BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez HuczuL w 07 Wrz 2017, 19:46

Ehh, Arsenal Overhault z Beard sells everythink, hostile bandits 2 i realistic (coś tam) i Dynamic hud i bug trap :( Gdy chciałem już wejść go Skadowska to wywaliło mi.
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez Marcus_Polonus w 07 Wrz 2017, 22:50

Wszystko, co wymieniłeś, trzeba wyrzucić... no może poza Dynami Hud.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez HuczuL w 08 Wrz 2017, 06:17

Chwila, odpaliłem stalkera znowu i działa :F chyba sie coś zwaliło z spolszczeniem ale to nic.
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez HuczuL w 08 Wrz 2017, 06:23

Wcześniej pograłem chwile z tymi właśnie modami i nic, a teraz jak wczytałem grę w Janowie to:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : hud_gas_blue
[error]Argument 1    : ui\ui_custom_msgs.xml
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez Marcus_Polonus w 08 Wrz 2017, 09:45

Podaj jeszcze raz tego, co obecnie zainstalowałeś. Wygląda to jakbyś coś nieporządnie zainstalował.

Znajdź w plikach modów tą ścieżkę podaną w logu.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez HuczuL w 08 Wrz 2017, 10:24

Dobrze,podam o 13:00 około, podczas podmieniania plików, choć prawie że wogle niebyło podmiany to nic nie mówiło o tym pliku, albo chodzi o Polonizacje....
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez HuczuL w 08 Wrz 2017, 14:08

Ok znalazłem ten pliczek i tak:
Kod: Zaznacz wszystko
<?xml version="1.0"?>

-<header>


-<hud_timer height="66" width="155" y="0" x="869">

<text y="23it" x="-15" align="r" a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>

<texture>ui_hud_timer_games</texture>

</hud_timer>


-<hud_timer_text height="67" width="157" y="80" x="852" la_alpha="1" la_text="1" la_texture="0" la_cyclic="1" light_anim="ui_slow_blinking_alpha">

<text y="0" x="0" align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</hud_timer_text>


-<sleep_001 height="728" width="984" y="20" x="20">

<texture height="728" width="984" y="0" x="0">car\trabantnoise</texture>

</sleep_001>


-<controller_fx height="768" width="1024" y="0" x="0" stretch="1">

<texture>act\act_controller_hit</texture>

</controller_fx>


-<controller_fx2 height="768" width="1024" y="0" x="0" stretch="1">

<texture>act\act_controller_hit1</texture>

</controller_fx2>


-<monster_claws height="512" width="512" y="384" x="512" la_alpha="1" la_cyclic="0" light_anim="monster_claws" stretch="1" ttl="3" heading="1" alignment="c">

<texture>controller\controller_blood_01</texture>

</monster_claws>


-<main_task height="60" width="554" y="120" x="235" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti32"/>

</main_task>


-<secondary_task height="60" width="554" y="180" x="235" la_alpha="1" la_text="1" la_cyclic="0" light_anim="ui_tesk_description" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</secondary_task>


-<cs_psy_danger height="20" width="500" y="30" x="262" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</cs_psy_danger>


-<cs_radiation_danger height="20" width="500" y="50" x="262" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</cs_radiation_danger>


-<cs_demo_play height="50" width="600" y="710" x="30" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="l" a="255" b="182" g="217" r="240" font="letterica18"/>

</cs_demo_play>


-<closecaption_1 height="50" width="600" y="670" x="512" alignment="c" complex_mode="1">

<!-- normal -->


<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</closecaption_1>


-<closecaption_1_shadow height="50" width="600" y="671" x="513" alignment="c" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</closecaption_1_shadow>


-<closecaption_2 height="50" width="600" y="635" x="512" alignment="c" complex_mode="1">

<!-- distant voice, "shouting from afar" -->


<text align="c" a="255" b="140" g="186" r="216" font="graffiti22"/>

</closecaption_2>


-<closecaption_2_shadow height="50" width="600" y="636" x="513" alignment="c" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</closecaption_2_shadow>


-<closecaption_3 height="50" width="740" y="561" x="512" alignment="c" complex_mode="1">

<!-- monolith pray -->


<text align="c" a="255" b="148" g="172" r="180" font="graffiti22"/>

</closecaption_3>


-<closecaption_3_shadow height="50" width="740" y="562" x="513" alignment="c" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</closecaption_3_shadow>


-<closecaption_4 height="50" width="600" y="705" x="512" alignment="c" complex_mode="1">

<!-- second talker -->


<text align="c" a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti22"/>

</closecaption_4>


-<closecaption_4_shadow height="50" width="600" y="706" x="513" alignment="c" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</closecaption_4_shadow>


-<cs_subtitles_npc height="50" width="674" y="597" x="175" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="140" g="186" r="216" font="graffiti22"/>

</cs_subtitles_npc>


-<cs_subtitles_npc_shadow height="50" width="674" y="598" x="176" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</cs_subtitles_npc_shadow>


-<closecaption_6 height="50" width="600" y="561" x="512" alignment="c" complex_mode="1">

<!-- "danger" -->


<text align="c" a="255" b="0" g="0" r="240" font="graffiti22"/>

</closecaption_6>


-<closecaption_6_shadow height="50" width="600" y="562" x="513" alignment="c" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</closecaption_6_shadow>


-<cs_subtitles_actor height="50" width="674" y="597" x="175" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</cs_subtitles_actor>


-<cs_subtitles_actor_shadow height="50" width="674" y="598" x="176" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</cs_subtitles_actor_shadow>


-<cs_subtitles_object height="50" width="674" y="516" x="175" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="255" g="255" r="255" font="graffiti22"/>

</cs_subtitles_object>


-<cs_subtitles_object_shadow height="50" width="674" y="517" x="176" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</cs_subtitles_object_shadow>


-<closecaption_9 height="50" width="600" y="597" x="512" alignment="c" complex_mode="1">

<!-- [closed caption] -->


<text align="c" a="255" b="0" g="192" r="240" font="graffiti22"/>

</closecaption_9>


-<closecaption_9_shadow height="50" width="600" y="598" x="513" alignment="c" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</closecaption_9_shadow>


-<cs_subtitles height="50" width="674" y="597" x="175" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="160" g="160" r="160" font="graffiti22"/>

</cs_subtitles>


-<cs_subtitles_shadow height="50" width="674" y="598" x="176" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="c" a="200" b="0" g="0" r="0" font="graffiti22"/>

</cs_subtitles_shadow>


-<cs_yantar_td height="50" width="600" y="200" x="200" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</cs_yantar_td>


-<cs_arena_kills height="50" width="600" y="300" x="30" la_alpha="1" la_texture="1" la_cyclic="1" light_anim="" stretch="1" complex_mode="1">

<text align="l" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti32"/>

</cs_arena_kills>


-<game_saved height="30" width="800" y="730" x="100" ttl="3">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</game_saved>


-<autosave height="30" width="800" y="730" x="100" ttl="3">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22">st_autosave</text>

</autosave>


-<item_used height="30" width="800" y="700" x="100" ttl="3">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</item_used>


-<gun_jammed height="50" width="600" y="70" x="200" ttl="3">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti32">gun_jammed</text>

</gun_jammed>


-<can_use_weapon_now height="50" width="600" y="70" x="200" ttl="3">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti32">can_use_weapon_now</text>

</can_use_weapon_now>


-<cant_walk height="30" width="600" y="650" x="200" ttl="3">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22">cant_walk</text>

</cant_walk>


-<cant_walk_weight height="30" width="600" y="650" x="200" ttl="3">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22">cant_walk_weight</text>

</cant_walk_weight>


-<not_enough_money_mine height="60" width="800" y="100" x="100">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti32">st_not_enough_money</text>

</not_enough_money_mine>


-<not_enough_money_other height="60" width="800" y="100" x="100">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti32">st_not_enough_money_npc</text>

</not_enough_money_other>


-<max_ping_warn_1 height="64" width="360" y="300" x="512" ttl="10" alignment="c">

<texture height="64" width="360" y="0" x="0" a="30">ui\ui_cm_connection_error</texture>

<text y="50" x="80" a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>


-<auto_static height="14" width="180" y="50" x="180">

<window_name>cur_num</window_name>

<text a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>

</auto_static>

</max_ping_warn_1>


-<max_ping_warn_2 height="64" width="360" y="300" x="512" ttl="8" alignment="c">

<texture height="64" width="360" y="0" x="0" a="64">ui\ui_cm_connection_error</texture>

<text y="50" x="80" a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>


-<auto_static height="14" width="180" y="50" x="180">

<window_name>cur_num</window_name>

<text a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>

</auto_static>

</max_ping_warn_2>


-<max_ping_warn_3 height="64" width="360" y="300" x="512" ttl="8" alignment="c">

<texture height="64" width="360" y="0" x="0" a="160">ui\ui_cm_connection_error</texture>

<text y="50" x="80" a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>


-<auto_static height="14" width="180" y="50" x="180">

<window_name>cur_num</window_name>

<text a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>

</auto_static>

</max_ping_warn_3>


-<max_ping_warn_4 height="64" width="360" y="300" x="512" ttl="8" alignment="c">

<texture height="64" width="360" y="0" x="0" a="255">ui\ui_cm_connection_error</texture>

<text y="50" x="80" a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>


-<auto_static height="14" width="180" y="50" x="180">

<window_name>cur_num</window_name>

<text a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>

</auto_static>

</max_ping_warn_4>


-<cs_heli_health height="25" width="325" y="15" x="680" stretch="1">

<!-- <text font="graffiti22" r="240" g="217" b="182" a="255" align="l"/> <texture x="0" y="0" width="325" height="25" a="255">ui_sega_healph</texture> -->


<texture>ui_sega_healph</texture>

</cs_heli_health>


-<cs_strelok_health height="25" width="325" y="15" x="680" stretch="1">

<!-- <text font="graffiti22" r="240" g="217" b="182" a="255" align="l"/> <texture x="0" y="0" width="325" height="25" a="255">ui_sega_healph</texture> -->


<texture>ui_sega_healph</texture>

</cs_strelok_health>


-<crow_timer height="66" width="155" y="0" x="869">

<text y="23it" x="20" align="c" a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>

<texture>ui_hud_timer_games</texture>

<!-- <text x="-15" y="23it" font="graffiti32" r="238" g="155" b="23" a="255" align="r"/> <texture>ui_hud_timer_games</texture> -->


</crow_timer>


-<crow_timer_text height="67" width="157" y="80" x="852" la_alpha="1" la_text="1" la_texture="0" la_cyclic="1" light_anim="ui_slow_blinking_alpha">

<text y="0" x="0" align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti22"/>

</crow_timer_text>


-<shooting_timer height="66" width="155" y="0" x="869">

<text y="23it" x="20" align="c" a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>

<texture>ui_hud_timer_games</texture>

</shooting_timer>


-<shooting_counter height="46" width="224" y="0" x="433">

<text y="6it" x="2" align="c" a="255" b="23" g="155" r="238" font="graffiti32"/>

<texture>ui_hud_points_count</texture>

</shooting_counter>


-<shooting_get_ready height="68" width="600" y="300" x="212" light_anim="ui_slow_blinking_alpha" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti32"/>

</shooting_get_ready>


-<text_on_screen_center height="68" width="600" y="300" x="212" light_anim="ui_slow_blinking_alpha" complex_mode="1">

<text align="c" a="255" b="182" g="217" r="240" font="graffiti32"/>

</text_on_screen_center>


-<mp_timelimit height="30" width="824" y="77" x="100">

<text align="c" font="graffiti19" color="ui_red"/>

</mp_timelimit>


-<mp_spetatormode height="30" width="824" y="115" x="100">

<text align="c" font="graffiti19" color="ui_red"/>

</mp_spetatormode>


-<mp_spectator height="30" width="824" y="115" x="100">

<text align="c" font="graffiti19" color="ui_white"/>

</mp_spectator>


-<mp_pressjump height="30" width="824" y="729" x="100">

<text align="c" font="graffiti19" color="ui_white"/>

</mp_pressjump>


-<mp_pressbuy height="30" width="824" y="749" x="100">

<text align="c" font="graffiti19" color="ui_white"/>

</mp_pressbuy>


-<mp_round_result height="30" width="824" y="345" x="100">

<text align="c" b="240" g="255" r="240" font="graffiti19"/>

</mp_round_result>


-<mp_force_respawn_time height="30" width="824" y="38" x="100">

<text align="c" font="graffiti19" color="ui_white"/>

</mp_force_respawn_time>


-<mp_demo_play height="30" width="824" y="195" x="0">

<text font="graffiti19" color="ui_green"/>

</mp_demo_play>


-<mp_warm_up height="30" width="824" y="75" x="100">

<text align="c" font="graffiti19" color="ui_green"/>

</mp_warm_up>


-<mp_ah_buy height="30" width="824" y="729" x="100">

<text align="c" b="0" g="255" r="255" font="graffiti19"/>

</mp_ah_buy>


-<mp_tdm_buy height="30" width="824" y="729" x="100">

<text align="c" b="0" g="255" r="255" font="graffiti19"/>

</mp_tdm_buy>


-<blackscreen height="768" width="1024" stretch="1">

<texture>intro\intro_back</texture>

</blackscreen>

</header>



Trochę długie co? Ale cóż... Link do tego pliku: http://host1gb.net.pl/download.php?file ... a7c1f202a5
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez Marcus_Polonus w 08 Wrz 2017, 22:18

Nie chodzi mi o sam plik tylko o mod, z którego ten mod pochodzi.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez HuczuL w 09 Wrz 2017, 08:54

Chyba z Polonizacji bo polonizacja sie instaluje jako gamedata też
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez Marcus_Polonus w 09 Wrz 2017, 11:26

Z polonizacji Zewa? Przygotuję plik, który powinien odblokować oficjalne tłumaczenie.

- - - - -

Wywal swoją polonizację i dodaj plik o ścieżce gamedata/configs/localization.ltx o takiej treści:
Kod: Zaznacz wszystko
[string_table]
language        = pol
font_prefix     = _west ;_cent
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez HuczuL w 09 Wrz 2017, 14:51

No ok ale kupiłem Zewa w Szwecji i miałem po angielsku go a znalazłem Polonizacje z jakiegoś forum że pisze co wszyscy mówią. A ten bugtrap? Może zniknie :/
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: BugTrap po wgraniu wielu modyfikacji.

Postprzez Marcus_Polonus w 09 Wrz 2017, 16:02

A używasz wcześniejszych zapisów, czy nową grę?
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości