[Zone Cell Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

[Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 20 Wrz 2013, 22:08

Witam. Wiem, temat o Zone Cell Modzie zakładałem i poległ fatalnie. Podszedłem do sprawy całkowicie poważnie (uwierzcie - rzadko mi się to zdarza) i modding ruszył pełną parą. Mogę zarobić drugiego warna lub od razu bana, ale cóż, robię to świadomie, w przeciwieństwie do moich innych przypadków zagarnięcia "nagrody". Dobra, to do rzeczy - wielu mówiło, że polegnę, że nie podołam trudowi moderatora, że mój projekt upadnie. Przez te dwa - trzy tygodnie zrobiłem coś, co bym uważał (gdybym oczywiście nie spróbował modować) za niewykonalne jak dla mnie. Dla innych to bułka z masłem, a dla mnie - szczyt Mount Everestu. W screenach przedstawię zmiany, które są ważniejsze.

Kombinezony/maski
:

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Bronie
:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Ponadto - zmieniłem pozycję startową, dodałem nowe bronie do handlarzy, zmieniłem skrypt zadania wejścia do Tunelu Prypeć-1 - możemy iść w dodanych kombinezonach naukowych. Następnym "krokiem" rozwoju ZCM będzie spawnowanie NPC, schowków i innych rzeczy, zmienienie paru NPC na handlarzy. Jedynym problemem w produkcji ZCM jest to, że nie mogę zainstalować SDK 0.7 pobranego z tutejszego hostingu - kilka broni nie ma własnych animacji (np. Steyr AUG). Miałem wyostrzać tekstury, ale ze 100 - 200MB zrobiło się 1,07GB :facepalm: . Może lepsze tekstury wyjdą w formie addonu. Co jeszcze - a, robię artykuł o Zone Cell Modzie, w którym będą ważne informacje.

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger, Junx, pan kozaq, tytan900, Wunderwaffe, Trikster, Fenishi.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez pan kozaq w 21 Wrz 2013, 14:48

Brawo!
:wódka: leci.
Wygląda ciekawie, sporo broni, kilka odmian SEVY + zielony kondon naukowców.
Nie podciągaj tekstur w normalnym modzie, zrób addona, bo mi komp tego nie dźwignie.
Mógłbyś to uploadnąć? Pobeta-tesowałbym....

EDIT: Ah, i jakłbyś mógł to zmień startowy "Świt" na Skórzany płaszcz, bo wtedy byłoby trudniej.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Wunderwaffe w 21 Wrz 2013, 15:18

Chciałbym postawić ci kozaka, ale dla rozwiania swoich wątpliwości potrzebuję najpierw odpowiedzi na jedno drobne pytanie. Nie orientuję się za bardzo w modyfikacjach Zewu Prypeci, zatem sam niestety nie potrafię ocenić.

Co w twoim modzie jest nowatorskiego?
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 21 Wrz 2013, 17:03

@pan kozaq - te teksturki wydam w formie addonu. Mam pomysła co do addonów - dam ich kilka, a w nich muzyki, teksturki itp. Na pewno będzie dużo boosterów (teraz jest ich 16, ale to i tak mało). Myślę nad dodaniem kombinezonów ze S.M.R.T.E.R. i Shoker Mod CS. Kiedy uda mi się zainstalować SDK 0.7 to pomyślę nad mapkami i animacjami.

@Wunderwaffe - co masz na myśli "nowatorskiego"? Mam 14 lat, nie wiem, czy coś nowatorskiego wprowadzę do mojego pierwszego moda :P .

Jeżeli chcecie zobaczyć aktualne zmiany to proszę bardzo:

:

Kod: Zaznacz wszystko
-zmieniona kolorytyka kursoru,

-zmienione menu główne,

-przemeblowany HUD,

-zmieniony ekwipunek początkowy,

-zmieniona nazwa frakcji "Stalker" na "Świt",

-zmieniona godzina startu,

-zmieniona waga maksymalna, zmniejszona do 25 kg, od 30 kg nie można chodzić, 

-niektóre kombinezony zwiększają wagę maksymalną,

-zmienione cenniki u handlarzy,

-zmienione miejsce rozpoczęcia gry,

-nowe tekstury/retekstury:
 *retekstura AN-94, Makarowa, OC-14 Grozy (S.M.R.T.E.R. i Death Mod),
 *retekstura map w PDA - teraz są w sepii,
 *retekstura AKS74 (StalkerCell),
 *retekstura AK74 (S.M.R.T.E.R. Mod),
 *retekstura długiego TOZ'a (StalkerCell),
 *nowa tekstura siatki celowniczej XM8 (StalkerCell),
 *nowa tekstura siatki celowniczej PSO-1 (StalkerCell),
 *nowa tekstura siatki celowniczej G36 (StalkerCell),
 *wyostrzone tekstury wszystkich broni,
 *wyostrzone tekstury roślinności,
 *wyostrzone tekstury drzwi,
 *wyostrzone tekstury cegieł,
 *wyostrzone tekstury pojazdów,
 *wyostrzone tekstury twarzy,

-nowe bronie:
 *AK 113 'Mongoł' (Shoker Mod CS 1.9),
 *XM8 (Shoker Mod CS 1.9),
 *SR-3 Vihr (Shoker Mod CS 1.9),
 *FY-71 (Shoker Mod CS 1.9),
 *UMP 45 (Droga do Prypeci),
 *Steyr AUG A1 (Droga do Prypeci),
 *Marauder 1010 (Droga do Prypeci),
 *Gewehr 43 (Droga do Prypeci),
 *OICW (Droga do Prypeci),
 *FAL (Droga do Prypeci),
 *FN FAL (Droga do Prypeci),
 *FN SA85 (Droga do Prypeci),
 *M4a1 (Shoker Mod CS 1.9),
 *HK 417 (Shoker Mod CS 1.9),
 *Sako (Droga do Prypeci),
 *AWM (Droga do Prypeci),
 *Mossberg 590 (Droga do Prypeci),
 *AK 47 Tactical,

-nowa amunicja:
 *7,62x51 FMJ,
 *7,62x51 AP,
 *7,62x39 FMJ,
 *7,62x39 AP,

-nowe itemy:
 *napój "Czerwony Stalker",
 *piwo,
 *napój "Jaguar",
 *czekolada,
 *kukurydza,
 *oliwki,
 *orzechy,
 *Yantar (?),
 *Galet (?),
 *batonik,
 *sok,
 *orzeszki,
 *sardynki,
 *serek,
 *Rukzak (?),
 *Vegetables (?),

-nowe kombinezony/hełmy:
 *Respirator GP (SMRTER Mod),
 *Respirator GP7 (SMRTER Mod),
 *Naukowy Kombinezon Powinności (SMRTER Mod),
 *Naukowy Kombinezon Wolnośći (SMRTER Mod),
 *Naukowy Kombinezon Monolitu (SMRTER Mod),
 *Naukowy Kombinezon Najemników (SMRTER Mod),
 *Zielony Kombinezon Naukowca (SMRTER Mod),

-zmiany w skryptach:
 *do zaliczenia wejścia do Tunelu Prypeć-1 nie jesteśmy skazani tylko i wyłącznie na SEVA'ę - możemy użyć nowych kombinezonów naukowych,
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 21 Wrz 2013, 17:19

dodajcie celowniki acog ,kolimatorowe i typowo snajperskie
Ostatnio edytowany przez tytan900, 22 Wrz 2013, 16:04, edytowano w sumie 1 raz
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Wunderwaffe w 21 Wrz 2013, 17:29

nie wiem czy zauważyliście w stalkerze nie ma broni dla snajpera

A Dragunow? Wintorez? To nie są karabiny snajperskie?

BTW mam dla ciebie trochę znaków interpunkcyjnych, bo chyba ci się skończyły: .... ,,,, !!!! ???? ;;;; ::::

co masz na myśli "nowatorskiego"?

Coś, czym będziesz się wyróżniać, co przyciągnie innych. Nie ma za bardzo sensu w taśmowym trzaskaniu niemalże identycznych modów.

Mam 14 lat, nie wiem, czy coś nowatorskiego wprowadzę do mojego pierwszego moda

Pierwszy mod i już piszesz o nim na Stalker.pl? Nieźle.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez vandr w 21 Wrz 2013, 17:44

Wunderwaffe napisał(a):Pierwszy mod i już piszesz o nim na Stalker.pl? Nieźle.


Moja Aurora też była moim pierwszym modem i napisałem o niej tutaj. :P
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 21 Wrz 2013, 18:02

@tytan - jest AWM, tylko że ma skopane animacje. Do broni snajperskiej jako-tako można zaliczyć AK "Mongoła" - ma wysoki współczynnik celności i używa snajperskiej amunicji (poza tym to pierwsza dodana broń w ZCM). Dziś pobrałem trzy bronie z AMK - AK-47 Tactical'a którego dodałem, AK-47 PSO i M14 SopMod.

EDIT.
Jeżeli ma ktoś mody do CoP (ew. CS) to może podesłać mi pliki broni i pancerzy. Ja mam Way to Pripyat, S.M.R.T.E.R, Misery 2.0 i Shoker Mod CS, ale powoli kończą się bronie z pasującymi animacjami z vanilii.

EDIT2.
http://stalkerteam.pl/topic/6037-nowe-modele-broni/
Z tej strony pobieram nowe modele. Dzięki @Junx'owi mogę pobrać kilka broni nie babrając się "u ruskich". Szkoda tylko, że nie mają configów, ale idzie samemu dodać.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez pan kozaq w 21 Wrz 2013, 18:58

Co do broni: Może inne modele AK, pepesza, jakieś pistolety?

Wpadłem także na pomysł zmodyfikowania ekwipunku: zamiast wagi przedmiotów ograniczony plecak, który możnaby upgreadowć tzn. zwiększać pojemność.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 21 Wrz 2013, 19:06

No, tylko jak zrobić ten plecak? Jeżeli to integracja w skrypty, to ja się na to nie pisze :P . Mam 2 modele AK - 113 i 47 Tactical. Pepeszy nie dam, bo musiałbym animacje porobić, a SDK 0.7 nie chce mi się zainstalować :/ .
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Wunderwaffe w 21 Wrz 2013, 19:41

Co do broni: Może inne modele AK, pepesza, jakieś pistolety?

Nie ma sensu dodawać nowych AK, bo zapewne i tak różnice będą jedynie w wyglądzie. A pepesza moim skromnym zdaniem zbyt stara jak na 2012 rok.

Jeżeli to integracja w skrypty, to ja się na to nie pisze :P .

Owszem, bez kombinowania ze skryptami nie pójdzie. Widziałem podobną modyfikację do Cienia Czarnobyla (z tym że plecaka nie dało się ulepszać - pojemność była na sztywno), ale trzeba mieć dużego farta i anielską cierpliwość, by mod dla innej wersji silnika działał.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 22 Wrz 2013, 11:11

wiem ale jest ich mało :( przydały by się wielkokalibrowe :E :arrow: i mod na zakładanie snajperkom tłumika :arrowl: . Wunderwaffe myślisz że jak dodasz znaki interpunkcyjne to będziesz fajny wiem po co one są :facepalm:

Uwagi moderatora:

Nie pyskuj tylko pisz po polsku. Warn - Soviet
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2

Za ten post tytan900 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Poldzer,
Negative Cromm Cruac, Wunderwaffe, desmond, pan kozaq.
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość