[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 18 Paź 2012, 11:59

Image

Image

Jako że autor moda powrócił (wcześniej był zajęty animacjami do Death in Candlewood) postanowiłem założyć temat.
Mod będzie zmieniał wszystkie animacje i większość modeli (np. detektory czy śruba pozostaną takie same), zmienia również modele rąk na te z Call of Duty MW2, Black Ops i Metro 2033.
Data ukończenia nieznana, wiele animacji jest bardzo rozbudowanych więc ich tworzenie zajmuje sporo czasu.

Autor: Strifer

Wideo:
Rendery:
:

Image














Image


Wideo z gry:
:

Image














Image










Screeny:

Image
Kombinezon "Świt":

Płaszcz skórzany (brązowy i czarny):

Kurtka skórzana:

Kurtka bandytów:

Kombinezon "Powiew Wolności":

Kombinezon "Strażnik wolności"

Kombinezon "Strażnik wolności v.2"

Brak kombinezonu (sweterek):

Kombinezon monolitu:

Kombinezon najemników:

Kombinezon SEVA:

Kombinezon PS5-M "Uniwersalna Ochrona":

Kombinezon CS-1:

Kombinezon CS3-A:

Egzoszkielet:
Ostatnio edytowany przez BJ Blazkowicz 01 Mar 2014, 12:32, edytowano w sumie 35 razy
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik, Junx, Lebrenekka, Cysiu, zając, Tormentor, Koniak.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez r_populik w 18 Paź 2012, 12:12

Oby tym razem udało mu się toto ukończyć, albowiem jest to kosmos w porównaniu z tym co w zakresie animacji oferuje podstawka.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez BJ Blazkowicz w 18 Paź 2012, 12:58

W sumie to co najtrudniejsze ma zrobione (detektory których animki trzeba dopasować do animek pistoletów i śruby)
Co prawda przy reszcie też jest ogrom pracy (każdy karabin z granatnikiem to od cholery animek). Pewnie będą też animacje dla apteczek i bandaży skoro dla wódki są.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez Junx w 18 Paź 2012, 13:05

Fakt, pracy ma dużo, ale skoro już "najgorsze" za nim, więc może teraz będzie mu szło trochę lepiej. Pozostaje mu jeszcze dużo pracy jeszcze nad animacjami do reszty "żywności".
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez Cysiu w 18 Paź 2012, 18:27

No, zdążyłem już zauważyć, że koleś robi naprawdę niesamowite animacje, także mam nadzieję, że mod zostanie ukończony. Jeśli tak dalej pójdzie, to ten mod spokojnie pobije re-animation project z SoC'a.
Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez BJ Blazkowicz w 18 Paź 2012, 22:28

King Friday robi już SRAP do CoP ale przy tym co robi Strifer to może mu co najwyżej naskoczyć.
Filmik poglądowy na to co się dzieje w SRAP 2:
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez Junx w 19 Paź 2012, 09:31

Nie są takie tragiczne, ale Strifer robi o niebo lepsze. King Friday widać, że jak na razie nie przykłada się zbytnio [idzie na łatwiznę], ale kto wie może później będą lepsze. Cześć animacji jest ładna nawet.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez BJ Blazkowicz w 19 Paź 2012, 10:23

Animowanie w SoC i w CoP różni się i ciężko jest się przestawić z jednego na drugie. Inna sprawa że KingFriday'a ograniczają oryginalne stalkerowe modele broni i rąk.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez Junx w 19 Paź 2012, 12:59

To fakt, w SoC masz wszystko w "jednym" pliku, natomiast w CoP masz każdy oddzielnie. Modele rąk, modeli, animacji ma każdy swój oddzielny plik, ale może akurat mu się uda.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez Rumcajs93 w 21 Paź 2012, 10:43

No szykuje się niezła propozycja dla CoP'a
Jeszcze jakby do tego dodać jakieś lepsze AI (np.: M.S.O. trojanucha) to może dobry powód przejścia gry jeszcze raz.

Autorzy podali jakąś chociaż przybliżoną datę premiery moda?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez BJ Blazkowicz w 17 Lis 2012, 13:26

Jak będzie to będzie o ile będzie. Przy tej jakości i ilości animacji to nawet i pół roku (nie wiadomo czy będzie tylko ta broń co już występowała w CoP czy doda coś nowego). Prace idą, ale powoli bo jak narazie jest bardzo mało modeli które spełniają kryteria autora, no i jeszcze miał drobne problemy z ręcoma bo nie każde wyglądały ładnie na każdej animacji (wiadomo, w CoP ręce i broń to oddzielne modele).
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez r_populik w 22 Lis 2012, 22:49

wyje*ane w kosmos te ręce. No i cały ten mod jak już powstanie.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości