S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 06 Gru 2013, 13:32

Próbując zrozumieć twój problem odpaliłem sobie gierkę tylko z patchem w pliku gamedata.db5. W ogóle na początku nie mogłem gry odpalić, ale metodą prób i błędów doszedłem z czym miałem problem. Otóż problem sprawia plik user.ltx nie mamy co się oszukiwać, dopiero po przywróceniu tego pliku do stanu takiego jak zaraz po pobraniu alfy gra ruszyła i nie to, że gra mi się w ogóle ścieła nie chcąc odpalić nawet bez patcha. Poniżej wklejam zawartość pliku user.ltx na którym gra ruszyła.

:

Kod: Zaznacz wszystko
_preset Extreme
ai_use_torch_dynamic_lights on
unbindall
bind quit kESCAPE
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind scores kTAB
bind llookout kQ
bind forward kW
bind rlookout kE
bind wpn_reload kR
bind wpn_next kY
bind inventory kI
bind night_vision kO
bind active_jobs kP
bind wpn_firemode_prev kLBRACKET
bind crouch kLCONTROL
bind lstrafe kA
bind back kS
bind rstrafe kD
bind use kF
bind drop kG
bind turn_engine kH
bind repair kJ
bind chat kK
bind torch kL
bind console kGRAVE
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kX
bind contacts kC
bind wpn_func kV
bind buy_menu kB
bind skin_menu kN
bind team_menu kM
bind llookout kCOMMA
bind rlookout kPERIOD
bind jump kSPACE
bind cam_1 kF1
bind cam_2 kF2
bind cam_3 kF3
bind cam_4 kF4
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind cam_zoom_in kADD
bind screenshot kF12
bind pause kPAUSE
bind up kUP
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind down kDOWN
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
cam_inert 0.
cam_slide_inert 0.25
cl_calculateping 0
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
cl_leave_tdemo 0
cl_show_hit_sectors 1
dbg_dump_physics_step 0
dbg_show_ani_info 1
g_always_run on
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_game_difficulty novice
g_gametask_auto_activate off
g_god on
g_unlimitedammo on
hud_animate_hit on
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist on
hud_draw on
hud_fov 0.45
hud_info on
hud_news_disable 0
hud_weapon on
lua_gcstep 10
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_allowvoting off
mm_net_con_damageblockindicator on
mm_net_con_maprotation off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_force_respawn 0
mm_net_player_name prof
mm_net_reinforcement 30
mm_net_respawn_damageblock 0
mm_net_respawn_freezetime 5
mm_net_spec_firsteye on
mm_net_spec_freefly off
mm_net_spec_freelook on
mm_net_spec_lookat on
mm_net_spec_teamonly on
mm_net_srv_anomalytime 5
mm_net_srv_artefactdelay 30
mm_net_srv_artefactsnum 10
mm_net_srv_artefactstay 0
mm_net_srv_autoteambalance off
mm_net_srv_fraglimit 0
mm_net_srv_friendlyfire 100
mm_net_srv_friendlyindicators off
mm_net_srv_friendlynames off
mm_net_srv_gamemode Deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name PROF
mm_net_srv_noanomalies off
mm_net_srv_timelimit 0
mm_net_srv_warmuptime 0
mm_net_weather_rateofchange 1
mouse_invert off
mouse_sens 0.12
mt_ai_vision on
mt_bullets on
mt_detail_path on
mt_level_path on
mt_level_sounds on
mt_object_handler on
mt_particles off
mt_script_gc on
mt_sound_player on
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_pending_lim 3
net_cl_update_rate 30
net_dedicated_sleep 5
net_dump_size off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_break_common_factor 0.01
ph_fps 50
ph_gravity 19.62
ph_iterations 18
ph_rigid_break_weapon_factor 1.
ph_timefactor 1.
ph_tri_clear_disable_count 10
ph_tri_query_ex_aabb_rate 1.3
r1_dlights on
r1_dlights_clip 30.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_aniso 4
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 1.
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.9
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.7
r2_parallax_h 0.02
r2_parallax_range 50.
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias 0.
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias -0.00004
r2_sun_depth_near_scale 1.00001
r2_sun_details off
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 0.7
r2_sun_lumscale_amb 1.
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 1.
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.1
r2_sun_tsm_proj 0.2
r2_tf_aniso 4
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 0.5
r2_tonemap_amount 0.5
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 0.5
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.1
r2em 2.2
r__geometry_lod 1.
r__geometry_lod_pow 1.5
r__lsleep_frames 10
r__ssa_glod_end 64.
r__ssa_glod_start 256.
r__supersample 1
r__wallmark_ttl 90.
recon_max_dist 100.
recon_max_speed 0.1
recon_min_dist 1.
recon_min_speed 0.5
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.2
rs_c_gamma 1.
rs_constant_fps off
rs_fullscreen off
rs_ib_size 512
rs_no_v_sync on
rs_occ_draw off
rs_occ_stats on
rs_refresh_60hz off
rs_render_dynamics on
rs_render_statics on
rs_skeleton_update 32
rs_stats off
rs_vb_size 1024
rs_vis_distance 1.
snd_acceleration on
snd_cache_size 16
snd_efx on
snd_freq 44khz
snd_model High
snd_targets 24
snd_volume_eff 0.14557
snd_volume_music 0.
start_time_single 1.4.24 7:29:16.900
sv_bearercantsprint 1
sv_hail_to_winner_time 7000
sv_pending_wait_time 10000
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_shieldedbases 1
sv_statistic_collect 1
sv_statistic_save_auto 0
texture_lod 0
time_factor_single 10.
use_scripts_in_goap 1
vid_bpp 32
vid_mode 1024x768



Przy okazji pozwiedzałem sobie jeszcze fora rosyjskojęzyczne (google pełnił formę tłumacza, gdyż mój rosyjski już od dawna kuleje) i tam wyczytałem, że plik xr_motivator.script jest potrzebny tylko do misji w dolinie mroku (powinien być wrzucony przed misją i usunięty po wyjściu z doliny do kordonu).

Może to Ci pomoże ViS.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez ViS w 07 Gru 2013, 20:44

Z Twoją pomocą i moim kombinowaniem ruszyłem dalej przez Strefę:). Bugi stały się trochę mniej częste niż były do tej pory i nie psują wszystkich save. Aktualnie wróciłem z Jantaru i mam problem, bo nie wiem jak pchnąć fabułę dalej. Czy te dokumenty dla barmana były przy ciele ducha?. Zabrałem je wszystkie oprócz PDA, bo za każdym razem wywalało do pulpitu. Nie chce mi się uaktywnić po rozmowie z barmanem żaden znacznik na mapie w czerwonym lesie, czy w magazynach wojskowych. Pojawiło mi się nowe zadanie, coś z jakimś przewodnikiem i doktorem. Teraz już będzie akcja w Dead City?? Byłbym wdzięczny za info, jak pchnąć fabułę dalej
:wódka:
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 09 Gru 2013, 12:14

Czyli zaliczyło Ci zadanie z dokumentami. O dziwo barman, tak było przynajmniej u mnie, nie zabiera dokumentów które pozostają w ekwipunku. Co do misji z przewodnikiem i doktorem to poniżej daję info co, gdzie, z kim i dlaczego.

Uwaga spoiler.
:

Przewodnika (Guide) znajdziesz w chatce w Kordonie, w tym samym miejscu gdzie na początku udzielasz pomocy dla Lisa (Fox). Od niego dostaniesz misję spotkania się z Doctor'em w kryjówce Striełoka w podziemiach Agropromu (te kanały za fabryką do których prowadzi Kret (Mole)), a tam się zacznie jazda w Dead City

Za ten post AgnArrShAU otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ViS.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez ViS w 09 Gru 2013, 22:24

Nie zaliczyło w PDA:) Ogólnie z barmanem mam dziwną sytuację, że muszę po kilka razy wczytywać poprzedni save i zaczynać rozmowę, to w końcu za którymś razem rozpocznie właściwą kwestię dialogową. Np. musiałem chyba ze 4 razy wczytywać zapis z Dziczy, zanim dostałem komunikat przez radio
:

Że złapali jakiegoś najemnika i trzeba go przesłuchać. Udajemy się z barmanem na zaplecze i wypytujemy gościa co wie. a potem popełnia samobójstwo :E .
Już dostałem zadanie udania się do radaru i szukałem granatnika w wiosce w Magazynach Wojskowych, ale po twoim poście postanowiłem wrócić do Kordonu. Obecnie siedzę z doktorkiem w więzieniu w Dead City, zobaczymy co będzie dalej :E
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 10 Gru 2013, 07:43

Też tak mam zadanie z dokumentami niby nie wykonane, a idę na mózgozwęglacz.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez ViS w 10 Gru 2013, 21:17

Też tak miałeś, że jak Cię najemnicy wyprowadzili wraz z Doktorem ze szkoły, to doktor najnormalniej w świecie zniknął :) Robiłeś jakieś zadania w Dead City, czy tylko wybiłeś najemników i myk do tunelu??
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 11 Gru 2013, 08:42

Już kilka razy przechodziłem Dead City, ale nigdy mnie z Doctorem razem nie wyprowadzili ze szkoły. Za pierwszym razem wyszedłem na bezczela z celi. A innym razem ...

Uwaga spoiler:
:

Grając w usprawnioną alfę 2604 najemników w pomieszczeniu zabija śmigłowiec wojskowych.


Nie ważne jednak w jaki sposób z tej celi wylazłem i tak po Doctorze ni widu ni słychu. Nie wiem również czy dostałeś czy nie zadanie od Sidorowicza przynieś dokumenty najemników (zadanie otrzymałem jakoś po powrocie z Dead Valley - da się wykonać) oraz za cholerę nie mogłem znaleźć bazy najemników w Dead City (chociaż jak doszedłem do Prypeci to zadanie już nie znajdowało się wśród zadań aktywnych). Tak więc Dead City można pozwiedzać i wybić wszystko co tam się znajduje, ale poza tym to nic tam do robienia nie ma. Jednak nie doszedłem do Dead City grając tylko na patch'u na którym ty teraz więc jak dojdę i coś ciekawego się wydarzy dam znać.

Teaser:
:

Niechcący udało mi się znaleźć sposób na teleportowanie się w alfie 2571. Sposób opisze jak znajdą się chętni.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez Poldzer w 11 Gru 2013, 13:14

Ja jestem chętny.
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez ViS w 11 Gru 2013, 20:22

Atak śmigłowca tylko raz miałem, najemnicy otworzyli kraty, ale zaraz otworzyli też i ogień :E Doktorek padł na miejscu, dlatego wczytałem grę od nowa. I po wzięciu wszystkich zadań od Doktora najemnicy wyprowadzają nas przed budynek i doktor najnormalniej w świecie znika. Przeszedłem Radar (fajny motyw na początku z oszalałym stalkerem :D ) i obecnie jestem w laboratorium.
+ jeszcze z jakiegoś forum rosyjkojęzycznego pobierałem fixa dla ai w Prypeci bo nie było jak przez nią przejść.

Było by miło, jakbyś podał adres strony, bo niedługo wybieram się do Prypeci :)
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 11 Gru 2013, 23:34

Adresu strony nie pamiętam. Wrzucam fix.
xr_patrol.rar
Fix dla AI w prypeci (wymagany jeżeli chcemy przejść tą część alfy)
(5.56 KiB) Ściągnięto 365 razy

Fix wrzucamy do katalogu gamedata\scripts. Uprzedzam nie wiem czy to fix tak działa, ale w Prypeci w niektórych miejscach spawnuje się 100+ npc zarówno po stronie stalkerów jak i monolitu (sam miałem niezłą jatkę przed hotelem), ale i tak umożliwia to przejście do elektrowni.

Odnośnie możliwości teleportacji. Szybki tutorial.
Gdy już jesteśmy w grze wchodzimy do konsoli (standardowo "~") a następnie wpisujemy demo_record nazwa_dema potwierdzamy enterem na ekranie pojawią się napisy pisane czerwoną czcionką nie robimy z tym absolutnie nic. Korzystając z prawego i lewego klawisza myszki (odpowiednio przód, tył) + ewentualnie klawisz ctrl do szybszego przemieszczania się robimy sobie freerun, jak już dolecimy tam gdzie chcemy się zespawnować wywołujemy jeszcze raz konsole (wiersz konsoli nie pojawi się w ogóle) i tam wpisujemy quit i zatwierdzamy enterem jeżeli trick się uda to powinno nas zespawnować w miejscu w którym byliśmy w trybie demo_record. Boże broń wcisnąć escape bo wyjdziemy z trybu demo_record i wrócimy do punktu wyjścia.

Nowy spoiler:
S.T.A.L.K.E.R alfa 2571
Zakończenie, którego brak.
:


Mój internet jest tragiczny upload ponad 2 godziny
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez ViS w 15 Gru 2013, 11:09

Jeśli zakończenie wygląda tak ja podałeś AgnArrShAU, to właśnie ukończyłem ten build :D
:

Image
Image
Miałeś jakieśkolwiek zakończenie??. Bo ja jak doszedłem do Monolitu to nic się nie stało. Może dlatego, że do Elektrowni przeskoczyłem (jump_to_level) z Radaru, dlatego, że za każdym razem jak próbowałem przejść z Prypeci do elektrowni to wywalało błędy skryptów. Ogólnie cała Prypeć strasznie zabugowana i się tnie jak Bar.
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 16 Gru 2013, 07:37

Brak zakończenia tak jak u Ciebie. Wydaje mi się, że prawdopodobnie na tym etapie prac nie do końca mieli pomysł co zrobić na końcu. Szczerze wg mojej opinii fajnie by było móc zapuścić się jeszcze raz w zonę i stanąć przeciwko projektowi Świadomość Z. Aczkolwiek przydałby się dużo większy i otwarty świat taki jak w DayZ, GTA lub Gothic.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości