[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Leo0502 w 07 Mar 2017, 15:20

Marcus_Polonus napisał(a):I tu jest problem, a nawet jeśli caleb się mylisz i rzeczywiście kiedyś go opublikują, to co za będzie zabawa z AI o inteligencji małego dziecka :/

Może lepiej nie mów tego głośno, bo jeszcze autor usłyszy i stwierdzi, że zmodyfikuje sztuczną inteligencję, a wtedy mod nie wyjdzie już nigdy
Leo0502
Tropiciel

Posty: 317
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: Dzisiaj, 12:03
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 119

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez atikabubu w 20 Mar 2017, 16:00

Wincy tego samego :ati:

Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / i5-4570 / Gigabyte GTX 960 / 8 GB DDR 3
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane / WoT noob
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1439
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: Dzisiaj, 09:54
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 539

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Provski w 20 Mar 2017, 16:40

Pewnikiem to będzie niemożliwe ze względu na to, że silnik który kolo używa jest zmodyfikowany, ale zobaczyć Gunslingera w CoCu z Call of Misery to by było najlepsze połączenie modów w dziejach gier.
Nie znam się, ale możliwe by było to to jakoś połączyć czy po prostu mod musiałby być od początku budowany z myślą o kompatybilności z CoCiem?
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Awatar użytkownika
Provski
Tropiciel

Posty: 329
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 19 Paź 2017, 16:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 33

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez PainChiller w 20 Mar 2017, 20:53

Jako że CoC to zmodyfikowany silnik zewu prypeci, to istnieje cień szansy na to że będzie się dało to zmergować(Jeśli komuś będzie się chciało to robić :caleb: ) Niestety o Call of Misery + Gunslinger możesz sobie pomarzyć.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Weteran

Posty: 671
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: Wczoraj, 17:18
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Ostrzeżenia: 1
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 158

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Cromm Cruac w 20 Mar 2017, 21:42

Ino, że silnik CoC jest zmodyfikowany inaczej niż GS i ni ma bata coby GS chodził z CoCiem. Jak zmergujesz silnik? Będziesz go dekompilował? :u3:

A wogle to GS nie będzie :tm:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 06:34
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez atikabubu w 20 Mar 2017, 22:25

Nie zapominaj, że chamstwo ma dostęp do kodu źródłowego i w ramach stalkerskiej samopomocy mogą się dogadać :u3:

Wogle to weź się za pogodę w LA:DC bo też nie będzie :tm: :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / i5-4570 / Gigabyte GTX 960 / 8 GB DDR 3
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane / WoT noob
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1439
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: Dzisiaj, 09:54
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 539

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Provski w 20 Mar 2017, 23:24

No, według mnie, to taki Shoker Weapons Mod 3.0 czy ten cały Gunslinger to idealny mod pod CoCa. W podstawce będzie się tylko marnować bo całego potencjału w niej nie wykorzysta. Głupie by było jakby się nie dogadali i zrobili porta do CoCa.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Awatar użytkownika
Provski
Tropiciel

Posty: 329
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 19 Paź 2017, 16:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 33

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez atikabubu w 18 Maj 2017, 20:09

Wot i nowy pizdolet :ati:

Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / i5-4570 / Gigabyte GTX 960 / 8 GB DDR 3
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane / WoT noob

Za ten post atikabubu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cysiu.
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1439
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: Dzisiaj, 09:54
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 539

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez caleb59 w 18 Maj 2017, 20:27

Co to za żarty, jak pizdolety to tylko Escape From Tarkov, który chociaż wyszedł w przeciwieństwie do tego moda :suchar: :

Image
| i7-2600K 3.40GHz | 16GB DDR3 RAM | GTX 970 OC 4GB GDDR5 RAM | Windows 10 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2402
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 22:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 562

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez ZiomB w 18 Maj 2017, 20:32

Kiedy zobaczyłem dziennik developera Ray of Hope to teraz się zastanawiam czy Gunslinger ma w ogóle jakiś sens. W tym pierwszym też będzie animowane w 3D PDA, animacje zacięcia się broni oraz bardziej rozbudowana, niczym z Escape from Tarkov customizacja broni, w dodatku dostajemy świetny multiplayer.

Jeżeli twórca Gunslingera się nie pośpieszy z wydaniem albo nie przeniesie tego do jakiegoś większego moda to to się zwyczajnie w świecie zmarnuje w czystym CoPie.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 372
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 18 Paź 2017, 15:23
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez HitFan w 17 Paź 2017, 11:04

Wiadomo co się dzieje z tym modem? Już wieki nie widziałem nic nowego na ich kanale...
Smartfon: Samsung Galaxy S III @Boeffla kernel | Komputer: Acer Aspire 5742G
Intel® Core™ i3-370M 2x2,4GHz, 4GB DDR3 RAM, GeForce® GT420M 1GB, Windows 10 Pro
Zapraszam na mojego bloga o historii rajdów - RajdowaKolekcja.blogspot.com

Image
Podobają Ci się moje mody i uploady? Pomogłem? Kliknij Image. To dla mnie duża motywacja :)
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 629
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: Dzisiaj, 09:15
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 83

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Marcus_Polonus w 17 Paź 2017, 11:53

Możliwe, że to taka przerwa jak wtedy, kiedy wypuścili karabiny Dragunowa.
Image
Image
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 220
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: Wczoraj, 15:41
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron