Zadania storyline

Re: Zadania storyline

Postprzez Kacper777 w 31 Sty 2015, 13:17

Odpowiedź na drugie pytanie jasna, dzięki. Ale w takim razie jak to jest w Zewie Monolitu i być może jakiś innych modach, że nie ma podanej nazwy pliku przed funkcją lub zmienną. Jest tylko <tag>moja_zmienna<tag> , a i tak działa. Tak tylko z ciekawości pytam ;)
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Reklamy Google

Re: Zadania storyline

Postprzez Cromm Cruac w 31 Sty 2015, 14:12

Jeżeli dana zmienna lub funkcja jest zdefiniowana lokalnie, w tym samym pliku .script to nie trzeba tego dopisywać. Tylko odwołania do zewnętrznych zmiennych czy funkcji muszą być poprzedzone nazwą skryptu, w którym występują.

Możesz też przypisać lokalną zmienną do zewnętrznej np.
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
local x = nazwa_innego_skryptu.nazwa_zmiennej
jakaś_funkcja(x) --to samo co jakaś_funkcja(nazwa_innego_skryptu.nazwa_zmiennej)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Zadania storyline

Postprzez Kacper777 w 07 Lut 2016, 00:39

Mam problem. Wzorując się na przykładzie próbowałem stworzyć własne zadanie, które polega na przyniesieniu Sidorowiczowi winchestera, w którego uzbroiłem jednego z bandytów w fabryce w kordonie, edytując plik character_desc_escape. Niestety wywala mnie do pulpitu z logiem

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : start_node && path
[error]Function      : CXml::NavigateToNode
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line          : 97
[error]Description   : NavigateToNode failed in XML file
[error]Arguments     : gameplay\dialogs_escape.xml
 
stack trace:
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Zadania storyline

Postprzez Poldzer w 07 Lut 2016, 11:43

Nie powiem Ci dokładnie, ale log mówi, ze czegoś brakuje w xml-u jakimś.
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: Zadania storyline

Postprzez Kacper777 w 12 Lut 2016, 21:30

Czy jeśli chcę zmodować moda, w którego gamedacie brakuje niektórych plików, mogę stworzyć je sam wzorując się na innych i gra je odczyta?
Na przykład
w katalogu gamedata/config/text/pol pliki stable_dialogs_nowe i stable_storyline_info_nowe
w katalogu gamedata/config/gameplay pliki
character_desc_nowe
dialogs_nowe
info_Inowe
storyline_info_nowe
tasks_nowe

Wiem, że modowanie moda to nie to samo co modowanie oryginalnej gry, ale na pewno też się da jakoś to zrobić.
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Zadania storyline

Postprzez Pangia w 12 Lut 2016, 21:51

Możesz spróbować, ale to dość żmudna robota, bo nie jesteś w stanie określić, jakich plików brakuje i jaka powinna być ich zawartość, jeżeli sam z siebie tego nie wiesz, a z loga dowiesz się tylko o pierwszym napotkanym przez grę błędzie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Poprzednia

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości