[SDK] Instalacja i użytkowanie

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez Wheeljack w 30 Gru 2015, 20:14

To nonsens!... :TM: :u3:
Jak dla mnie to do folderu z converterem skopiowałeś skrót cmd, a nie cmd, popraw i wtedy próbuj.

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive STALKER2000PL.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Reklamy Google

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez atikabubu w 30 Gru 2015, 22:29

Ja tam nic nie chcę mówić, ale nie trzeba się je*ać z kopiowaniem cmd... o ile ma się podstawową wiedzę o poruszaniu po systemie :u3:

Przechodzimy do folderu roboczego :u3:
Image
Wpisujemy cmd do paska adresu :u3:
Image
Cieszymy się odpalonym cmd z ustawioną już ścieżką :u3:
Image

:

Dla niekumatych i bolidupnych - nazwa folderu prosto od imć Stonogi
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane

Za ten post atikabubu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez Wheeljack w 30 Gru 2015, 22:54

Zaraz zaraz... ale nie do końca rozumiem tego opisu - po co te zabiegi? :TM: :u3: Po wklejeniu wszystko mamy na wierzchu, a tak to masa klikaniny, kompletnie nie rozumiem - to bezsens!... :TM: :u3:
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez Zer0Frost w 11 Sty 2016, 03:06

Witam.
Chciałem poprawić kilka celowników broni i długo szukałem instrukcji obsługi narzędzi do modowania STALKER'a.
Znalazłem importer do blendera aby edytować pliki .ogf ale nie było eksportera. (xray importer do blendera nawet nie działał)
Doczytałem ze r_populik polecił xray max tools. Mam te skrypty w 3ds 2015 ale nie widzę nic co mogło by importować te .ogf'y. Sprawdzałem konwerter .ogf na jakiś inny format ale nie działało (problemy z javą w której konwerter był pisany)
Byłbym niezmiernie wdzięczny za jakieś wskazówki co z tymi .ogf'ami.
Awatar użytkownika
Zer0Frost
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Sty 2016, 02:37
Ostatnio był: 17 Lut 2024, 22:24
Kozaki: 0

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez r_populik w 11 Sty 2016, 10:54

Musisz ogf przekonwertować na object za pomocą stalkerowskiego konwertera. Format object otworzysz w maksie za pomocą xray max tools. Za pomocą tych samych narzędzi możesz edytowany model wyeksportować znów do formatu object, który potem otwierasz w Actor Editorze, obrabiasz i eksportujesz do finalnego ogf-a.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez STALKER2000PL w 11 Sty 2016, 23:19

Dobra jeszcze jedno pytanie bo jak wpisuje żeby rozpakować do -level w cmd to pisze mi tak:
Image

EDIT: Pomoże mi ktoś?
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez Wheeljack w 12 Sty 2016, 23:21

Nomż, jeden z moich ulubionych błędów, bo zawsze dostawałem rady "źle ustawiłeś ścieżkę :u3:". Skopiowałeś aby folder z mapą do gamedaty sdk?
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez MatrixSTR w 13 Sty 2016, 07:55

Musisz przenieść SDK do innego folderu, tak żeby ścieżka do niego nie zawierała żadnej spacji i innych dziwnych znaków.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez STALKER2000PL w 16 Sty 2016, 21:02

A co zawiera spacje?
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez HitFan w 16 Sty 2016, 22:00

Program Files i X-Ray SDK
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez STALKER2000PL w 17 Sty 2016, 21:29

Ale wcześniej nie robiło to żadnego problemu gdy miałem gamedate wypakowana ze soca a gdy ja usunąłem i dodałem gamedate z copa to zaczął się ten problem co w screenie
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez Kacper777 w 07 Mar 2016, 20:32

Jak zmieniać ukształtowanie terenu i tworzyć ściany. Bo bym kciał siedzibę naukowców własną stworzyć tylko nie wiem czy to wykonalne. Jak dodawać przejścia między poziomami? Póki co to ogarniam tylko dodawanie stałych obiektów i przedmiotów.
I w ogóle można tworzyć jakoś własne obiekty i dodawać do gry czy jesteśmy ograniczeni do dostępnej listy obiektów. I ktoś wyjaśni o co chodzi z tym 3DS Max i Maya? Bo w pierwszym poście jest tylko wspomniane i nic więcej.
I o co chodzi z tymi zielonymi sferami?

Nie ma jakiś gotowych map do pobrania? Wiem, że stalker to nie twierdza, ale na pewno coś tam ktoś tworzy i udostępnia co wystarczy tylko opowiednio wrzucić do gry, żeby nie trza się było męczyć z sdk, do którego bądź co bądź poradniki na staler mod portal i innych stronach są dość skomplikowane
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość