S.T.A.L.K.E.R. Build 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

S.T.A.L.K.E.R. Build 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez copytco w 25 Sty 2010, 12:03

Kolejny dzień, kolejne alphy. :) Tym razem pojawiły się techdema z targów E3.

1472

Alpha zawiera:
old garbage
old agroprom
old escape
old stancia

ImageImage

DOWNLOAD
Źródło I:



HASŁO DO ARCHIWUM
Kod: Zaznacz wszystko
DEA54DBC5BF19B795CB3FE37C7581829


1472 Nvidia

Według moich informacji, alpha ta to pokazówka DX9, wycięta z "całej" 1472. Nie działa na sprzęcie nowszym od GF z serii 5xxx :P

DOWNLOAD
Źródło I:


1475

Alpha zawiera:
Rostok factory
laboratory
tests levels

Image Image Image Image Image

DOWNLOAD
Źródło I:

Patch I:
Ostatnio edytowany przez copytco, 25 Sty 2010, 12:08, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post copytco otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KoweK.
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez lukass w 25 Sty 2010, 15:00

Genialne podziemia/laboratorium w 1475, tyko przydałaby się latarka. Bóg jeden wie ile tam jest poziomów :D
I co to za magnesy się wszędzie poniewierają, jakieś pierwowzory artefaktów ?
I jeszcze jedno, czemu ALPHA potrzebuje połączenia z netem ?

EDIT: gdzie tutaj jest Rostok i czy możecie uruchomić lab1.bat ?
Ostatnio edytowany przez lukass 25 Sty 2010, 15:58, edytowano w sumie 3 razy
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez atikabubu w 25 Sty 2010, 15:12

Prawdopodobnie zabezpieczenie anty-kradzieżowe ;)
Daje namiary do GSC i wiadomo kto 'wyciekł' alphę ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 25 Sty 2010, 15:54

Miód :) A fota wysypiska w tej wersji to aż się prosi by zostać w finalce... szkoda że z niej zrezygnowamo... Myślę że dlatego że inne lokacje nie dorównuja jej klimatem :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez PrzemoC w 26 Sty 2010, 15:03

Te podziemia... Widać że to X18. Szkoda że w SoC GSC tak je okroiło... Poziomów naliczyłem dwa,
miejscówka trzyma klimat. W Generators są świetne zniekształcenia terenu. Jak w CS...
GSC użyło ich dopiero w CS. Ogólnie fajne rzeczy alpha zawiera, radzę przejrzeć sobie gamedatę :wink:

S.P wie ktoś jak dla plików .bat z których się to odpala stale ustalić koligację na CPU0?
Z taka prędkością to ja opróżniam magazynek kałacha w 1,5 s... A przy Menadżerze zadań
się zamyka.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez atikabubu w 26 Sty 2010, 19:48

Chodzi o to że za szybko chodzi?
Tu wprawdzie masz tutorial do Arma2 ale sedno sprawy jest zachowane ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 29 Sty 2010, 12:56

Piękne Wysypisko, ciekawy poziom X18 - bardziej realistyczny - ale czy lepszy? Może tak zachwalamy, bo to w końcu coś innego. ;) Co do Fabryki Rostok - myślałem, że screeny, które mam to rendery. :O A to rzeczywiście tak ładnie wygląda... do tego to DirectX 8. Ach, panowie z GSC postarali się, nie ma co.
Levele testowe z fizyką, szczurami trochę kiepskie - na trailerze o wiele lepiej to wyglądało, chyba musieli wykonać masę prób, by ciała stalkerów im tak ładnie upadały... mi się przeważnie dziwnie wyginały, aczkolwiek i tak uważam, że fizyka tutaj jest świetna - wystarczyło wyeliminować parę błędów (bez błędów taka fizyka jest w 1935).

Na koniec posta film z X18. ;)

"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez BJ Blazkowicz w 29 Sty 2010, 20:17

X18 faktycznie jest dużo lepszy i o niebo lepszy jeżeli o klimat chodzi. Światła są genialne (pięknie wyglądające świetlówki) i układ pomieszczeń jakiś taki "bardziej prawdopodobny" jest, o poprzewracanych stołach i krzesłach nie wspomnę. Ogółem to mam nadzieję że właśnie ten poziom ujrzymy w Lost Alpha.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez level w 17 Lut 2010, 16:54

witam was ! Jestem zapaleńcem tej gry..... i wczoraj ściągnąłem tą właśnie Alphe z tego tematu. Jednak po odpaleniu któregokolwiek pliku mam informację w panelu poczatkowym:

! Level not compiled: rostok_offline\

i tutaj się wszystko zawiesza dopóki nie wpisze quit i nie wyjdę.
Bardzo chciałbym pośmigać sobie i zobaczyć czego nie włożono do Cienia Czernobyla. Proszę Was o pomoc :(.

Sys: xp home edition, sp3. Przeszedłem na tym wszystko aż po Prypiata.

level
Wygnany z Zony

Posty: 2
Dołączenie: 17 Lut 2010, 16:45
Ostatnio był: 23 Lut 2010, 15:22
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez atikabubu w 14 Mar 2010, 10:23

Dzisiaj odpaliłem wreszcie Rostok na 1475 (Kowek, czemu się nie podzieliłeś z ludźmi sposobem? :P)
W załączniku jest bat do odpalenia, wypakowujemy do katalogu z 1475 i odpalamy.
Załączniki
rostok.zip
bat do odpalenia Rostok Factory w 1475
(192 Bajty) Ściągnięto 411 razy
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez ViS w 15 Mar 2010, 16:01

A mnie się ta alpha 1475 nie chce odpalić :mad: Ściągnąłem patcha i dalej jest to samo. Żaden level nie chce ruszyć, bo zaraz na początku wywala jakiś błąd i tak za każdym razem
Poniżej wklejam loga, może ktoś coś poradzi

Initializing File System...
FS: 1312 files cached, 112Kb memory used.
'xrCore' build 1475, Jul 15 2003

* mailSLOT successfully created.
Initializing Engine...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
Executing config-script "user.ltx"...
Starting INPUT device...
Starting RENDER device...
* GPU: RADEON 9200 SERIES
***STOP*** file '.\HW.cpp', line 186.
***Reason***: *** API-failure ***
Invalid call
Expression: HW.pD3D->CreateDevice(D3DADAPTER_DEFAULT, DevT, m_hWnd, GPU, &P, &pDevice )
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1472 i 1475 - Temat Ogólny

Postprzez iMattheush w 16 Mar 2010, 08:15

U mnie taki sam log, może ktoś by pomógł? Inne alphy (1510, 1580, 1844, 2205) działają bez zarzutu, a ta alpha jakaś oporna
iMattheush
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 01 Gru 2009, 17:10
Ostatnio był: 07 Paź 2021, 18:38
Miejscowość: Prypeć (Припять)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Następna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość