Wasze wskazówki

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Re: Wasze wskazówki

Postprzez tomasz4815 w 16 Sie 2011, 10:02

-Tiaa nie używamy shotgunów...Ja z drapieżcy wziąłem "ka-ka-kantrialora" na 2 splunięcia :D
-Nie kupujcie detektorów! Niedźwiedź dostaniesz w nagrodę za pomoc stalkerowi od Pietruchy, a Weles od Brodacza za rozdupcenie gniazda pijawek. Ewentualnie Svarog w zadaniu(drugim, po najemnikach) od Sowy.
-Odszukajcie jaskinię z Kawalarzem(???)czy tam Stogiem(???) i tam będzie sporo artów i ulepszony pancerzyk "Wschód Słońca". Jak na początek niezły. Ten pierwszy można więc przeznaczyć do eksploracji anomalii, bo się nasze pancerzyki szybko psują w anomaliach :-/
-Jak najszybciej zrób se osiągnięcie "Bogaty Klient" + "Przyjaciel stalkerów", a Sowa będzie miał najtańsze ceny i wyjątkowy towar np. Bułat :D Tak jeszcze przed Prypecią :E , SEVA za 20 000 RU :E
-Zdobądź gaussa, a chimera pójdzie leżeć na 1 hita :D
-Brakuje Ci rzadkiej amunicji, albo przeciwpancernej? Osiagnięcie "Łowca mutantów" sprawi, że w skrytce na Janowie stalkerzy będą zostawiać dal Ciebie ammo :D
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 400
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 12 Lut 2019, 14:53
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 97

Reklamy Google

Re: Wasze wskazówki

Postprzez Pijawol w 30 Wrz 2011, 08:08

Jeżeli chcesz szybko wykonać misję "Nocne Polowanie" i tą z warsztatem testowym Obiektu 62 weź ze sobą RPG. Pójdzie błyskawicznie z takimi dwoma "dużymi" mutancikami.
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1277
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: 07 Kwi 2024, 17:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

Re: Wasze wskazówki

Postprzez kolokolo98 w 30 Wrz 2011, 16:00

tomasz4815 napisał(a):-Nie kupujcie detektorów! Niedźwiedź dostaniesz w nagrodę za pomoc stalkerowi od Pietruchy,

No i tu się nie zgodzę, bo jak będzie się miało detektor Echo to od Pietruchy dostaniesz Niedźwiedzia, a jak będziesz miał detektor Niedźwiedź lub lepszy to dostaniesz od Pietruchy artefakt - Kula Ognista.
Dlatego po rozpoczęciu gry warto iść naprzeciw siebie - powinni łazić se dwaj wędrowni Stalkerzy - jest szansa, że mają detektor Niedźwiedź więc można ich sprzątnąć. Jak nie - wczytujemy poprzedni save. W każdym razie dopiero po zdobyciu Niedźwiedzia lecimy do Pietruchy na pomoc.
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"

Za ten post kolokolo98 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Afrose, Szagart.
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: Wasze wskazówki

Postprzez Weteran150 w 18 Paź 2011, 16:30

Proste...NIe daj się zabić.
To sie liczy.

Uwagi moderatora:

Dobra, koniec, warn. - Wheeljack
Jeżeli pomogłem zapodaj kozaka =)

Weteran150
Wygnany z Zony

Posty: 18
Dołączenie: 30 Wrz 2011, 11:49
Ostatnio był: 25 Maj 2014, 21:48
Miejscowość: LOL?
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: Wasze wskazówki

Postprzez Spyrok w 23 Paź 2011, 10:52

Bardziej przydaje się kombinezon SEVA niż egzoszkielet. Po zastosowaniu ulepszeń na udźwig i pojemników z artefaktami mamy doskonały kombinezon i możemy w nim biegać. Po zastosowaniu ulepszeń na udźwig i pojemników z artefaktami w egzoszkielecie nie możemy zamontować ulepszenia na "bieganie w egzoszkielecie".
Egzoszkielet słabiej chroni przed anomaliami, a jego zaletą jest raczej głównie "ochrona przed kulami", ale kombinezon SEVA też bardzo dobrze przed nimi nas ochrania. W przypadku gdy ktoś nas atakuje możemy mu w kombinezonie SEVA uciec, a w egzoszkielecie jesteśmy zmuszeni przyjmować pociski, lub walczyć.

Polecam wszystkim eliminator z ulepszeniem szybkostrzelności i zamontowanym celownikiem optycznym. Jest to broń, która nadaje się praktycznie na "każdy cel w Zonie". Wyjątki stanowią sytuacje, kiedy wymagany jest karabin snajperski, ale przecież można takowy mieć w zapasie. Eliminator jest natomiast potężną bronią i idealnie można nim eliminować mutanty i stalkerów (także tych opancerzonych). Ponadto pociski do niego niewiele ważą. Wszystkim polecam naboje śrutowe (są praktycznie najlepsze i rozpryskują się co oznacza, że prawie zawsze możemy trafić).

Aby łatwo wyeliminować snorka trzeba uskoczyć w bok w momencie gdy wykonuje "swój idealnie wymierzony skok" i szybko w niego potem strzelać. Kiedy będzie próbował skakać- znów uskakiwać. Powtarzać to do momentu, aż go wyeliminujemy.

Uwagi moderatora:

Pisz bardziej po polsku.
Jak wie ktoś w jaki sposób zmodyfikować program acdc.pl tak aby otwierał all.spawn z "czystej gry" (to znaczy bez żadnych patchów) to niech napisze mi na pw. Opcjonalnie może być też podanie innej wersji acdc.pl, która mi otworzy ten spawn. Próbuję zespawnować mutanty, ale mam zamiar nie instalować patchów.
Spyrok
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 11 Wrz 2011, 16:38
Ostatnio był: 29 Paź 2012, 19:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: -2

Re: Wasze wskazówki

Postprzez OneArmyMan w 06 Sty 2012, 19:21

Mam parę,może się przydadzą (z góry przepraszam jeśli się powtórzą) :
-chodzić z jedną strzelbą i jednym karabinem (najlepiej snajperskim) - Karabinu snajperskiego możemy używać na odległość a strzelby na bliższe dystanse (w tej roli świetnie sprawi się Eliminator lub SPSA-14)
-używać lepszej amunicji-jeśli mamy do wyboru amunicję zwykłą lub przeciwpancerną używamy przeciwpancernej!Działa ona lepiej.Tak samo w przypadku naboi do strzelb.W miarę możliwości używamy amunicji kulowej.
-nie ulepszamy broni 'w dwóch kierunkach'-jeśli chcemy mieć dobrą broń snajperską,to ulepszamy w niej odrzut,celność itp. Jeśli zaś preferujemy szturmy to ulepszamy obrażenia i szybkostrzelność.
-ulepszamy pojemnik na artefakty- więcej artefaktów daje lepszy efekt
-niepotrzebnych artefaktów nie sprzedajemy byle komu!-najlepiej oddać je Brodaczowi lub sprzedać naukowcom.Będzie to dla nas korzystniejsze finansowo.
-nie bawić się w Rambo-jeśli nie jesteśmy pewni tego,że nie pokonamy większej grupy przeciwników,uciekamy lub czekamy na wsparcie(jeśli takowe ma nadejść)
-w miarę możliwości zbieramy bronie przeciwników-jest to dość łatwy sposób na zebranie pieniędzy.Oczywiście uważnie patrzymy na stan broni.Nie opłaca się naprawiać broni i później ją sprzedać.Nie wyjdziemy na tym zbyt dobrze .

To tyle.Jeśli jeszcze coś przyjdzie mi do głowy dam znać .
Jeśli pomogłem-wypijmy Kozaka!

' Nie rozmawiaj z kobietami o męskich sprawach-i tak nie pojmą '
Awatar użytkownika
OneArmyMan
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 28 Gru 2011, 19:19
Ostatnio był: 02 Cze 2012, 21:56
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: Wasze wskazówki

Postprzez flyk89 w 14 Sty 2012, 21:46

prosty sposob na full kasy wykonujemy wszystkie misje dotyczace zabijania mutantow u trapera i wtedy bedziemy dostawac amunicje i robimy ciagle spanie i potem sprzedajemy ile chcemy i mamy kase na wszystko he he :D
flyk89
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 14 Sty 2012, 21:28
Ostatnio był: 29 Paź 2012, 11:54
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Wasze wskazówki

Postprzez Dawid0ss w 15 Sty 2012, 11:40

OneArmyMan napisał(a):-nie ulepszamy broni 'w dwóch kierunkach'-jeśli chcemy mieć dobrą broń snajperską,to ulepszamy w niej odrzut,celność itp. Jeśli zaś preferujemy szturmy to ulepszamy obrażenia i szybkostrzelność.

A mógłbyś mi powiedzieć w jaki niby sposób ulepszasz obrażenia broni ?
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 401
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 20:03
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: Wasze wskazówki

Postprzez Gizbarus w 15 Sty 2012, 14:33

Obrażenia w sumie są stałe... Tylko w Czystym Niebie dało się je minimalnie zwiększyć podnosząc Stabilność Toru Lotu.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Wasze wskazówki

Postprzez scigacz1975 w 15 Sty 2012, 15:16

Jeżeli chcesz pogrzebać przy ulepszeniach to szukaj sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
hit_impulse          =


Poprawia moc obalająca wystrzelonego pocisku - efekt jest taki że np. aksu ma w standardzie hit_impulse = 120, NPC po trafieniu składa się ewentualnie strzela dalej. Jeżeli parametr dochodzi do 180-200 NPC po trafieniu zaczyna fruwać :E
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Sposób na pijawki

Postprzez kondotierfred w 18 Sty 2012, 14:15

Trudno trafić w pijawkę, szczególnie gdy się dematerializuje.
Jeżeli w pobliżu znajduje się element taki jak ściana budynku ( najlepiej kąt pokoju czy magazynu ), metalowa konstrukcja wyższa niż nasz postać, grube drzewo, to opieramy się o to plecami uniemożliwiając pijawce atak od tyłu,
a atakującą z przodu zabijamy ciosami noża. Przy dozie szczęścia dwa ciosy wystarczają. A trafienie widzimy po śladzie jej krwi pod nogami. Nie należy się rozglądać na boki, bo odsłaniamy plecy.
Najłatwiej to sprawdzić po wpuszczeniu gazu do gniazda. Stajemy między zaworami i obie pijawki załatwiamy nożem.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Re: Wasze wskazówki

Postprzez GhostRider44 w 21 Sie 2012, 23:24

Zawsze miej ze sobą automat i broń boczną. Kiedy ci się skończy magazynek to znacznie szybciej wyciągniesz pistolet, niż przeładujesz. Broń krótka też jest poręczniejsza, niż na przykład, strzelba. Używaj ruskiej broni. Jest niezawodna. W grze psuje się o wiele wolniej niż zachodnia. W Ir-300 po 4 wystrzelonych magazynkach miałem około 60% stanu... Używaj lekkich kombinezonów. Takich jak zwykły stalkera. Ewentualnie frakcyjnych. Nie noś ze sobą niepotrzebnego sprzętu. 200-300 nabojów do automatu i 60 do strzelby wystarczy. Do pistoletu polecam około 100. Co do reszty wyposażenia, to 7 bandaży, 5 apteczek zwykłych, jedna wojskowa, leki przeciwpromienne (5) i 2 butelki wódki i do tego jeden lub dwa energetyki. Po jednym 'leku specjalnym' (barwinek, radioprotektor itd.). Wystarczy po 2 sztuki kiełbasy, chleba, konserwy. Ogółem bierz tylko to co ci potrzebne na dany wypad, ale z małym zapasem na wszelki wypadek. Zawsze miej przy sobie coś, co może powalić grubego mutanta kategorii nibyolbrzym lub chimera.
Haraszo kartoszki!
Awatar użytkownika
GhostRider44
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Sty 2011, 12:30
Ostatnio był: 04 Mar 2023, 09:25
Miejscowość: Domek w wiosce kotów, Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 149

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości