[Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez caleb59 w 31 Maj 2016, 19:51

Arsenal Overhaul 3.1
Opis:
Mod dodaje masę nowych broni.

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Więcej informacji: http://www.moddb.com/mods/arsenal-overh ... l-released

Download:
KLIK!
Image
| i7-2600K 3.40GHz | 16GB DDR3 RAM | GTX 970 OC 4GB GDDR5 RAM | Windows 10 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Moderator Globalny

Posty: 2269
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 23:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 530

Reklamy Google

Re: [PROBLEM] Arsenal Ovehaul 3.1 z Pripyat Reborn

Postprzez Viktor w 02 Cze 2016, 07:00

Kiedy zawartość pliku wyżej wrzucę do gry i w tym fov switch'u ustawie sobie '58' to po wybraniu nowej gry i poziomu trudność zanim pokażą porady i obrazki to gra się crushuje :( Oto dokładniejszy log.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
 
alun_utils.script:1833: attempt to index local 'fsg' (a nil value)
 
lua stack:
  [10|-1] (no value): 
  [ 9|-2] (string):  `attempt to index local 'fsg' (a nil value)'
  [ 8|-3] (string):  `fsgame.ltx: Permission denied'
  [ 7|-4] (nil):  nil
  [ 6|-5] (nil):  nil
  [ 5|-6] (nil):  nil
  [ 4|-7] (string):  `fsgame.ltx: Permission denied'
  [ 3|-8] (nil):  nil
  [ 2|-9] (string):  `$game_gulag$            = true|  false| $game_config$|        gulag\'
  [ 1|-10] (string):  `$game_gulag$'
 

Prosiłbym o pomoc :E Stawiam kozaki B| :wódka:
Awatar użytkownika
Viktor
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 15 Kwi 2016, 21:23
Ostatnio był: 03 Sie 2016, 12:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [PROBLEM] Arsenal Ovehaul 3.1 z Pripyat Reborn

Postprzez Marcus_Polonus w 02 Cze 2016, 10:58

Może tu chodzi tylko o samą wartość FOV w AO 3.1. Jeśli dobrze pamiętam, to trzeba tam wpisać 55, a nie 58.

Jeśli to nie pomoże, to znaczy, że coś koliduje z czymś innym i wtedy trzeba ręcznie to naprawiać, a to nie takie proste.

Za ten post Marcus_Polonus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Viktor.
Marcus_Polonus
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: Dzisiaj, 11:56
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Arsenal Overhaul 3.1]

Postprzez Viktor w 20 Cze 2016, 19:42

Okej to spróboje zamiast '58' wpisać '55'. A jakbym to mógł ręcznie naprawić?
Awatar użytkownika
Viktor
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 15 Kwi 2016, 21:23
Ostatnio był: 03 Sie 2016, 12:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [Arsenal Overhaul 3.1]

Postprzez Marcus_Polonus w 20 Cze 2016, 19:43

To będzie kupa pie*dzielenia się.
Przede wszystkim sprawdź, czy przy wrzucaniu modów musisz coś zastąpić. Jeśli tak, to co to za plik, może uda się go przekształcić, by działał poprawnie.
Też prawdopodobne, że jakieś skrypty nie pasują do siebie i wywala Ci błąd - trzeba wtedy zwrócić się do jakiegoś stalkerowego fachowca, bo ja na tym się nie znam.
Marcus_Polonus
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: Dzisiaj, 11:56
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Arsenal Overhaul 3.1]

Postprzez Pangia w 20 Cze 2016, 20:17

Jak chcesz ustawić 55, to najlepiej przeinstaluj po prostu moda – 55 to domyślne FOV.
Witaj, Palipłocie… poczekaj, bo muszę se pazurek przystrzyc, bo mnie się strasznie zadarł… Palipłocie, ja ci już mówiłem, żebyś wypie*dalał z polskiej sceny politycznej, bo ty jesteś błaznem numer 1 w Polsce… Jak poszedłeś z pozwem, to się cieszę, bo będę ci mógł przyprowadzić świadków twoich wypierdalanych ludzi, a trochę ich w życiu wywaliłeś… No i co, chcesz szoł, to zrobimy szoł. A teraz, tak jak już mówiłem, wy-pier-da-laj z polskiego życia politycznego, oszuście, oszukałeś młodzież przede wszystkim, zabierając młodym ludziom nadzieję i mamiąc ich zmianą przepisów w przedmiocie posiadania marihuany. To twój koniec, a ja nagrywam ostatni filmik dla ciebie, leszczu, bo przecież nie będę ci nabijał oglądalności. Adios klaudios, chłopaki nie płaczą, nie?
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4110
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 13:23
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: --
Kozaki: 813

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez sms216 w 21 Lip 2016, 22:37

Ma ktoś działającego linka? na moddb pisze że mod został zarchiwizowany :/ :+:
sms216
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 20 Sty 2013, 11:25
Ostatnio był: 27 Paź 2016, 19:57
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Viper
Kozaki: 3

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez caleb59 w 21 Lip 2016, 22:50

Wszystko działa - po prostu autor nie przewiduje nowszych wersji w przyszłości: http://www.moddb.com/mods/arsenal-overh ... verhaul-31
Image
| i7-2600K 3.40GHz | 16GB DDR3 RAM | GTX 970 OC 4GB GDDR5 RAM | Windows 10 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive sms216.
Awatar użytkownika
caleb59
Moderator Globalny

Posty: 2269
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 23:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 530

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez sms216 w 22 Lip 2016, 18:45

Dzięki, nie zrozumiałem do końca tej czerwonej wiadmości ;)
sms216
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 20 Sty 2013, 11:25
Ostatnio był: 27 Paź 2016, 19:57
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Viper
Kozaki: 3

Pomocy (program x ray 1.6 engine przestał działać) MOD!!

Postprzez S7700 w 11 Sty 2017, 22:56

:+: :+:
Witam wszystkich
Mam problem z modem "Arsenal Overhaul 3.1".Chodzi o wyskakujący podczas gry/podczas wczytywania, lub też czasami przy uruchamianiu gray błąd (program x ray 1.6 engine przestał działać). początkowo mod w ogóle nie chciał wczytać nowej gry, szukałem porady w internecie na różnych forach ale nie dotyczyły one MODÓW!!!
przez przypadek odkryłem że zmiany w pliku o nazwie "fsgame" z "true" na "false" i odwrotnie.Pomogło bo gra wczytuje się wiec jest spoko :D. ale nadal wyłącza się co pięć minut oraz bardzo często przy wczytywaniu,więc jest lipa.

Jeżeli miał kto z was już taki problem albo wie jak go rozwiązać to bardzo proszę o pomoc.



Procesor Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz @2400MHz
Karta graficzna NVIDIA GeForce GTS 250 ~1024MB
Karta dźwiękowa VIA HD Audio
Pamięć fizyczna 3520MB
System operacyjny Windows 7 Service Pack 1
S7700
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Sty 2017, 21:48
Ostatnio był: 13 Sty 2017, 15:52
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez caleb59 w 11 Sty 2017, 23:03

Czy dodałeś moda w trakcie grania czy też zainstalowałeś grę, dodałeś moda i zacząłeś nową grę od początku?
Image
| i7-2600K 3.40GHz | 16GB DDR3 RAM | GTX 970 OC 4GB GDDR5 RAM | Windows 10 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Moderator Globalny

Posty: 2269
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 23:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 530

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez S7700 w 11 Sty 2017, 23:17

Instalowałem od nowa i dodałem moda , przed włączeniem usuwałem pliki z folderu C/Publiczny/Me Games/Stalker Zew Prypeci/ bo takie były porady z strony cenegi (ale one również modów nie dotyczą) wiec lipa, tylko zmiany w pliku fsgame na które sam przypadkiem wpadłem coś pomogły, ale błąd nadal wyskakuje tak jak opisałem powyżej,

Może trzeba pozmieniać lub dodać jakies wiersze w ajkimś pliku ???
Mod jest SUPER !!! Polecam każdemu !!! ale ten błąd naprawdę wszytko mi popsuł :(
S7700
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Sty 2017, 21:48
Ostatnio był: 13 Sty 2017, 15:52
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Cromm Cruac oraz 6 gości

cron