Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu. Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].
Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.
Witajcie! Jest możliwość przeportowania najlepszego noktowizora z AA2 (tego co był w SEVIE - czarno-biały) do Call of Pripyat? Jeśli tak to jakie pliki za to odpowiadają, żeby go przenieść?
- %AA2%\gamedata\anims\nightvision_extra.ppe to jest plik efektu - kopiujesz go sobie do siebie do CoPa do folderu %CoP%\gamedata\anims\ - potem znajdujesz kombinezon, któremu chcesz zmienić wizję w pliku %CoP%\gamedata\configs\misc\items\items_outfit.ltx - zmieniasz parametr "nightvision_sect" tak, by zamienić występujące tam "nightvision" albo "nightvision_ileśtam" na "nightvision_extra"
Nie wiem czy to zadziała bo w CoP noktowizory działają trochę inaczej niż w SoC czy CS - w CoP mają dodatkowo teksturę z kolorem i ziarnistością (chyba tak się to nazywa) obrazu.
W każdym razie - żeby zadziałało musisz jeszcze w CoP otworzyć plik configs/misc/postprocess.ltx i na końcu dodać sekcję: