[Władca Zony 1.0]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Władca Zony 1.0]

Postprzez lukass w 02 Lut 2010, 02:46

Władca Zony 1.0

Kolejny spawn mod... zaskakujący mnogością funkcji !!!
- spawnowanie wszystkiego, od wykałaczki, po helikopter
- teleporter, bardzo wygodny z dokładnymi opisami miejsc (dostępne miejsca konkretnych misji)
- możliwość grania dowolną postacią lub mutantem !!! (fizycznie postać pozostaje ta sama, zmienia się nastawienie do nas reszty zony, w zależności od tego, "w czyją skórę wejdziemy")
- możliwość zmiany pogody w dowolnym momencie
- możliwośc odtworzenia wszystkich "przerywników" video (intro, outro)
- możliwość odtworzenia dowolnego utworu spośród wszystkich dostępnych w grze
- spawnowanie ludzi i mutantów
- spawnowanie ognisk, anomalii, teleportów(?)

Oryginalny opis(z translatora)
:

Aby uzyskać dostęp do cheat menu, poziom obciążenia, przejdź do menu (ESC) i naciśnij klawisz F1

1) Podczas gry możesz zmienić ilość pieniędzy z bohaterem.
2) Podczas gry można przyspieszyć \ zmniejszenie tempa zmian w czasie gry.
3) W każdym czasie, powodując emisje.
4) Zmiana pogody i powstrzymać ją przesuwać.
5) niezwłocznie przenoszą się do dowolnego miejsca w dowolnym momencie.
6) Stavt zagrożona Solitary śledzą \ Monsters
7) Udzielanie YY wszelkie amunicja, broń, przedmioty, artefakty, zbroje, poszukiwanie dokumentów
8) Stavt do mapy anomalii.
9) Stavt na mapie różne obiekty dynamiczne: wybuchające beczki drewniane, wiaty, piece, śmigłowce i tak dalej
10) wchodzi w każdej grupie z potworów, a kończąc na monolit.
11) Zobacz wszystkie gry video, w tym pełną wersję zakończenia wszystkich opcji.
12) Słuchanie muzyki gra.
13) Telpeortirovatsya współrzędnych (jak również otrzymywać i przechowywać je)
14) położenie na mapie nowe oddziały (oddziały staolkerov), tj. na przykład można rozstrzygnąć na Creek
Dolgovtsev i bojowników o wolność, ale dodała Monolith i wszyscy są pod wpływem symulacji życia tam.
15) Również teraz broni nie są usuwane w sukni Strefy. Ale czasami trzeba wprowadzić do czyszczenia go, ale potem znowu możesz podnieść.
16) Po kliknięciu w menu na H - usunięto cały interfejs i HS staje się nieśmiertelny. J - zwraca wszystkie na swoim miejscu.
Wystarczy cheat menu 17 pozycji
Uwagi:
1) Możesz określić odległość, na którym będą wyświetlane nowych obiektów, począwszy od HS a kończąc na 100 metrów przed nim

2) Aby dodać nowy śledzą jednostki mapie mają teleportirovatsya w dowolnym momencie, chodź jak najbliżej do centrum (domyślnie HS pojawia się w środku). Drużyny zostaną dodane do blizhaeshem inteligentnych w odległości 20 metrów od HS

3) Czasami podczas próby oglądania wideo, wydaje się, że gra zawiesza się. To nie jest tak, musimy po prostu poczekać.
4) Maud dość łatwo przystosować do innych trybów. Wszelkie zmiany w oryginalnym alfabecie gry oznaczone line "Lord of the Zone"

5) W przypadku jednego tarła, nie klikaj w rozmowie z nimi na przycisk "Co teraz robi?
Gra będzie zdjąć.

6) śledzą Single i potwory (nie w kolejności) nie poruszać się w oflaine.

7) Aby dodać coś nowego w modzie, należy dodać go do żądanej sekcji w tabeli god_tbl.script skryptu.
Zgodność i potencjalnych problemów:
To nie jest kompatybilny z większością modów globalnych, ale łatwo dostosować.
Wszelkie zmiany do pierwotnego Fail oznaczone słowami "Lord of the Zone"

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Zmień linijkę w pliku fsgame.ltx:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

SCREENY
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

DOWNLOAD
ORYGINALNY(rosyjski)


SPOLSZCZONY(to jest cały mod)

Autor: Shoker
Spolszczenie: ja(lukass)
Ostatnio edytowany przez lukass 05 Lut 2010, 03:54, edytowano w sumie 9 razy
Mam pirata!

Za ten post lukass otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive patryk16169, Pawel680, Uberfuhrer.
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 828
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 40

Reklamy Google

Re: [Повелитель Зоны CoP]

Postprzez Rybka136 w 02 Lut 2010, 09:58

Mam pytanie a moge zamienic sie w ziomka z egzoszkielecie powinnoscci? i bede nim chodzil? :facepalm: ?
Członek Powinnosci.
Walcze w imieniu moich braci ....
Tepie Wolnosc...
i tak powinno byc ....
Awatar użytkownika
Rybka136
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 27 Sty 2010, 16:00
Ostatnio był: 25 Lut 2010, 17:37
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 0

Re: [Повелитель Зоны CoP]

Postprzez qqwwqqww w 02 Lut 2010, 10:11

Zrobiłby może ktoś spolszczenie do tego moda bo zapowiada się ciekawie.
qqwwqqww
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 12 Wrz 2009, 11:52
Ostatnio był: 21 Mar 2010, 10:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Повелитель Зоны CoP]

Postprzez lukass w 02 Lut 2010, 12:04

Rybka136 napisał(a):Mam pytanie a moge zamienic sie w ziomka z egzoszkielecie powinnoscci? i bede nim chodzil? :facepalm: ?

Nie, nasza postać nie ulega podmianie, ubiór pozostaje ten sam, zmianie ulegają tylko nasze statystyki zgodnie z wybraną frakcją czy mutantem.
Zrobiłby może ktoś spolszczenie do tego moda bo zapowiada się ciekawie.


Spolszczenie gotowe, link w pierwszym poście (to są wszystkie pliki z moda).
EDIT
instrukcja obsługi TELEPORTU (ostatnia pozycja w rozwijanym menu):
1. Kliknij teleport (17.)
2. W nowym oknie kliknij POZYCJA
3. Kliknij przycisk "5m do przodu"
4. Kliknij RUCH i WYKONAJ w głównym menu.
--można przechodzić w ten sposób przez ściany i inne obiekty--
Image
Do budynków, które standardowo są zamknięte nie ma co wchodzić, są puste i.... nie mają podłóg :E
EDIT2
po zespawnowaniu artefaktu tuż przed stalkerami, oni natychmiast zaczynają o nim rozmawiać... o tym nie wiedziałem
Mam pirata!

Za ten post lukass otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive damian15.
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 828
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 40

Re: [Władca Zony 1.0]

Postprzez misiaczek6666 w 04 Lut 2010, 21:03

a czy ten mod jest kompatybilny z S.M.R.T.E.R. modem?
misiaczek6666
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 12 Sty 2010, 15:36
Ostatnio był: 30 Sie 2014, 12:59
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Władca Zony 1.0]

Postprzez Viper w 04 Lut 2010, 23:02

Wrzuciłbyś to spolszczenie na Sendspace czy coś? Za cholerę nie idzie pobrać, bo wyskakuje to:

Error
Due to a violation of our terms of use, the file has been removed from the server.
Viper
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 24 Wrz 2009, 08:50
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 16:12
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Władca Zony 1.0]

Postprzez lukass w 04 Lut 2010, 23:28

a czy ten mod jest kompatybilny z S.M.R.T.E.R. modem?

Nie mam w tej chwili SMRTERa, ale jeśli żadne pliki się nie powtarzają to powinien być kompatybilny.
Due to a violation of our terms of use, the file has been removed from the server.

hmm.. dziwne, u mnie jest w porządku, muszę obadać ten błąd. A tymczasem, proszę bardzo, nowe linki dodane.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 828
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 40

Re: [Władca Zony 1.0]

Postprzez apg2312 w 04 Lut 2010, 23:32

I co gorsza za cholerę nie idzie w tym modzie znaleźć możliwości zespawnowania jakichkolwiek celowników, podwieszanych granatników i tłumika.
Don't try then
You're never gonna win

DualCore AMD Athlon64 X2 6000+ (Windsor)/Abit KN9S/4x2GB DDR2-800 OCZ XTC Platinum/GeForce GTX 560 Ti OC/SAMSUNG HD252HJ 250GB + ST3160211AS 160GB/HL-DT-ST DVD-RAM GH22LP20/TSSTcorp CD/DVDW SH-S182M/Maxdata Belinea 1925 S1W /OCZ ZS 550W/Vista Home Premium SP2 + Windows 7 64 bit
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:56
Miejscowość: هورشاو
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 58

Re: [Władca Zony 1.0]

Postprzez lukass w 04 Lut 2010, 23:38

EDIT
dodałem celowniki/granatniki/tłumik (one tam były w tabeli tylko ktoś zapomniał o spawnie i pozycji w menu).
zauważyłem dziwną rzecz, celownik susat mera ma niezłe zbliźenie - do niekończoności :E
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 828
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 40

Re: [Władca Zony 1.0]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 24 Lut 2010, 21:46

Witam. Mam taką prośbę i pytanie. Czy jest taka możliwość dołączenia do tego zajebis... modu samochodów? Np: mod Transportation Mod for CoP 1.601 lub własnej produkcji :?: :D
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 168
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 15 Wrz 2014, 19:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Władca Zony 1.0]

Postprzez lukass w 24 Lut 2010, 22:29

Musiałby na to zerknąć zaawansowany skrypter, mody mają wspólny skrypt i nie wiem jak je połączyć, szczególnie część odpowiadającą za uruchamianie moda. Bez tego oba równocześnie nie zadziałają, a i co do tego nie jestem pewien, czy można tak połączyć dwa różne spawnery. Druga opcja to dodanie samochodu do Władcy Zony, ale tutaj znów nie wiem czy on nie potzrebuje własnego spawnera....
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 828
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 40

Re: [Władca Zony 1.0]

Postprzez DanieloZ w 27 Lut 2010, 22:52

Fajny mod , wiele możliwości- ale są 3 duże minusy -
Często wywala do pulpitu z przyczyn niewyjaśnionych :| (mało ramu ?) , anomalie nie reagują na stalkerów :mad: tzn. w ogóle się nie uaktywniają , często nie działają interakcje między stalkerami , np Bandyta - Stalker , Wolność - powinność itd.
Podsumując 6,5/10 :arrow:
Ostatnio edytowany przez DanieloZ, 23 Gru 2010, 15:58, edytowano w sumie 1 raz
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.
Awatar użytkownika
DanieloZ
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 27 Lut 2010, 20:27
Ostatnio był: 03 Maj 2014, 22:26
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 0 gości

cron