[SDK] Instalacja i użytkowanie

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez Wheeljack w 07 Mar 2016, 21:02

W level editorze umieszczasz tylko obiekty, które wcześniej tworzysz w programach takich jak maya, 3dsmax czy milkshape. Modelujesz cokolwiek chcesz, wrzucasz model w formacie .object do odpowiedniego folderu w sdk (rawdata/cośtam - nie pamiętam dokładnie, znajdziesz, są tam wszystkie obiekty dostępne w LE), umieszczasz to na mapie. Zielone sfery to elementy spawnu, anomalie i inne ch*jki. O przejściach pomiędzy mapami był tutorial, ale :u3: nie raczył go wrzucić na forum, gdzieś tu powinien być: http://www.stalkerin.gameru.net/wiki/in ... 1%86%D0%B0
Co do drugiej części posta: coś pewnie się znajdzie, ale musisz szukać na jakimś gameru, albo amk forum, ale prościej będzie użyć map z multi.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Reklamy Google

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez STALKER2000PL w 21 Cze 2017, 17:55

witam was po tym długim i nieszczęsnym czasie banów na GTA online i nic nie robienia. Wracam po tym ch*jowym okresie bez kompa laptopa itp. Teraz mam już komputer, dobra skonczę pierd*olic i przejdę do sedna, otóż zacząłem modyfikować moda dead city 4.80 , bronie już prawie poprawione teraz przyszedł czas na dodatkowe kombinezony i tu jest ten felerny uciążliwy błąd otóż gdy chcę przekonwertować plik z .OGF do .object to wyskakuje mi TO:
http://up.oblivionlost.pl/images/324972 ... 802122.png
bardzo proszę o pomoc ponieważ to hamuje moje prace nad tym modem, sorki za odkop
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez Wheeljack w 21 Cze 2017, 18:36

Inne modele dają się konwertować? Bo może ten jest jakiś kwiknięty, zawsze możesz przekonwertować przy pomocy jakiegoś cudownego programu typu maya.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez STALKER2000PL w 21 Cze 2017, 22:12

Z innymi plikami ten sam problem , nawet jak chciałem przekonwertować mape BAR to mi to na końcu wyskakiwało.
Edit: prace nieszczęśliwie stanęły z tego powodu że na 3ds max jest 30dniowa wersja próbna ale na najnowszą wersję która nie obsługuje stalkerowskich pluginow, Maya 2009 jest tak chu*owym programem że nie posiada wersji trial , a crack na niego nie działa a ja złodziejom nie będę płacił. Proszę o pomoc.
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Poprzednia

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość