Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez ossakowski w 09 Cze 2016, 00:37

Witam bracia stalkerzy.

Mam problem natury iście anormalnej. (Streszczenie problemu na samym dole)

1. Zainstalowałem sobie ponownie Zew Prypeci i od razu do niego Misiery Moda (2.1.1) i dodatkowo do niego w celu zapewnienia sobie większych wrażeń, rozwinąłem go o kompatybilną modyfikację The Armed Zone (wer. 1.7.4) i od razu zaimplementowałem spolszczenie do niego. Przy instalacji moda zaznaczyłem sobie "A-life Distance" 550, gdzie gra domyślnie proponowała mi 300.

2. Po włączeniu gry (gram na najwyższych ustawieniach), wszystko grało i trąbiło w najlepsze, aż do czasu gdy nagle grę bez ostrzeżenia wywaliło. Po prostu, pyk i koniec, był stalker, stalkera nie ma. Oczywiście na początku uznałem że to jakiś nie natarczywy błąd i miałem nadzieję że jednorazowy, więc postanowiłem częściej zapisywać i brnąć w mrok zony dalej.

3. Problem powtarzał się raz na jakiś czas, ale nie był bardzo uciążliwy (dzięki częstemu F5), jednak pewnego pochmurnego dnia w Jupiterze, wywaliło grę. Wczytałem rzecz jasna, jednak zaraz sekundę po opuszczeniu Loading Screenu, znowu wywaliło, od razu. Okazało się że mój cenny "quick save" złapał raka tego problemu i stał się bezużyteczny. Wczytywałem inne zapisy, jednak problem nie odpuścił, nie pomógł reinstall gry i moda.Postanowiłem zmniejszyć ustawienia graficzne do możliwego minimum, ale to niestety też nie pomogło. Zaczynałem od nowa nawet innymi klasami, ale po jakiś 2-5 minut grę wywalało w ten sam sposób.

4. Grałem w Misery Moda jakiś pól roku temu na tym samym sprzęcie i wszystko hulało w najlepsze, a tym bardziej podobny problem nie występował. Różnicą był tylko "A-life Distance" który wtedy miałem ustawiony na 300 i brak rozszerzenia The Armed Zone. Wtedy również grałem na najwyższych bo maszynę mam bardzo mocną i Misery mod mi nie straszny.

--------Streszczenie---------

Mam Misery moda z dodatkiem The Armed Zone (wszystko w najnowszej wersji), W ustanwieniach moda mam "A-life Distance" 550 bo mam mocny komputer i mogę sobie na to pozwolić. Gram na najwyszych graficznych. Grę wywala co jakiś czas bez ostrzeżenia do pulpitu, a gdy dodarłem mimo to gdzieś w rejony połowy gry, nie dało się grać, bo problem tak się zagęścił, że wywalało niemal od razu po wczytaniu. Nie pomagało zaniżenie ustawnień graf. zaczynianie od nowa, ani reinstall gry. Gdy grałem wczęsniej w MIsery moda, z A-lifeDistance 300 i bez The Armed Zone, problem nie występował. Stalkerze ! Pomóż ! Daj mi :+:

Log:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD FX(tm)-8350 Eight-Core Processor [AuthenticAMD], F15/M2/S0, 4018.00 mhz, 42-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 39275 files cached 32 archives, 7259Kb memory used.
Init FileSystem 1.305134 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 9BDBD715169AC65D0242294793C84288

-----loading c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\komputer\docume~1\stalke~1\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4057196 K], reserved[58000 K], committed[79044 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[13211 K], process heap[4267 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8027 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\GOG Games\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\bin\
dir[1]=C:\GOG Games\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\
dir[2]=C:\GOG Games\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\komputer\docume~1\stalke~1\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6811]: AMD Radeon (TM) R9 200 Series
* GPU driver: 8.17.10.1404
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1745 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
! Missing ogg-comment, file:  c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\video\bitcomposer.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.ogg
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3778720 K], reserved[88160 K], committed[327360 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[97768 K], process heap[13950 K], game lua[2143 K], render[178 K]
* [x-ray]: economy: strings[8083 K], smem[0 K]
Input:  1
Config-file [c:\users\komputer\docume~1\stalke~1\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 3
*        :   1: ui\ui_actor_hint_wnd
*        :   1: ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*        :   1: ui\ui_common
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 1
*        :   3: null
* RM_Dump: ps        : 1
*        :   3: null
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 1
* RM_Dump: tex_list  : 3
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 3
* RM_Dump: v_elements: 3
* RM_Dump: v_shaders : 3
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 5
Ostatnio edytowany przez ossakowski 12 Cze 2016, 03:43, edytowano w sumie 2 razy
ossakowski
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Lis 2013, 12:23
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 10:16
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez tom3kb w 09 Cze 2016, 06:34

A jakbyś tak podał loga błędu, info w pomaranczowej tabelce nad tematem.
Ps. Jest cały temat o Misery to zakładanie oddzielnego tematu raczej niepotrzebne.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez ossakowski w 09 Cze 2016, 18:10

Chodzi o to, że nie ma żadnego loga, nie ma żadnego ostrzeżenia, żadnego okienka, nic. Po prostu wywala grę, znika. . . Dlatego ten problem jest taki anormalny.
ossakowski
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Lis 2013, 12:23
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 10:16
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez Cromm Cruac w 09 Cze 2016, 18:19

To, że nie ma ostrzeżenia to nie znaczy, że nie ma loga. Log jest zawsze, choćby i pusty ale zawsze. Lokalizacja opisana w ramce u góry.

ossakowski napisał(a):W ustanwieniach moda mam "Swich Distance" 550 bo mam mocny komputer i mogę sobie na to pozwolić.

Być może jednak nie możesz. Zmień na 300 (albo mniej) i sprawdź czy dalej wywala.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez ossakowski w 09 Cze 2016, 18:46

Zmieniłem A-life Distance na rzeczony 300, ale po 5 minutach od rozpoczęcia nowej gry, problem się powtórzył, a tym razem grę odpaliłem na najniższych ustawieniach graficznych. Możliwe że rozszerzenie The Armed Zone tak bardzo zaburza stabilność moda, bo jak widać Swich Distance nie macza w tym palców.

Miał ktoś podobny problem ?
Ostatnio edytowany przez ossakowski, 12 Cze 2016, 03:43, edytowano w sumie 1 raz
ossakowski
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Lis 2013, 12:23
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 10:16
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez Mito w 09 Cze 2016, 18:48

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
twaju mać.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez ossakowski w 09 Cze 2016, 19:20

Log wrzucony w pierwszym poście, żeby nie zaśmiecać.
ossakowski
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Lis 2013, 12:23
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 10:16
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez Mito w 09 Cze 2016, 20:52

Fajnie.

The Armed Zone co prawda zwiększa wymagania odn. pamięci RAM i CPU, ale nie zauważyłem żadnych spadków stabilności, przynajmniej u siebie. Sprawa wygląda tak, że albo masz błąd Out Of Memory (mało pamięci, w co wątpię przy twoim sprzęcie, chyba że masz system 32bit, co też byłoby nonsensem), albo jest to związane z brakiem pewnej poprawki do TAZ (która wymagana jest tylko dla oświetlenia statycznego). Spróbuj wygenerować loga jeszcze raz (wrzuć go tuż po wystąpieniu crasha), bo z tego raczej nic nie wynika. Albo ja nie mogę nic w nim znaleźć.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez ossakowski w 10 Cze 2016, 16:49

Log od wrzucony od razu po wywaleniu się gry.

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD FX(tm)-8350 Eight-Core Processor [AuthenticAMD], F15/M2/S0, 4018.00 mhz, 42-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 39275 files cached 32 archives, 7259Kb memory used.
Init FileSystem 1.305134 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 9BDBD715169AC65D0242294793C84288

-----loading c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\komputer\docume~1\stalke~1\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4057196 K], reserved[58000 K], committed[79044 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[13211 K], process heap[4267 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8027 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\GOG Games\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\bin\
dir[1]=C:\GOG Games\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\
dir[2]=C:\GOG Games\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\komputer\docume~1\stalke~1\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6811]: AMD Radeon (TM) R9 200 Series
* GPU driver: 8.17.10.1404
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1745 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
! Missing ogg-comment, file:  c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\video\bitcomposer.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.ogg
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3778720 K], reserved[88160 K], committed[327360 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[97768 K], process heap[13950 K], game lua[2143 K], render[178 K]
* [x-ray]: economy: strings[8083 K], smem[0 K]
Input:  1
Config-file [c:\users\komputer\docume~1\stalke~1\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 3
*        :   1: ui\ui_actor_hint_wnd
*        :   1: ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*        :   1: ui\ui_common
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 1
*        :   3: null
* RM_Dump: ps        : 1
*        :   3: null
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 1
* RM_Dump: tex_list  : 3
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 3
* RM_Dump: v_elements: 3
* RM_Dump: v_shaders : 3
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 5
ossakowski
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Lis 2013, 12:23
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 10:16
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez Mito w 11 Cze 2016, 10:19

Ja tu widzę dwie opcje: albo przełącz dystans a-life na 10, pochodź chwilę, po czym przywróć 300, albo masz Misery pobrane z jakiegoś dziwnego miejsca i wkradło się parę błędów i pobranie tego moda z jego oficjalnej strony powinno rozwiązać problem.

Ta gra tak ma.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez Cromm Cruac w 11 Cze 2016, 11:19

Kuźwa juz nie wiem gdzie pisać, bo zaspamowałeś forum Mizerią.

Odinstalować grę. Skasować jej katalog (jeśli się ostał). Skasować katalog z configami (sejwy przenieść gdzie indziej). W twoim przypadku to c:\users\komputer\docume~1\stalke~1

Zaistalować grę od nowa i sprawdzić czy na vanilii też sie wywala. Jak nie, doinstalować Mizerię. Sprawdzić. Jak nie wywala to dodać TAZ.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ossakowski.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Misery Mod (Grę wywala bez ostrzeżenia)

Postprzez ossakowski w 12 Cze 2016, 05:17

Co do spamowania, chciałem tylko przenieść temat na dział poświęcony modyfikacji i od razu ten usunąć, ale się kur.a okazało, że na tym forum nie da się usuwać własnych tematów. . .

Odinstalowałem moda, odinstalowałem Stalkera, usunąłem instalkę Misery i zacząłem od nowa. Zainstalowałem Zew Prypeci, pograłem zapobiegawczo jakoś z 30 minut (niezły speedrun: wszystkie misje z zatonu w 30 min na weteranie) i rzecz jasna problem nie występował. Pobrałem ponownie i zainstalowałem Misery i dałem A-life distance 150, czyli najniższy z możliwych i problem również wtedy nie wystąpił. Teraz zaszalałem i ustawiłem A-life distance na 900 czyli maksium jakie oferuje gra i. . . Kur.a problemu nie było ! A grałem ok. 20-25 min, więc "normalnie" powinno już zcruschować ze 2 razy. Potem zainstalowałem The armed zone ze spolszczeniem i. . . bug również nie dawał znaków życia. . .

Wystarczyło pousuwać wszystko związane ze Stalkerem, usunąć instalkę Misery, pobrać ją ponownie z tego samego źródła (tylko mirror dałem inny) zainstalować i puff, tyle filozofii. . .

Dzięki wszystkim forumowiczom, problem okazał się banalniejszy w rozwiązaniu niż myślałem, a nie wyglądał. Jak zwykle "najciemniej pod latarnią". Dzięki jeszcze raz za zaangażowanie. Szczerze, to myślałem, że to forum umarło śmiercią naturalną i będę przynajmniej tydzień czekał na odzew, a tu proszę :D

Jednak mimo wszystko na razie nie zamykałbym jeszcze tego tematu, bo nigdy nic nie wiadomo, a ta modyfikacja do najstabilniejszych nie należy i też nie grałem na tyle długo, żeby ostatecznie i definitywnie stwierdzić, że problem został pogrzebany.
ossakowski
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Lis 2013, 12:23
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 10:16
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości