S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 05 Wrz 2013, 12:18

Rzeczywiście może przesadziłem z tymi screenami, ale mi gra w tym miejscu idzie na 5-6FPS więc na film nie ma szans.
Jak to wszystko podniosłem to w ekwipunku mam ponad 1000kg gratów.

Image
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 31 Paź 2013, 12:35

Czy komuś na forum udało się przejść tą alfę?? Ja się w chwili obecnej bujam z ostatnią misją gdzie się przez te teleporty śmiga jak w ShoC tylko utknąłem i nie wiem co dalej?
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 31 Paź 2013, 22:13

Chyba doszedłeś najdalej w tej alphie niż ktokolwiek na świecie. :D U mnie po wyjściu z podziemi Agropromu gra już nie była grywalna i nie dało rady pchnąć fabuły do przodu.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Alchemik.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 08 Lis 2013, 15:28

Pochlebia mi twoja odpowiedź, ale nie sądzę bym był jedynym który doszedł tak daleko. Muszę przyznać, że trochę musiałem się nakombinować by tyle przejść. Dla przykładu jak zapodajesz fix do gry to z katalogu gamedata dobrze jest usunąć katalog scripts wtedy npc zaczynają chodzić, a nie stać w dziwnych pozach + jeszcze z jakiegoś forum rosyjkojęzycznego pobierałem fixa dla ai w Prypeci bo nie było jak przez nią przejść. Jeden z lepszych motywów miałem w Dead City gdzie po wczytaniu save'a postać zachowywała się tak jak zaraz po rozpoczęciu zadania z dr. i wyczyściło mi ekwipunek do czysta, ale częste savy i upór pozwoliły mi na dojście aż tak daleko. Na razie nie mam weny ale jak tylko coś mi strzeli to zacznę od nowa robiąc savy po kolei dla wszystkich zadań i uploaduje je może komuś się uda zakończyć grę.

Za ten post AgnArrShAU otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ZiomB.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 21 Lis 2013, 18:52

I znowu ja.

Coś mi mówi że uparłem się na tą alfę. Przeglądając nie dawno forum tu i tam natknąłem się w dziale z Modami, na odniesienie do moda tworzonego za naszą wschodnią granicą i tak pomyślałem że może sam bym spróbował tam czegoś poszukać i korzystając z tamtejszego odpowiednika google czyt. yandex.ru wystartowałem wyszukiwanie alfy 2571. Niniejszym przedstawiam kilka rzeczy które odkryłem.

Na stronie http://stalker-wiki.ru/wiki/Build_2571#.D0.A1.D0.BA.D0.B0.D1.87.D0.B0.D1.82.D1.8C znalazłem patch na secuRom (link1:http://yadi.sk/d/1s4yX1SM3I2w6), obszerny mod/patch do wersji 2571 (link2:http://narod.ru/disk/23374516001/2571_graphics_mod.7z.html) oraz, że grupa "stalkerów" zza buga zmusiła pliki z alfy 2571 do działania z xray engine wersji 2604 (link3:http://narod.ru/disk/46296566001.06a1decf4458bb30e57ca4dc65685704/b2571_2_2604_sborka_083.7z.html) - Uwaga do działania wymaga moda/patcha z 2 linku.

Pliki wersji 2604 do działania nie wymagają plików z poprzednich poprawek z tego tematu (sam osobiście tylko teksty angielskie zostawiłem). Tragiczny jest tylko czas ładowania gry, u mnie na core i7 950 taktowanym na 3GHz czasy pomiędzy poszczególnymi przeładowaniami sięgają 10 minut. Nie wiem czy warto ale sprawdzam grając od początku, może coś z tego wyniknie. W chwili obecnej jestem na misji znajdź dokumenty z Agropromu i nie miałem żadnego większego problemu z żadnym aspektem gry, ba nawet problem który zgłaszałem wcześniej z kasą i przedmiotami na razie nie występuje. Napracowali się chłopaki nie ma co.

Aktualizacja:
Gram dalej przez xRay 2604. Uciekam sobie z Lab X18 przez mapę Dark Escape (k01_darkscape) - przeszedłem normalnie z Dark Valley - aż tu nagle błąd.

Image

Uwagi moderatora:

No fajnie, ale podbijaj temat, bo inaczej warn bedzie następnym razem.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez ViS w 01 Gru 2013, 12:13

Kod: Zaznacz wszystko
* MEMORY USAGE: 242628 K
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\drink_stalker.ogf
* loading script ph_car.script
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_DamiaN _12-01-13_11-07-15.mdmp'

Za każdym razem gdy próbuję wejść do Dark Valley wywala taki błąd. . Ale tylko wtedy gdy dostaję zlecenie na zabranie dokumentów. Próbowałem już wejść od strony Darkscape i przez komendę jum_to_file i za każdym razem to samo. Natomiast jeśli nie biorę zadania od barmana, to mogę normalnie wejść do Dark Valley. Ma ktoś jakiś pomysł??
Gram na patchach od Kowka i na modzie od AgnArrShAU. Wywaliłem także folder scripts z gamedata
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 02 Gru 2013, 20:02

Czy może ten problem występuje po tym jak pobrałeś pliki wymienione przeze mnie w poście powyżej?
Zakładając, że tak to:
1. Czy poza nimi instalowałeś jeszcze jakieś inne pliki/patch'e? Jak tak to jakie?
2. Czy wczytywałeś save'a zrobionego jeszcze pod 2571, czy zaczynałeś nową grę?

Na chwilę obecną gra pokazuje, że wystąpił nieznany błąd w trakcie wczytywania skryptu co może wskazywać, że w katalogu gamedata\scripts znajduje się plik pod nazwą "ph_car.script", który jest nie zgodny z plikami z wersji 2604 (czy rozpakowywałeś może pliki *.dbx)? Jeśli tak jest to go usuń. Gra pliki które znajdują się w katalogu gamedata traktuje nadrzędnie do wszystkiego co jest w plikach *.db1 - *.db9. Sam jak instalując patcha do wersji 2604 spotkałem się z takim problemem, ale dotyczył on pliku konfiguracji karabinu.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez ViS w 02 Gru 2013, 20:54

Zainstalowane mam angielskie teksty i mod na trawę a także Twój mod z linku 2. Zaczynałem nową grę. Mam także usunięty folder scripts z gamedata, gdyż inaczej barman nie chciał do mnie podejść i dać zadania w dolinie mroku. Zaczynałem nową grę.
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 03 Gru 2013, 09:38

Z folderu gamedata wyrzuć wszystko poza angielskimi tekstami z folderu '\gamedata\config\text\rus'. W modzie z linku 2 w spakowanym pliku *.dbx znajdują się pliki konfiguracji trawy dla wszystkich map (rozpakowałem sobie to po sciągnięciu). Twórcom moda zależało na tym by mod nie sprawiał problemów z instalacją i żeby przypadkiem nikt sobie czegoś przez przypadek nie usunął. Jest on także wymagany dla moda z linku 3 który również zawiera szereg poprawek w pliku *.dbx. Osobiście prawie nie grałem na samym modzie z 2 linku gdyż ściągałem oba 2 i 3. Jeżeli grasz pod XP to spróbuj pobrać również tą konwersję z 2571 do 2604 z linku 3, ponieważ granie pod Win 7 64bit wymaga nie lada cierpliwości (czas przeładowania pomiędzy poszczególnymi mapami - masakra).
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez ViS w 03 Gru 2013, 17:30

Po wzięciu zadania od barmana wrzuciłem z powrotem folder scripts i o dziwo gra zadziałała:) Narazie najbardziej zabugowana mapa. Na początku atakuje nas sfora mutantów i nie dość że gra ścina to jeszcze zabijanie mutantów prędzej czy później powoduje bugtrap. Laboratorium jest już lepsze, tylko że znów nie można zabijać burerów z tego samego powodu. Za to ucieczka przez Darkscape to poezja :E. Żadnego buga, gra idzie płynnie i nawet Łada się bardzo dobrze prowadzi. Szkoda, że tej mapy nie było w wydanej grze. Aktualnie skończyłem na tym, że jestem w Kordonie, zobaczymy jak będzie szło dalej:)

EDIT
No i lipa :(
Za każdym razem, gdy próbuję załadować save po uruchomieniu gry od nowa wywala ten sam błąd
Kod: Zaznacz wszystko
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: gamedata\scripts\task_manager.script:634: attempt to index field '?' (a nil value)
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***

Nieważne, czy to autosave, quicksave, czy normalny zapis. Nawet te save, które bez problemu się ładują w czasie gry i którym po wyjściu z gry robię kopię zapasową na drugim dysku nie chcą się ładować. Jakiś pomysł??
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 05 Gru 2013, 02:28

Właśnie co miałem podobny problem. Podaje fragment loga.

:

Kod: Zaznacz wszystko
* loading script xr_combat_zombied.script
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: gamedata\scripts\xr_combat.script:107: attempt to index global 'xr_combat_zombied' (a nil value)
- Uncached model loading: gamedata\meshes\actors\dolg\stalker_do_balon_4.ogf
* loading script xr_combat_zombied.script
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: gamedata\scripts\xr_combat.script:107: attempt to index global 'xr_combat_zombied' (a nil value)
* loading script xr_combat_zombied.script
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: gamedata\scripts\xr_combat.script:107: attempt to index global 'xr_combat_zombied' (a nil value)
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
* WARNING: c_EVENT[18] to [1436]: unknown dest
* WARNING: c_EVENT[18] to [1333]: unknown dest
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
* WARNING: c_EVENT[18] to [33799]: unknown dest
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: gamedata\scripts\xr_danger.script:116: attempt to index field 'ignore_types' (a nil value)
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
LUA error: error in error handling


O dziwo problem nie leży w samym skrypcie, jak wskazuje na to błąd, a w ustawieniach grafiki :facepalm:
Jak wyłączyłem kilka opcji które sam wcześniej wywołałem z konsoli problem znikł.
Opcje o których mówię to:
r2_gi
r2_ls_bloom_fast

Sprawdź najlepiej jakiś czysty plik user.itx nie modyfikowany. Zapodaj i sprawdź czy błąd będzie się powtażał.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez ViS w 05 Gru 2013, 17:29

Ale chodzi o to, że ja w pliku user.ltx nic nie modyfikowałem poza zmianą na pełny ekran (chociaż na fullscreen OFF ten sam błąd jest)
Kod: Zaznacz wszystko
_preset Default
ai_use_torch_dynamic_lights on
unbindall
bind quit kESCAPE
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind drop kBACK
bind scores kTAB
bind inventory kI
bind night_vision kO
bind pda kP
bind turn_engine kH
bind repair kJ
bind chat kK
bind torch kL
bind wpn_next kSEMICOLON
bind sprint_toggle kAPOSTROPHE
bind console kGRAVE
bind contacts kC
bind buy_menu kB
bind skin_menu kN
bind team_menu kM
bind wpn_func kPERIOD
bind cam_1 kF1
bind cam_2 kF2
bind cam_3 kF3
bind cam_4 kF4
bind wpn_firemode_next kNUMPAD7
bind wpn_firemode_prev kNUMPAD8
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind accel kNUMPAD4
bind cam_zoom_in kADD
bind jump kNUMPAD1
bind crouch_toggle kNUMPAD2
bind crouch kNUMPAD0
bind screenshot kF12
bind wpn_reload kRCONTROL
bind pause kPAUSE
bind forward kUP
bind lstrafe kLEFT
bind rstrafe kRIGHT
bind rlookout kEND
bind back kDOWN
bind llookout kDELETE
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind use mouse3
cam_inert 0.
cam_slide_inert 0.25
cl_calculateping 0
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
cl_leave_tdemo 0
cl_show_hit_sectors 1
dbg_dump_physics_step 0
dbg_show_ani_info 1
g_always_run on
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_game_difficulty novice
g_gametask_auto_activate off
g_god on
g_unlimitedammo off
hud_animate_hit on
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist off
hud_draw on
hud_fov 0.45
hud_info on
hud_news_disable 0
hud_weapon on
lua_gcstep 10
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_allowvoting off
mm_net_con_damageblockindicator on
mm_net_con_maprotation off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_force_respawn 0
mm_net_player_name prof
mm_net_reinforcement 30
mm_net_respawn_damageblock 0
mm_net_respawn_freezetime 5
mm_net_spec_firsteye on
mm_net_spec_freefly off
mm_net_spec_freelook on
mm_net_spec_lookat on
mm_net_spec_teamonly on
mm_net_srv_anomalytime 5
mm_net_srv_artefactdelay 30
mm_net_srv_artefactsnum 10
mm_net_srv_artefactstay 0
mm_net_srv_autoteambalance off
mm_net_srv_fraglimit 0
mm_net_srv_friendlyfire 100
mm_net_srv_friendlyindicators off
mm_net_srv_friendlynames off
mm_net_srv_gamemode Deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name PROF
mm_net_srv_noanomalies off
mm_net_srv_timelimit 0
mm_net_srv_warmuptime 0
mm_net_weather_rateofchange 1
mouse_invert off
mouse_sens 0.12
mt_ai_vision on
mt_bullets on
mt_detail_path on
mt_level_path on
mt_level_sounds on
mt_object_handler on
mt_particles off
mt_script_gc on
mt_sound_player on
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_pending_lim 3
net_cl_update_rate 30
net_dedicated_sleep 5
net_dump_size off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_break_common_factor 0.01
ph_fps 50
ph_gravity 19.62
ph_iterations 18
ph_rigid_break_weapon_factor 1.
ph_timefactor 1.
ph_tri_clear_disable_count 10
ph_tri_query_ex_aabb_rate 1.3
r1_dlights on
r1_dlights_clip 30.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_aniso 4
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 1.
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.9
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.7
r2_parallax_h 0.02
r2_parallax_range 50.
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias 0.
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias -0.00004
r2_sun_depth_near_scale 1.00001
r2_sun_details off
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 0.7
r2_sun_lumscale_amb 1.
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 0.66
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.1
r2_sun_tsm_proj 0.2
r2_tf_aniso 4
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 0.5
r2_tonemap_amount 0.5
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 0.5
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.1
r2em 2.2
r__geometry_lod 1.
r__geometry_lod_pow 1.5
r__lsleep_frames 10
r__ssa_glod_end 64.
r__ssa_glod_start 256.
r__supersample 1
r__wallmark_ttl 90.
recon_max_dist 100.
recon_max_speed 0.1
recon_min_dist 1.
recon_min_speed 0.5
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.2
rs_c_gamma 1.
rs_constant_fps off
rs_fullscreen on
rs_ib_size 512
rs_no_v_sync on
rs_occ_draw off
rs_occ_stats on
rs_refresh_60hz off
rs_render_dynamics on
rs_render_statics on
rs_skeleton_update 32
rs_stats off
rs_vb_size 1024
rs_vis_distance 1.
snd_acceleration on
snd_cache_size 16
snd_efx on
snd_freq 44khz
snd_model High
snd_targets 24
snd_volume_eff 1.
snd_volume_music 0.
start_time_single 1.4.24 7:29:16.900
sv_bearercantsprint 1
sv_hail_to_winner_time 7000
sv_pending_wait_time 10000
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_shieldedbases 1
sv_statistic_collect 1
sv_statistic_save_auto 0
texture_lod 0
time_factor_single 10.
use_scripts_in_goap 1
vid_bpp 32
vid_mode 1024x768

Tak wygląda ten plik. Szkoda, bo chciałem zobaczyć akcję w Dead City :/
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości