S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez Quinn w 10 Kwi 2009, 16:38

Macie.

Do końca roku dodatek do Stalkera, i pracują już nad Stalker 2.
Awatar użytkownika
Quinn
Ekspert

Posty: 712
Dołączenie: 14 Cze 2007, 13:37
Ostatnio był: 26 Sty 2024, 17:02
Miejscowość: Seattle, budynek z elektryczną owcą na dachu...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez KoweK w 10 Kwi 2009, 16:48

<KoweK zbiera szczęke z podłogi>

Szkoda tylko, że nie z zachwytu... "Call of..." mi się trochę źle kojarzy. I piszą "rozszerzenie", czyli co? Do Shadow of Chernobyl, czy Clear Sky...? Zapewne do tego drugiego, bo tam Prypeci nie ma, ale kto wie... Poczekamy zobaczymy, choc szczerze mówiąc bardziej czekam na LOST ALPHA i AMK 2.0 niż na te Call of Pripyat :D
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez Darth ReX w 10 Kwi 2009, 19:02

Zew Prypeci...
Mam nadzieję, że nie okaże się Żalem Prypeci.
Wiem, wielu osobom Czyste Niebo zwyczajnie się nie podoba, ale wg mnie to dobra gra (a raczej rozszerzenie, jak twierdzi samo GSC :P). Mam nadzieję jednak, że będzie to produkt jakościowo LEPSZY od poprzednika, który miał cholernie wysokie wymagania sprzętowe i zgubił gdzieś trochę klimatu.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez Polski zolnierz w 11 Kwi 2009, 15:45

Ja tam czekam na obydwa tytuły. Tylko ciekawi mnie czemu twierdzą, przynajmniej na uboczu tak mówią, że Call of Pripyat to będzie osobny produkt. Stalker 2, ciekawe kiedy wyjdzie, mogli by coś więcej powiedzieć. W każdym razie trzeba poczekać i mam nadzieje, że jakieś trailery wyjdą. Oby to nie były tylko mappacki z nową fabułą.
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez Vaniol w 11 Kwi 2009, 20:14

Sam tytuł wydaje się być dość żałosny. Ale skoro informacje są potwierdzone to kto wie. Pytanie tylko czy chcemy po raz kolejny odwiedzać tą samą Zonę ? Zwiedzać znane nam doskonale miejscówki i zabijać nudne już mutanty. Jak dla mnie nie ma się co nastawiać na mega-grę bo zapewne powtórzy się sytuacja z września, kiedy to czekaliśmy na Clear Sky.
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 14 Lut 2022, 00:12
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez Morbid w 12 Kwi 2009, 16:44

Mam ogromną nadzieje że ten dodatek da nam wreszcie możliwość PORZĄDNEGO pozwiedzania Prypeci, bo Stalkera kupiłem głównie dla możliwości zobaczenia tego miasta (taki travel tour dla ubogich :P ), ale jak to wyglądało sami dobrze wiecie. Tak czy inaczej przysłowiową łychę dziegciu dolało to iż nawet w Call of Duty 4 miasto było moim zdaniem lepiej (i wierniej) odzwierciedlone... To był imo "policzek" wymierzony w GSC, tak więc mam nadzieje że tym razem nie dość że zaoferują nam porządną wycieczkę, to jeszcze dopracują/przebudują/ulepszą wiadomo jakie miasto :)

Trochę bełkotliwa wypowiedz mi wyszła wybaczcie :wink:
"Cześć jestem Morbid, przybyłem z Trzynastego Schronu integrować scenę postapo"
Awatar użytkownika
Morbid
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Sty 2009, 06:50
Ostatnio był: 15 Maj 2014, 18:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez Raven422 w 12 Kwi 2009, 17:12

Vaniol napisał(a):Sam tytuł wydaje się być dość żałosny. Ale skoro informacje są potwierdzone to kto wie. Pytanie tylko czy chcemy po raz kolejny odwiedzać tą samą Zonę ? Zwiedzać znane nam doskonale miejscówki i zabijać nudne już mutanty. Jak dla mnie nie ma się co nastawiać na mega-grę bo zapewne powtórzy się sytuacja z września, kiedy to czekaliśmy na Clear Sky.


Vaniol, teraz to strzelasz sobie samobója. "Cały czas te smą Zonę". A przepraszam, jest jakaś inna :F ? Dla mnie najlepiej by było (pewnie nie tylko dla mnie) żeby GSC dało możliwość większej "kastomizancji" naszej postaci. Tj. chciałbym żeby można było na początku gry wybrać jej wyglad zewnętrzny i wybrać FRAKCJĘ to której by należała. Tak tak, wiem, że gra byłąby wtedy niec skomplikowana, ale najprzyjemniej byłoby stanąć po stronie Monolitu lub Najemników, czyli 2 najniebezpieczniejszych z zarazem najbradziej intrygujących frakcji w Strefie. Możnabyłoby być w Wolności, Powinności, u Bandytów, Renegatów (do nich automatycznie dołaczałoby się gdybyśmy zostali "wylani" z innej), Czystego Nieba czy Zombie (tu też dołączenie wiązałoby się z questem, np. dostajemy misję nad Jantarem i dostajemy po łbie dawką psionicznego promieniowania). Naprawde, historie Zony da się wykorzystać jeszcze na milion sposobów, więc nie mów mi, że to jest już nudne. Wystarczy tylko, że panowie z GSC ruszą te swoje głowy :D. A co do mutantów: czemu by nie wprowadzić mo.zliwości zostania mutantem ? Przecież wiadomo, że snorki, pijawy, kontrolerzy, poltery są ludźmi którym się zachciało pójść w strefe dużego napromieniowania, ale dopiero na miejscu przypomnieli sobie, że nie mają odpowiedniego kombinezonu :D. Podsumowując, Zona dla gier to temat rzeka, wystarczy go jedynie dobrze wykrozystać. I nu pagadi, tawariszcz Vania!
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez Morbid w 12 Kwi 2009, 18:21

Trochę nie wyobrażam sobie chodzenie zombi, tak powoli się snuć po zonie i strzelać do wszystkiego co się rusza? Przecież bezmózgi gadać nie mogą ni nic, więc questy by odpadały, no chyba że by się dostawało rozkazy odgórnie od tych gości co nimi "sterowali" (o ile coś teraz mi się pokiełbasiło to przepraszam, mam dosyć pokręcony dzień).

Co do mutantów, grałem kiedyś w moda do H-L 1 gdzie się biegało jakimś stworkiem :D Klimat był super, więc ten pomysł jakkolwiek wielce kontrowersyjny, jest moim zdaniem rewelacyjny (jak jeszcze tym wykręconym zjeXXm można by było chodzić to w ogóle byłoby super tzn. Izlomem).

Frakcje hm... Widząc jak to wygląda już w Clear Sky, gdzie frakcje zostały potraktowane na odpXXXXX to wątpię aby CSG potrafiło zrobić z tego pomysłu coś więcej niż GTA STALKER. Tzn. wiesz totalnie uproszczony i raczej monotonny model frakcji. Tyle starego stalkera cięć spotkało że wątpię aby coś z tego dobrego wyszło :wink: Co nie znaczy że uważam Twój pomysł za kiepski, wręcz przeciwnie.
"Cześć jestem Morbid, przybyłem z Trzynastego Schronu integrować scenę postapo"

Za ten post Morbid otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Afrose.
Awatar użytkownika
Morbid
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Sty 2009, 06:50
Ostatnio był: 15 Maj 2014, 18:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez StalkerCiastek w 13 Kwi 2009, 11:55

"Zew Prypeci"? Czy to będzie odpowiednik Limańska z Clear Sky czyli po prostu próba odtworzenia "Helikoptera w Ogniu" w Stalkerowskich realiach? Po za tym to będzie samodzielne "rozszerzenie"? Raczej tak bo w Clear Sky przebijaliśmy się przez Limańsk więc po co powtarzac to samo przez Prypec? No i czego to będzie kontynuacja? SoCa (chyba nie, bo w moim przypadku biegałbym z kałachem w zielonej trawce i między kwitnącymi drzewami) czy Cleara (też nie, w końcu dostaliśmy emisją i od tego momentu zaczyna się fabuła poprzednika)? A może to kolejny prequel? No dobra koniec o fabule. Clear w moim rozumowaniu był całkiem udaną grą. Może Zew Prypeci okaże się nie gorszy, a może lepszy? Póki co czekam na parę trailerów i opinii recenzentów.
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez von Carstein w 13 Kwi 2009, 14:11

Nie będe się zbytnio rospisywał...
Ciastek... Ja dam nie widzę przeszkód nad stworzeniem czegoś pomiędzy CS (9. 2011), a SoC (5. 2012). Zawsze można coś wymyśleć. Pewnie tym razem będziemy wojskowym stalkerem, Naukowcem (bardzo prawdopodobne) lub... członkiem Monoliu.
Co do obszarów. Myślę, że GSC (chwała wyróbcom Kozaka!) zdaje sobie sprawe z tego, że chodzenie po tych samych, tylko z lekka odświerzonych mapach będzie nudne. Dali by w końcu północną część Zony. Ach tak. Idę o zakład, że w dodatku będą podziemia prypeci. Zapewne są już gotowe. I chciałbym już poznać wymagania sprzętowe drania.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez Raven422 w 14 Kwi 2009, 07:17

Oj ludzie ludzie... Takie krótkie pytanie: Czy słowo "Call of..." musi się wszystkim kojarzyć z CoDem :F? Rozumiem, że taki sam początek tytułu, ale jest też np polski Call of Juarez, ogólnie duzo tych kolów :D. Przecież nawet jakby zrobili ze stalekra strzelanke, naprawdę dobrą strzelanke a'la CoD4, to czy to byłby błąd? Że niby liniowa itp. Ludzie. W grach nigdy, podkreślam nigdy przenigdy nie będzie nieliniowości. Może byćtylko jej iluzka. Mi się osobiście podobają nie wielkie gry takie jak np. GTA IV w których nie wiadomo co robić, tylko krótkie, proste, efektowne i gwałtone strzelanki, gdzie ide od punktu A do B a potem do C jasno wyznaczoną drogą, bez zbędbego łażenia po lokacjach, które notabene w stalkerze są niebotycznie małe :E. A przecież, kto powiedział, że strzelanka nie moe mieć klimatu post-apo. Najlepszym przykładem jest ironiczny do całej tej sytuacji CoD4, gdzie misja w Prypeciu (tak napawdę lepiej odtworzonym niż w stalkerze :F) po prostu przesiąkałą klimaterm Czarnobyla i Martwego Miasta. Także, nie bójmy, czymże stalker nie będzie, RPG, FPS,RTS-em czy turówka (xD) będziemy w niego grali, bo taki zasrany stalkerski obowiązek!
Uwielbiam poważne puenty postów...
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Postprzez Vaniol w 14 Kwi 2009, 14:59

Widzisz Raven, szukasz dziury w całym. Dobrze wiesz o co mi chodziło. Chcesz po raz kolejny łazić po tym samym kordonie po którym łaziłeś w SoC i CS ? Co mogą zmienić ? Dodadzą dwie lokacje, trzy usuną, zrobią nowe przejścia i wsio. To cały czas będzie ta sama Zona którą znamy z poprzednich części. Sory, ale jak dla mnie to lipny pomysł. Już głupie barykady, smieci, kontenery itp. w CS'ie były trudne do wyjaśnienia w stosunku do SoC. Mogli by zrobić tak jak we wspomnianym przez Ciebie GTA 4. Liberty City z GTA3 i LCS poszło całkowicie w zapomnienie na rzecz nowego, większego, ładniejszego, ciekawszego Liberty z GTA 4. I nikt nie ma o to pretensji. Stara Zona musi zniknąć.
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 14 Lut 2022, 00:12
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Następna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości