Tajemnicza anomalia teleportująca.

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Re: Tajemnicza anomalia teleportująca.

Postprzez Józio w 21 Paź 2015, 13:47

Red_Bullet napisał(a): Portale w elektrowni i w "aleii autobusów" to jest to samo. Nawet rozbłysk przy wejściu jest taki sam. To że w ShoC były wiry, a w CS bąble to chyba nic nie zmienia - to tylko grafika. HUDy też są inne i o niczym to nie świadczy.


Tylko, że w Zewie Prypeci gdy Noe pokazuje nam drogę na płaskowyż to musimy wskoczyć w taki sam teleport jaki był w Shocu.

Grając dalej gdy (Uwaga spoiler) zdobędziemy swarog musimy iść do tej fabryki (czy co to było) i okazuje się, że tam jest BĄBEL, a nie to na co musieliśmy wskoczyć by wejść na płaskowyż.

Red_Bullet napisał(a):Po prostu znak czasu, znak postępu.


Co ku*wa ? :D To jak mi wytłumaczysz, że w Limańsku są bąble, a w elektrowni teleporty? Gdy GSC dawali teleporty w elektrowni w CS to oznacza, że cofneli się w rozwoju? :caleb:
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Reklamy Google

Re: Tajemnicza anomalia teleportująca.

Postprzez Red_Bullet w 21 Paź 2015, 20:59

A powiedz mi, łaskawy Panie, czymże różnią się w działaniu te teleporty? Niczym poza wyglądem. Wsadzili bąble, były bąble, dali wiry, to były wiry. Jedyna różnica jaką zauważyłem (teraz, po kilku godzinach główkowania) to taka iż bąble mają większe pole oddziaływania. Działają jednak w ten sam sposób a różnią się tylko wyglądem. Jak już pisałem, jedyne teleporty które się wyłamują ze schematu, to ten w bazie frakcji Czyste Niebo na bagnach i anomalia przestrzenna w drodze do Oazy. Teraz jak o tym myślę, to w sumie GSC nie ogarniesz.
Red_Bullet
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 14 Lis 2011, 11:16
Ostatnio był: 25 Lut 2020, 12:22
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 6

Re: Tajemnicza anomalia teleportująca.

Postprzez HitFan w 21 Paź 2015, 21:22

Generalnie wiry teleportowały nas w konkretne miejsce, a bąble zawsze przed nie. Wir to był typowy teleport a bąbel przestrzenny miał powodować uczucie, że cały czas jesteśmy w tym samym miejscu.
Przynajmniej ja to tak interpretuję ;)
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Poprzednia

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości