instalacja patchy po kolei jest bez sensu, bo nic nie zmienia ^^
Equilibrium
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 13:50
Ostatnio był: 13 Mar 2009, 22:54
Miejscowość: Zawiercie
Kozaki: 0

Re: Patch 1.5.07

Postprzez GunHead w 15 Lis 2008, 00:55

Jestem tu nowy ale w Stalkera gram od dawna. Zainstalowalem patch 1.5.07 i stwierdzam że jest doskonały. Działają stare savey zrobione na patchu 1.5.04, zero bugów, zona jest ładniejsza, mody dzialają, grafika jest lepsza i odczuwam mniejsze wymagania sprzętowe. To moje własne odczucie.
Jednym slowem polecam. Aha działa na polskiej wersji.
Awatar użytkownika
GunHead
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Lis 2008, 23:11
Ostatnio był: 25 Cze 2010, 23:01
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość