S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez Gatling w 22 Gru 2013, 22:01

Ja cie to jest dopiero prawdziwa gra dla graczy, a nie to wszystko co w telewizji inne jest !

Gatling
Wygnany z Zony

Posty: 9
Dołączenie: 15 Lis 2013, 23:11
Ostatnio był: 22 Gru 2013, 23:16
Miejscowość: Planeta na ugandzie
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -7

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez mkdante381 w 20 Lut 2014, 16:52

Wiem że odkopuje temat. Mógłby ktoś wrzucić na jakiś hosting wszystkie poprawki i instrukcje jak i po kolei to wszystko kopiować by działało wszystko?
Ja ściągnąłem fix2571_darkvalley_v01, darkscape_2571_hq, 2571_graphics_mod, b2571_2_2604_sborka_083, poprawki dla AI w Prypeci z tego tematu i zbiór poprawek Kowehlu1. Zainstalowałem najnowszy Microsoft Application Compatibility Toolkit 5.6 i dla pliku xr3da.exe dałem zgodność:
HeapCLearAllocation
HeapDelayLocalFree
HeapForceGrowable
HeapIgnoreMoveable
HeapLookasideFree
HeapPadAllocation
HeapValidateFrees
Próbowałem różne zgodności ale nic. Gra na Synchronisation staje i tak wywala internal error.
Mój komp
:

Windows 7 Ultimate 64Bit
CPU:
Intel Core 2 Duo E8400 3.00Ghz @ 4.00Ghz (Cooler: Spartan HE923 + Arctic Silver 5)
GPU:
Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit
Memory:
8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)
1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21 @ 1500MHz CL 8-8-8-24

PSU:
COOLERMASTER GX-650W 780W MAX 12V-52A 80PLUS
Motherboard:
Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 (http://pro-clockers.com/motherboards/45-asrock-p45r2000-wifi-socket-775-motherboard.html)
Case:
SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410
Audio:
Sound Blaster X-FI GO PRO USB
Only external optic drive :-) :
Lite-On eHAU-324


Mam cały czas tego samego bugtraba
:

Image


Ok zamiast wklejać gamedata.db5 i 6 to wypakowalem osobno każdy i wkleiłem do gamedata. Przejrzałem skrypty które nowsze są i wkleiłem i gra rusza. Tylko dlaczego po wklejeniu gamedata.db5 i 6 gra po synchronisation nie chciała się załadować. Skrypty i tak się źle ładują bo npc są w dziwnych pozach i ręce trzymają do bitki, Tolik po daniu mu apteczki nie idzie do wioski.... Więc prosiłbym kogoś o wysłanie w jednej paczce wszystkich fixów i modów na jakiś serwer hostingowy i podanie tutaj linków do tej paczki
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 16 Sty 2021, 23:40
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 24 Lut 2014, 11:03

Skrypty i tak się źle ładują bo npc są w dziwnych pozach i ręce trzymają do bitki

Jest to spowodowane skryptem który jest potrzebny aby przejść mapę DarkDolina - L04_darkvalley i jest potrzebny tylko w tym jednym wypadku, opisywałem we wcześniejszych postach który to skrypt, nie jest potrzebny ani wcześniej ani później.

Już jakiś czas nie grałem w tą alfę, ale jak znajdę chwilę to zobaczę co może powodować ten błąd. Mi ostatnio grę wywala jak tylko próbuję wyjść z Kordonu.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez mkdante381 w 24 Lut 2014, 18:33

Dziękuje za odpowiedź. Myślałem że się nie doczekam. Doszłem do tego że:
W wersji 2571 z poprawkami należy:
usunąć xr_motivator.script i state_mgr.script bo powoduje ze wszyscy chca sie boksowac
_g.script i xr_statistic.script moga byc z moda gdzie gra chodzi na wersji 2604b

Jak dajemy moda by gra szła na 2604b to trzeba:
usunąć state_mgr.script i zostawic i nie usuwać xr_motivator.script 13kb z updatu 2604b(ten z różnych poprawek co ma 17kb będzie powodować konflikty raczej)

Musiałem poprzeglądać pliki gry i różne fora by dojść do tego.
Prosiłbym kogoś o wysłanie tego builda z updatem do 2604b i różnymi poprawkami na jakiś hosting typu 4shared albo 4sync albo jakiś inny gdzie można szybko ściągnąć. Yozue ktory jest na tym forum ma tego builda na pewno z poprawkami Oto jego gameplay http://www.youtube.com/watch?v=kJzG3X_m ... e&index=10
Ja ściągnąłem:
darkscape_2571_hq, 2571_graphics_mod i b2571_2_2604_sborka_083 wypakowałem do gamedata i użyłem angielskich tekstów z 2571 a dodatkowe ruskie dałem z upgradu do 2604b, zostawilem skrypty tak jak wyżej napisalem i wszystko chula
Zapomniałbym jeszcze że użyłem Microsoft Application Compatibility Toolkit i dla xr3da.exe dałem zgodność:
HeapCLearAllocation
HeapDelayLocalFree
HeapForceGrowable
HeapIgnoreMoveable
HeapLookasideFree
HeapPadAllocation
HeapValidateFrees
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 16 Sty 2021, 23:40
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez Gandzia22 w 22 Mar 2024, 03:25

Witam, posiada ktoś jeszcze angielskie teksty? Linki z tematu zawierają uszkodzone pliki.
+ mam jeszcze drugie pytanko
Czy ktoś wie jak otworzyć pliki DB i XP buildów? Kilka lat temu miałem coś do otwierania ale nie pamiętam co to było i nie był to standardowy unpacker.
Awatar użytkownika
Gandzia22
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 07 Lut 2016, 01:01
Ostatnio był: 15 Kwi 2017, 16:54
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 22 Mar 2024, 13:39

Co do angielskich tekstów znalazłem taki poradnik:

You extract gamedata.bd0 using undb. Then copy (gamedata\config\text\eng's) content to (gamedata\config\text\rus) and (gamedata\config\text). Sorry kinda scrambled explanation.


Więc musisz wypakować gamedatę i po prostu podmienić pliki rosyjskie na angielskie.

A co do unpackera to powinna działać wtyczka do TCM: viewtopic.php?f=78&t=6163&p=351673#p351673
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Poprzednia

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości