S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Hellknight w 14 Paź 2010, 08:11

Dzięki za pomoc.
A myślałem że z Deposit Files to tak dobrze będzie...

----------------------------------------------------------------------
Teraz po włączeniu Alphy, normalnie wszystko działa, ale po próbie rozpoczęcia gry, wyświetla się taki ekran ładownia z logami THQ i GSC przeplatany z konsolą.
Jak zrzucam grę do paska a potem ponownie ją odnawiam, to się pojawia takie szare okienko (Jak w FAQ z intrem, ale w moim jest problem z jakimś plikiem)
Komuś się to kiedyś zdarzyło?
Może ktoś wie co mam zrobić?
Awatar użytkownika
Hellknight
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 02 Paź 2010, 17:07
Ostatnio był: 05 Lis 2014, 09:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez ElfikZły w 15 Paź 2010, 14:19

Mi to samo sie pokazuje mógłby ktos pomóc
Awatar użytkownika
ElfikZły
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 15 Paź 2010, 14:06
Ostatnio był: 03 Maj 2011, 20:57
Miejscowość: Pogorzyce
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -2

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 15 Paź 2010, 15:37

A panowanie zapomnieli, że to wczesna wersja gry i nie ma prawa działać u każdego? Jak nie działa to trudno. Wywal z dysku i nie marnuj nerwów, chyba że znajdziesz jakiś złoty środek na to. :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Hellknight w 15 Paź 2010, 15:58

@xKowekx
Kiedy będą wcześniejsze buildy?
Bo jak chcę wejść ze strony głównej to wyświetla się napis bodajże "404 - Nic nie znaleziono".
Awatar użytkownika
Hellknight
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 02 Paź 2010, 17:07
Ostatnio był: 05 Lis 2014, 09:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 8

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 15 Paź 2010, 16:58

Zaraz, a dział na forum nie wystarcza?
viewforum.php?f=61
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Hellknight.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Hellknight w 15 Paź 2010, 17:07

No w sumie..
Awatar użytkownika
Hellknight
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 02 Paź 2010, 17:07
Ostatnio był: 05 Lis 2014, 09:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 8

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 15 Paź 2010, 17:12

Działy na stronie już działają. I po co ten post u góry, bo nie rozumiem...? Nowe buildy na głównej pojawią się, mam nadzieję, niebawem.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez ElfikZły w 16 Paź 2010, 19:17

Wie ktos moze dlaczego wywala mi gre na Client Spawning ?
Kod: Zaznacz wszystko
                'xrCore' build 2215, Apr 25 2005

Initializing Engine...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* loading script class_registrator.script
* loading script smart_terrain.script
* loading script ce_switcher.script
* loading script se_switcher.script
* loading script ui_main_menu.script
* loading script se_stalker.script
* loading script se_artefact.script
* loading script se_car.script
* loading script se_monster.script
* loading script game_registrator.script
* loading script game_last_sv.script
* loading script game_last_cl.script
* loading script _G.script
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "default_controls.ltx"...
Starting INPUT device...
* sound: OpenAL: Using device 'DirectSound'.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:641]: NVIDIA GeForce 9400 GT
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2278 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 512K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
- r1_tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias -3.
Starting engine...
Loading actor: actor
* [Object-prefetch] objects: 1
* [Object-prefetch] time:    1527 ms
* [Object-prefetch] memory:  17469Kb
* [Object-prefetch] average: 1527.68 ms, 17888412 bytes
SERVER: Starting...
SERVER: Loading alife simulator...
Loading saved game "all.sav"...
* Loading spawn registry...
* loading script utils.script
* loading script xr_logic.script
6486 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* Navigation info : 623185 nodes, 12214 sectors, 47368 edges
9283 objects are successfully loaded
* Loading events...
* Loading tasks...
* Loading anomalies...
* Loading organizations and discoveries...
* Loading news...
* Game all is successfully loaded from file 'savedgames\all.sav' (1.049s)
SERVER: Connecting...
Executing config-script "banned.ltx"...
* loading script db.script
* loading script xr_spawner.script
CLIENT: Connecting to 'localhost'...
* Client connect on port 5445

client : connection accepted - <All Ok>
Opening stream...
Loading CFORM...
Material remapping ID: [Max:88, StaticMax:88]
Loading shaders...
* CL_TimeSync: DELTA: 0
* SSample: 2048x1536
* created RT($user$rendertarget), 2048x1536
* created RT($user$distort), 2048x1536
* SSample: enabled
* created RT($user$shadow), 512x512
* created RT($user$temp), 512x512
* created RT($user$projector), 512x512
Loading geometry...
* [Loading VB] 24685 verts, 771 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 37742 verts, 1326 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2303 Kb
* [Loading VB] 12297 verts, 432 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 969078 indices, 1892 Kb
Loading spatial-DB...
Loading details...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(50)
* [DETAILS] 16250 v(20), 10700 p
* [DETAILS] Batch(50), VB(317K), IB(62K)
Loading sectors & portals...
* Loading HOM: gamedata\levels\l01_escape\level.hom
Loading lights...
Loading game...
Loading AI objects...
Syncronizing...
CLIENT: Spawning...
* loading script bind_stalker.script
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#0.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#0:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#1.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#1:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#2.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#2:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#3.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#3:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#4.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#4:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#5.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#5:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#6.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#6:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#7.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#7:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#8.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#8:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#9.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#9:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#10.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#10:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#11.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#11:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#12.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#12:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#13.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#13:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#14.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#14:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#15.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#15:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#16.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#16:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#17.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#17:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#18.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#18:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#19.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#19:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#20.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#20:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#21.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#21:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#22.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#22:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#23.ogf
* CL_TimeSync: DELTA: 0
- Uncached model loading: meshes\brkbl#23:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#24.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#24:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#25.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#25:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#26.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#26:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#27.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#27:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#28.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#28:1
- Uncached model loading: gamedata\levels\l01_escape\meshes\brkbl#29.ogf
- Uncached model loading: meshes\brkbl#29:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\binoculars\wpn_binoculars.ogf
- Uncached model loading: weapons\binoculars\wpn_binoculars:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\binoculars\wpn_binoculars_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\binoculars\wpn_binoculars_hud:1
- Uncached model loading: weapons\binoculars\wpn_binoculars_hud:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\item_pda.ogf
- Uncached model loading: equipments\item_pda:1
- Uncached model loading: equipments\item_pda:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\light_night.ogf
- Uncached model loading: equipments\light_night:1
- Uncached model loading: equipments\light_night:2
- Uncached model loading: equipments\light_night:3
- Uncached model loading: equipments\light_night:4
- Uncached model loading: equipments\light_night:5
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\knife\wpn_knife.ogf
- Uncached model loading: weapons\knife\wpn_knife:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\knife\wpn_knife_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\knife\wpn_knife_hud:1
- Uncached model loading: weapons\knife\wpn_knife_hud:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\decor\ventilator_01.ogf
- Uncached model loading: physics\decor\ventilator_01:1
* loading script bind_physic_object.script
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\light\lampa_01_on.ogf
- Uncached model loading: physics\light\lampa_01_on:1
- Uncached model loading: physics\light\lampa_01_on:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\decor\priemnik_gorizont.ogf
- Uncached model loading: physics\decor\priemnik_gorizont:1
- Uncached model loading: physics\decor\priemnik_gorizont:2
- Uncached model loading: physics\decor\priemnik_gorizont:3
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\box\box_1a.ogf
- Uncached model loading: physics\box\box_1a:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\balon\balon_01.ogf
- Uncached model loading: physics\balon\balon_01:1
- Uncached model loading: physics\balon\balon_01:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\groza\wpn_groza.ogf
- Uncached model loading: weapons\groza\wpn_groza:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\item_transiver.ogf
- Uncached model loading: equipments\item_transiver:1
- Uncached model loading: equipments\item_transiver:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\stalker_killer_suit.ogf
- Uncached model loading: equipments\stalker_killer_suit:1
- Uncached model loading: equipments\stalker_killer_suit:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\decor\tv_1.ogf
- Uncached model loading: physics\decor\tv_1:1
- Uncached model loading: physics\decor\tv_1:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\decor\tiski.ogf
- Uncached model loading: physics\decor\tiski:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\door\door_trader.ogf
- Uncached model loading: physics\door\door_trader:1
- Uncached model loading: physics\door\door_trader:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\light\lampa_abajur_01.ogf
- Uncached model loading: physics\light\lampa_abajur_01:1
- Uncached model loading: physics\light\lampa_abajur_01:2
- Uncached model loading: physics\light\lampa_abajur_01:3
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\door\door_traders_box.ogf
- Uncached model loading: physics\door\door_traders_box:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\actors\trader\trader.ogf
- Uncached model loading: actors\trader\trader:1
* loading script bind_monster.script
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\vehicles\mi24\veh_mi24_u_01.ogf
- Uncached model loading: physics\vehicles\mi24\veh_mi24_u_01:1
- Uncached model loading: physics\vehicles\mi24\veh_mi24_u_01:2
- Uncached model loading: physics\vehicles\mi24\veh_mi24_u_01:3
- Uncached model loading: physics\vehicles\mi24\veh_mi24_u_01:4
* loading script bind_heli.script
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\item_merger.ogf
- Uncached model loading: equipments\item_merger:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\projector.ogf
- Uncached model loading: equipments\projector:1
- Uncached model loading: equipments\projector:2
- Uncached model loading: equipments\projector:3
- Uncached model loading: equipments\projector:4
- Uncached model loading: equipments\projector:5
* loading script bind_restrictor.script
* loading script xr_motivator.script
* loading script xr_sound.script
* loading script sound_theme.script
* loading script xr_light.script
* loading script xr_state.script
* loading script state_mgr.script
* loading script xr_evaluators_id.script
* loading script xr_actions_id.script
* loading script state_mgr_weapon.script
* loading script state_mgr_movement.script
* loading script state_mgr_mental.script
* loading script state_mgr_bodystate.script
* loading script state_mgr_direction.script
* loading script state_mgr_animstate.script
* loading script state_mgr_animation.script
* loading script xr_reactions.script
* loading script xr_assistance.script
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ammo\ammo_545x39_ap.ogf
- Uncached model loading: weapons\ammo\ammo_545x39_ap:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ammo\ammo_9x18_pbp.ogf
- Uncached model loading: weapons\ammo\ammo_9x18_pbp:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ak74\wpn_ak74.ogf
- Uncached model loading: weapons\ak74\wpn_ak74:1
- Uncached model loading: weapons\ak74\wpn_ak74:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ak74\wpn_ak74_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\ak74\wpn_ak74_hud:1
- Uncached model loading: weapons\ak74\wpn_ak74_hud:2
- Uncached model loading: weapons\ak74\wpn_ak74_hud:3
- Uncached model loading: weapons\ak74\wpn_ak74_hud:4
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\pm\wpn_pm.ogf
- Uncached model loading: weapons\pm\wpn_pm:1
- Uncached model loading: weapons\pm\wpn_pm:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\pm\wpn_pm_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\pm\wpn_pm_hud:1
- Uncached model loading: weapons\pm\wpn_pm_hud:2
- Uncached model loading: weapons\pm\wpn_pm_hud:3
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ammo\ammo_545x39_fmj.ogf
- Uncached model loading: weapons\ammo\ammo_545x39_fmj:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ak-74u\ak74u.ogf
- Uncached model loading: weapons\ak-74u\ak74u:1
- Uncached model loading: weapons\ak-74u\ak74u:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ak-74u\wpn_ak74u_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\ak-74u\wpn_ak74u_hud:1
- Uncached model loading: weapons\ak-74u\wpn_ak74u_hud:2
- Uncached model loading: weapons\ak-74u\wpn_ak74u_hud:3
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\item_aptechka.ogf
- Uncached model loading: equipments\item_aptechka:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\decor\rupor.ogf
- Uncached model loading: physics\decor\rupor:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\soldier_suit.ogf
- Uncached model loading: equipments\soldier_suit:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ammo\ammo_9x18_fmj.ogf
- Uncached model loading: weapons\ammo\ammo_9x18_fmj:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\fort\wpn_fort.ogf
- Uncached model loading: weapons\fort\wpn_fort:1
- Uncached model loading: weapons\fort\wpn_fort:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\fort\wpn_fort_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\fort\wpn_fort_hud:1
- Uncached model loading: weapons\fort\wpn_fort_hud:2
- Uncached model loading: weapons\fort\wpn_fort_hud:3
- Uncached model loading: gamedata\meshes\food\conserv1.ogf
- Uncached model loading: food\conserv1:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\vodka\vodka_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\vodka\vodka_hud:1
- Uncached model loading: weapons\vodka\vodka_hud:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\item_bandage.ogf
- Uncached model loading: equipments\item_bandage:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\actors\novice\green_stalker_10.ogf
- Uncached model loading: actors\novice\green_stalker_10:1
- Uncached model loading: actors\novice\green_stalker_10:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\bred\bred.ogf
- Uncached model loading: weapons\bred\bred:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\actors\novice\green_stalker_9.ogf
- Uncached model loading: actors\novice\green_stalker_9:1
- Uncached model loading: actors\novice\green_stalker_9:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ammo\ammo_12x70_buck.ogf
- Uncached model loading: weapons\ammo\ammo_12x70_buck:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\toz34\wpn_toz34_ext.ogf
- Uncached model loading: weapons\toz34\wpn_toz34_ext:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\toz34\wpn_toz34_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\toz34\wpn_toz34_hud:1
- Uncached model loading: weapons\toz34\wpn_toz34_hud:2
- Uncached model loading: weapons\toz34\wpn_toz34_hud:3
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\kolbasa\kolbasa.ogf
- Uncached model loading: weapons\kolbasa\kolbasa:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\actors\novice\green_stalker_8.ogf
- Uncached model loading: actors\novice\green_stalker_8:1
- Uncached model loading: actors\novice\green_stalker_8:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\bm_16\wpn_bm-16.ogf
- Uncached model loading: weapons\bm_16\wpn_bm-16:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\bm_16\wpn_bm-16_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\bm_16\wpn_bm-16_hud:1
- Uncached model loading: weapons\bm_16\wpn_bm-16_hud:2
- Uncached model loading: weapons\bm_16\wpn_bm-16_hud:3
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\anomaly\artefact_blackdrip.ogf
- Uncached model loading: physics\anomaly\artefact_blackdrip:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\pb\wpn_pb.ogf
- Uncached model loading: weapons\pb\wpn_pb:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\pb\wpn_pb_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\pb\wpn_pb_hud:1
- Uncached model loading: weapons\pb\wpn_pb_hud:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\stalker_suit.ogf
- Uncached model loading: equipments\stalker_suit:1
* loading script xr_zones.script
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ammo\ammo_9x18_pmm.ogf
- Uncached model loading: weapons\ammo\ammo_9x18_pmm:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\vodka\vodka.ogf
- Uncached model loading: weapons\vodka\vodka:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\bandit_suit.ogf
- Uncached model loading: equipments\bandit_suit:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\upgrade\wpn_scope.ogf
- Uncached model loading: weapons\upgrade\wpn_scope:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_torso.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_torso:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_foot1.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_foot1:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_foot2.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_foot2:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_head.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_head:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_hend1.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_hend1:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_hend2.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_hend2:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\box\expl_dinamit.ogf
- Uncached model loading: physics\box\expl_dinamit:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\monsters\crow\crow.ogf
- Uncached model loading: monsters\crow\crow:1
- Uncached model loading: monsters\crow\crow:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\monsters\flesh\flesh.ogf
- Uncached model loading: monsters\flesh\flesh:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\box\box_pak_01.ogf
- Uncached model loading: physics\box\box_pak_01:1
- Uncached model loading: physics\box\box_pak_01:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\box\box_wood_01.ogf
- Uncached model loading: physics\box\box_wood_01:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\box\box_1c.ogf
- Uncached model loading: physics\box\box_1c:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\box\box_1b.ogf
- Uncached model loading: physics\box\box_1b:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_combine_pose_01.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_combine_pose_01:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\decor\kiy.ogf
- Uncached model loading: physics\decor\kiy:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_combine_pose_05.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_combine_pose_05:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\anomaly\artefact_blackdrip_2.ogf
- Uncached model loading: physics\anomaly\artefact_blackdrip_2:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\equipments\item_antirad.ogf
- Uncached model loading: equipments\item_antirad:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_combine_pose_06.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_combine_pose_06:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\decor\sign_mine.ogf
- Uncached model loading: physics\decor\sign_mine:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ammo\ammo_og-7b.ogf
- Uncached model loading: weapons\ammo\ammo_og-7b:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\ammo\ammo_vog-25p.ogf
- Uncached model loading: weapons\ammo\ammo_vog-25p:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\dead_body\skelet_combine_pose_04.ogf
- Uncached model loading: physics\dead_body\skelet_combine_pose_04:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\vehicles\niva\veh_niva_u_01.ogf
- Uncached model loading: physics\vehicles\niva\veh_niva_u_01:1
- Uncached model loading: physics\vehicles\niva\veh_niva_u_01:2
- Uncached model loading: physics\vehicles\niva\veh_niva_u_01:3
- Uncached model loading: physics\vehicles\niva\veh_niva_u_01:4
- Uncached model loading: physics\vehicles\niva\veh_niva_u_01:5
- Uncached model loading: physics\vehicles\niva\veh_niva_u_01:6
- Uncached model loading: physics\vehicles\niva\veh_niva_u_01:7
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\large_trash\koleso_02.ogf
- Uncached model loading: physics\large_trash\koleso_02:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\large_trash\garbage_9.ogf
- Uncached model loading: physics\large_trash\garbage_9:1
- Uncached model loading: physics\large_trash\garbage_9:2
- Uncached model loading: physics\large_trash\garbage_9:3
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\stul\lavochka_01.ogf
- Uncached model loading: physics\stul\lavochka_01:1
- Uncached model loading: physics\stul\lavochka_01:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\decor\vedro_01.ogf
- Uncached model loading: physics\decor\vedro_01:1
- Uncached model loading: physics\decor\vedro_01:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\balon\bochka_close_1.ogf
- Uncached model loading: physics\balon\bochka_close_1:1
- Uncached model loading: physics\balon\bochka_close_1:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\krovati\krovat_01.ogf
- Uncached model loading: physics\krovati\krovat_01:1
- Uncached model loading: physics\krovati\krovat_01:2
- Uncached model loading: physics\krovati\krovat_01:3
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\zabor\zabor_dver_01.ogf
- Uncached model loading: physics\zabor\zabor_dver_01:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\small_trash\doski_br_02.ogf
- Uncached model loading: physics\small_trash\doski_br_02:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\decor\banka_kraski_1.ogf
- Uncached model loading: physics\decor\banka_kraski_1:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\large_trash\shifer_02.ogf
- Uncached model loading: physics\large_trash\shifer_02:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\stol\stol_obedenniy.ogf
- Uncached model loading: physics\stol\stol_obedenniy:1
- Uncached model loading: physics\stol\stol_obedenniy:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\stul\stul_1a.ogf
***STOP*** file 'P:\xrCore\FS.cpp', line 318.
***Reason***: *** Assertion failed ***
Expression: dwSize==dest_size

***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_Hazerus_10-16-10_19-12-02.mdmp'
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_Hazerus_10-16-10_19-12-04.mdmp'

Uwagi moderatora:

Log w [code]! - ati
Awatar użytkownika
ElfikZły
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 15 Paź 2010, 14:06
Ostatnio był: 03 Maj 2011, 20:57
Miejscowość: Pogorzyce
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -2

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 16 Paź 2010, 19:27

Może błąd w którymś pliku modeli... Skopiuj zawartość tego folderu do gamedata\meshes\physics\stul\ i podmień pliki: [ http://www.speedyshare.com/files/24723550/stul.rar ]
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez ElfikZły w 17 Paź 2010, 10:42

Dobra potrzebne mi jest jeszcze tylko 1 gdyz wiem ze trzeba wywalic K-Lite Codec Pack ale tego dziadostwa nie mam.
Kod: Zaznacz wszystko
CLIENT: Synchronising...
* loading script modules.script
* loading script sr_idle.script
* loading script sr_no_weapon.script
* loading script sr_tip.script
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\bolt\wpn_bolt.ogf
- Uncached model loading: weapons\bolt\wpn_bolt:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\bolt\wpn_bolt_hud.ogf
- Uncached model loading: weapons\bolt\wpn_bolt_hud:1
- Uncached model loading: weapons\bolt\wpn_bolt_hud:2
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\anomaly\artefact_myasorubka2.ogf
- Uncached model loading: physics\anomaly\artefact_myasorubka2:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\weapons\rpg_7\wpn_rpg_7_grenade.ogf
- Uncached model loading: weapons\rpg_7\wpn_rpg_7_grenade:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\anomaly\artefact_gravy1.ogf
- Uncached model loading: physics\anomaly\artefact_gravy1:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\anomaly\artefact_gravy2.ogf
- Uncached model loading: physics\anomaly\artefact_gravy2:1
- Uncached model loading: gamedata\meshes\physics\anomaly\artefact_gravy3.ogf
- Uncached model loading: physics\anomaly\artefact_gravy3:1
* loading script level_news.script
* loading script avi_start.script
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
Can't open video stream
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_Hazerus_10-16-10_20-20-06.mdmp'
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_Hazerus_10-16-10_20-20-08.mdmp'


- - -

Jak by mial ktos z tym problem to rozwiazanie znalazlem wchodzimy do gamedata/script i szukamy avi_start robimy kopie zapasowa ai wywalamy po tym wszystko powinno isc jak spłatka :)

Uwagi moderatora:

Double post, ale to już moja wina, bo ci zablokowałem poprzedniego posta. :D POZA TYM PISZ Z POLSKIMI ZNAKAMI! - xKoweKx
Awatar użytkownika
ElfikZły
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 15 Paź 2010, 14:06
Ostatnio był: 03 Maj 2011, 20:57
Miejscowość: Pogorzyce
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -2

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Wilczan w 21 Paź 2010, 22:30

joł. Witam witam... jestem zielony w tej materii ale chciałem wrzucić sobie na PeCeta ten build, ale no nie wiem jak to ugryźć jak chycić.... jak to to się instaluje? czy jest normalnie przeskok pomiędzy poziomami, czy trzeba każdy ładować osobno? dzięki z góry za odpowiedzi. :kotek:
-"No i poszło w Anomalie..." - rzekł Hitori obserwując wybuch czołgu przez lornetkę - "Niech to Zona pochłonie..."
Awatar użytkownika
Wilczan
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 11 Paź 2010, 23:30
Ostatnio był: 09 Lis 2010, 22:22
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 21 Paź 2010, 22:56

Rozpakowujesz, uruchamiasz z pliku .bat (exe też działa) - wystarczy przejrzeć temat, bo masz tutaj masę pytań i odpowiedzi. :) Między levelami przeskakujesz level changerami (standardowo) oraz komendą jump_to_level w konsoli.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości