S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez caleb59 w 21 Sie 2011, 22:40

Znalezione przez google - wersja 1.0: http://www.multiupload.com/LVH1FNRTNQ
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez piotrkol7 w 28 Lis 2011, 15:01

Moim zdaniem build 1114/1154 jest świetny.
Kordon jest najlepszy, ta fabryka fajnie wygląda.
I do tego przyjemnie się gra, lato lub wiosna, ptaszki śpiewają,
mutantów nie ma, po prostu raj.
GSC najpierw odwaliło kawał dobrej roboty,
a potem wersję finalną spier**liło.
Takie jest moje zdanie.
Awatar użytkownika
piotrkol7
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 25 Lis 2010, 21:06
Ostatnio był: 21 Lis 2020, 16:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez djcycu w 28 Lis 2011, 18:56

Możliwe że mieli plany wydać je dopiero w innym tytule i to na spokojnie tworząc coś co chcieli stworzyć przy pracy nad SoC. Nie wiem to tylko moje przypuszczenia tłumaczące zmianę mapek i wstawienie tego co mamy w SoC... Nie zdziwił bym się gdybyśmy zobaczyli w "dwójeczce" stare właśnie mapki albo coś wzorowane na nich :P
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez piotrkol7 w 29 Lis 2011, 11:30

Motyw z zieloną, słoneczną Zoną był super. Gdyby poskładało się wszystkie alphy, żeby to miało ręce i nogi efekt byłby niezły. Dodało by się nowe modele, fabułę, tekstury i wszystko co potrzebne do stworzenia dobrej gry.
Wojskowi mieli fajne tekstury.
Szczególnie na hełmie (;
Awatar użytkownika
piotrkol7
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 25 Lis 2010, 21:06
Ostatnio był: 21 Lis 2020, 16:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez djcycu w 29 Lis 2011, 14:16

No to przecież tworzą moda z poskładanych alph... Jest nim Lost Alpha który przez wielu jest skreślony hasłem "LA nie będzie" :E
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez piotrkol7 w 30 Lis 2011, 09:56

A czemu ma wyjść? (;
Żeby nie było offtopu to
wojskowy rozwalał mnie po 2-3 strzałach z AKSU...
Tragedia!
Awatar użytkownika
piotrkol7
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 25 Lis 2010, 21:06
Ostatnio był: 21 Lis 2020, 16:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez djcycu w 30 Lis 2011, 12:29

No bo to alpha. Nie ma się tam co spodziewać jakiegokolwiek realizmu czy odpowiedniego balansu. I tak trzeba przyznać że nawet sama elektrownia w alphach to naprawdę cud świata... Finalna wersja dzieliła się na dwie części i mało tego... Była strasznie beznadziejnie zagracona i jakaś pusta... Przynajmniej alphy oferowały szersze tereny poza siatką które uniemożliwiały wyjście z klimatu. Cóż. Potem po wycięciu generatorów trzeba było pustkę załatać tymi bańkami w elektrowni no i wycięcie Martwego Miasta załatać beznadziejnie głupim powrotem do podziemi agropromu na spotkanie z doktorem (to śmierdzi i gryzie na odległość swoją prostotą).
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez piotrkol7 w 30 Lis 2011, 20:11

Raczej nie zaprzeczysz, że te drogi w Kordonie otoczone drzewami były po prostu śliczne. Jednak nie wiem czemu usunęli stare mapy. Gra byłaby o stokroć ciekawsza, gdyby byłby wątek z Dead City. Goście z GSC się po prostu rozleniwili.
Awatar użytkownika
piotrkol7
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 25 Lis 2010, 21:06
Ostatnio był: 21 Lis 2020, 16:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez KoweK w 30 Lis 2011, 21:24

Jak rozleniwili? Wycięcie tych fragmentów z gry, to była dodatkowa robota. Wszystko było gotowe. To THQ zrobiło swoje i dało nakaz cięć.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez ViS w 16 Sty 2013, 16:29

Ostatnio z nudów postanowiłem przypomnieć sobie Stalkera i mój wybór padł na build'a 1154.
Niestety przy próbie odpalenia podczas wczytywania detali gra wywala do pulpitu i pokazuje się następujący błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
* [DETAILS] -3400 v(20), 1073739134 p
Assertion failed in file DetailManager_VS.cpp, line 60.
Expression was 'D3DERR_OUTOFVIDEOMEMORY'


Karta ATI Radeon HD 5400. Jakieś pomysły, jak temu zaradzić???

Tylko proszę nie wyskakujcie mi, że robię odkop, bo tak nie jest. Temat alph jest wiecznie aktualny :E
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez Kpuc w 16 Sty 2013, 17:02

Oślepłem bo za cholerę nie mogę znaleźć specyfikacji tego budżetowca, daj screen z gpu-z, prawdopodobnie albo ta alpha jest schrzaniona, albo będziesz musiał zmienić sterowniki. Z tego co pamiętam były też osobne wersje dla NV i Radeonów, tylko nie pamietam które.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Postprzez ViS w 16 Sty 2013, 18:08

http://www.picshot.pl/pfiles/278623/sdayrt.gif
Sprawdzałem build 1935 i działa bez zarzutu, podobnie jak 1580
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość