S.T.A.L.K.E.R. Build 1469 - Temat Ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 28 Lip 2009, 21:45

Jaki pripyat? O czym ty mówisz...?

Poza tym ten screen to żadna nowość- widzieliśmy już to w 2003 roku :D Lepiej daj swoje jakieś.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez monolit1935 w 08 Sie 2009, 13:02

tutaj pokazuje że nie wszystko z alphą stracone(jednak wciąż pojawiają się zrzuty plików do logsa
Załączniki
www.jpg
zamieńcie tekstury kabiny kamaza (1510)z folderu vechicles(na bank odpali)
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez copytco w 08 Sie 2009, 13:24

Monolit1935, odpalasz to z użyciem R1, czy R2?
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez monolit1935 w 08 Sie 2009, 13:55

z R1 dodałem pliki msvcr70.dll i MSVCP70.DLL
są na stronie dll files
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez copytco w 08 Sie 2009, 14:01

Podmieniłem textury, dodałem DLLa i dalej wyrzuca mi:
Kod: Zaznacz wszystko
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
Not enought textures for shader. Base texture: 'veh\veh_kamaz_kabin1a'.
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez monolit1935 w 08 Sie 2009, 14:02

dodaj ten 3 plik z kamaz kabina c pomoże
sprawdź unsera i zmień na:
vid_mode 1024x768
rs_wireframe on
rs_triplebuffer on
rs_renormalize on
rs_postprocess on
rs_occlusion on
rs_detail on
rs_compress_lmaps off
mt_physics on
hud_weapon on
hud_info off
hud_draw on
eff_sun_glare off
eff_glow off
cl_act_stuck_depth 2
cl_act_depth 4


sprawdź gamme i kontrast
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez copytco w 08 Sie 2009, 14:06

Dodałem wszystkie jakie były. :) Error mówi o braku shadera, nie textury...
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez monolit1935 w 08 Sie 2009, 14:10

naciśnij enter wpisz demo_record 111 doleć w jakieś miejsce gdzie jest widoczna siatka obiektów i znowu enter(a i napisz mi ile masz klatek w grze bo ja 4-7)

więc plik kamaz kabina masz ok
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez copytco w 08 Sie 2009, 18:17

Klatek mam cały czas dosyć sporo, a siatka obiektów widoczna jest cały czas, zaraz po zrespawnowaniu na każdym poziomie! Latanie więc nic mi nie dało. :)
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez monolit1935 w 08 Sie 2009, 22:12

spróbuj dorwać jakiś kompilator:np Visual C++
Jak znajdziesz dam ci opis na pw :wink:
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez Pridam w 18 Wrz 2009, 20:53

xKoweKx napisał(a):(głównie Nvidia GeForce FX 5200-5600 lub seria ATI 9600 najlepiej wraz ze starymi sterownikami z 2003 roku oraz inne, starsze modele kart graficznych z shaderami w wersji 1.1 - caleb59) mogą pobrać.


Tu się przejechałaś znalazłęm Dane o tej becie ze Skarbnicy Bet ,alph Czyli betaarchive.co.uk/

SLAYERMAGGOT napisał(a):Notes:
--------
The build works ONLY on GeForce 2/3 and ATi R300 video cards, also looks like community haven't all shaders of this build and they are broken and still no fix of it. If you are lucky with videocard you can see first try of making normal inventory and some new weapons. Hud is much more detailed, but locations are empty and dark (because of bad shaders).

If the build does not start because of an error of MSVCR70.dll and MSVCP70.dll, then them and put them in WINDOWS\system32.


Czyli w Tłumaczeniu Bulid działa tylko na GeForce 2/3 i Ati Radeon 300 Ale nie będzie miał wszystkich cieni ten bulid jest zepsuty i potrzebuje naprawy . Jeżeli będziesz szczęściarzem z twoją Kartą Graficzną będziesz mógł zobaczyć pierwsze postępy w tworzeniu normalnego ekwipunku i trochę nowych borni . Hud jest bardziej szczegółowy ale lokacje są puste i ciemne (ze względu na złe cienie )

Jeżeli bulid nie będzie chciał działać i wywali błąd MSVCR70.dll i MSVCP70.dll skopiuj je do WINDOWS\system32 i do katalogu z Alphą.

Reuploadowałem Screeny z Beta Archive na imgshack


Image

Image

Image
Tłumaczenie by me Na szybko może być trochę bez sensu ale macie ;)
Ostatnio edytowany przez Pridam 20 Wrz 2009, 20:17, edytowano w sumie 6 razy
Pridam
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 22 Sty 2009, 01:10
Ostatnio był: 21 Wrz 2009, 08:55
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1469 - Temat Ogólny

Postprzez monolit1935 w 19 Wrz 2009, 18:20

sądzisz że taka grafika jak w 1469 obsługuje jedynie T&L i SM 1.1
to już taki 1935 ( paskudny zresztą ) był robiony pod sm 2.0
chłopie ten poziom był napakowany schaderami poza tym wygląd tego levelu jest porównywalny a moim zdaniem lepszy od tego co prezentuje finalny :(
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości