S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Wilczan w 22 Paź 2010, 22:03

co moge zrobić by gra odpalała mi sie nie w oknie a w normalnym trybie fullscreen?
-"No i poszło w Anomalie..." - rzekł Hitori obserwując wybuch czołgu przez lornetkę - "Niech to Zona pochłonie..."
Awatar użytkownika
Wilczan
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 11 Paź 2010, 23:30
Ostatnio był: 09 Lis 2010, 22:22
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 24 Paź 2010, 12:36

W user.ltx musi być:

Kod: Zaznacz wszystko
rs_fullscreen on
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Wilczan w 24 Paź 2010, 19:50

owszem mam tak.... i dalej nic.

Dobra, więc rozwiązałem problem, otóż:

xKoweKx napisał(a):W user.ltx musi być:

Kod: Zaznacz wszystko
rs_fullscreen on


i

w user_koan.ltx musi być:

Kod: Zaznacz wszystko
rs_fullscreen on
[/quote]


H.
-"No i poszło w Anomalie..." - rzekł Hitori obserwując wybuch czołgu przez lornetkę - "Niech to Zona pochłonie..."
Awatar użytkownika
Wilczan
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 11 Paź 2010, 23:30
Ostatnio był: 09 Lis 2010, 22:22
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Naznaczony11 w 30 Sty 2011, 10:48

zrobiłem tak jak pisało ale mi wyskakuje 3 błędy jeden o dzwięku i 2 o logs. plis o pomoci potem pisze "trwa wyszukiwanie problemu" mam windows 7.z góry dzięki
Image
Awatar użytkownika
Naznaczony11
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 23 Paź 2010, 09:18
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 23:54
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -5

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Ilja w 22 Sty 2012, 15:00

Zainstalowałem z linka z pierwszej strony - build i pierwszy patch. Za każdym razem wywala coś takiego i widzę tylko ciemny ekran. Wie ktoś co z tym zrobić? Winrar przy rozpakowywaniu dawał komunikat ''nagły koniec archiwum''
Kod: Zaznacz wszystko
'xrCore' build 2215, Apr 25 2005
Initializing Engine...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* loading script class_registrator.script
* loading script smart_terrain.script
* loading script ce_switcher.script
* loading script se_switcher.script
* loading script ui_main_menu.script
* loading script se_stalker.script
* loading script se_artefact.script
* loading script se_car.script
* loading script se_monster.script
* loading script game_registrator.script
* loading script game_last_sv.script
* loading script game_last_cl.script
* loading script _G.script
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "default_controls.ltx"...
Starting INPUT device...
* sound: OpenAL: Using device 'DirectSound'.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68E0]: ATI Mobility Radeon HD 5470                         
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1739 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 512K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
- r1_tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias -3.
***STOP*** file 'P:\xr_3da\GameFont.cpp', line 44.
***Reason***: *** Assertion failed ***
Expression: FS.exist(fn,"$game_textures$",buf,".ini")
gamedata\textures\ui\ui_font_menu.ini
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_Irek_01-22-12_13-33-04.mdmp'
Ostatnio edytowany przez Ilja 23 Sty 2012, 21:12, edytowano w sumie 2 razy
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 22 Sty 2012, 15:33

***Reason***: *** Internal Error ***

No niestety, ale wg mnie możesz się pożegnać z buildem. Na niektórych konfiguracjach komputera po prostu niektóre buildy nie chcą działać i nic na to nie poradzisz. Wiele osób tak ma, więc nie jesteś sam. Zawsze możesz spróbować uruchomić builda pod wirtualnym systemem, np. za pomocą VMware Player.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez BJ Blazkowicz w 22 Sty 2012, 23:46

Expression: FS.exist(fn,"$game_textures$",buf,".ini")
gamedata\textures\ui\ui_font_menu.ini


Milord zapomniał chyba jak sie logi czyta.
podmień plik ui_font_menu.ini na ten z normalnego SoCa i spróbuj.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Ilja w 23 Sty 2012, 21:12

Zrobiłem jak radził BJ, ale wyskakuje nowa pretensja -

Kod: Zaznacz wszystko
Starting engine...
Loading actor: actor
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
Can't find model file 'actors\hero\stalker_novice.ogf'.
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_Irek_01-23-12_19-47-29.mdmp'


EDIT - jest pełno tych plików - powinność, ekolodzy, najemnicy sądząc po nazwach. Wszystkich podmieniam na stalker_hood, ale dzisiaj już nie zdążę tego skończyć. Sporo tu tych braków...
EDIT2 - dałem sobie spokój po 4-5 godzinach zabawy. Chyba i tak wytrzymałem długo. Trudno nie pogram :|
Ostatnio edytowany przez Ilja 28 Sty 2012, 02:07, edytowano w sumie 2 razy
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 23 Sty 2012, 22:06

Wejdź do tego folderu, skopiuj obojętnie jaki model i wklej do tego samego folderu, a potem zmień jego nazwę na "stalker_novice.ogf".
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez jalkavaki w 23 Sty 2012, 22:57

Da radę wrzucić na jakieś inne serwery? Megaupload nie działa a z depositfiles ciągnę od 16.00 i do tej pory jest 100MB ściągnięte.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 24 Sty 2012, 03:10

Proszę bardzo. Wrzuciłem na nasz serwer.

[ http://stalker.pl/download/?did=39 ]
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Postprzez LOST w 27 Sty 2012, 20:54

Wie ktoś może jak zmniejszyć ustawienia graficzne w tym, bo tnie mi jak cholera, a zwykły STALKER chodzi fajnie,
Alfy miały mieć DUŻO mniejsze wymagania. Chciał bym pooglądać stare lvl ale w takim pokazie slajdów nie daję rady;/ Ktoś ma jakieś rady ? :D
Ogarnąłem pograłem i się pytam dlaczego zniszczyli takie fajne mapy ?!! A w szczególności wysypisko... :-/
LOST
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 26 Gru 2011, 13:30
Ostatnio był: 10 Mar 2012, 11:03
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości